Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Mistä tällainen käytös aina johtuu?

Vierailija
12.07.2026 |

Olin treffeillä naisen kanssa joka oli todella kiinnostava ja sama toisinpäin. Treffejen jälkeen kysyin naisen mielipidettä että mitä mieltä hän on kiinnostaako vielä nähdä, tähän nainen vastasi että ehdottomasti kiinnostaa. Kuitenkin sama meno jatkuu niinkuin aina naisten kanssa, minkäänlaista aloitteellisuutta mihinkään yhteydenpitoon ei tule naiselta, ei kysy että milloin nähdään, vastaa vain lyhyesti kaikkeen. Okei, joo, niinpä, kyllä se sopii. Mitä te oikein haluatte miehistä kun ensin on hehkutettu niitä miehen ominaisuuksia, mutta sitten ei minkäänlaista aloitteellisuutta mihinkään yhteydenpitoon?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät naiset on kyllä aika hyvin kasvatettu siihen, että suurenkin ihastuksen kohdalla odotetaan että mies tekee aloitteen. Toki omaa kiinnostusta voi monin tavoin osoittaa, mutta mies on se jonka pitäisi tarttua kiinnostukseen ja ehdottaa näkemistä. 

Vierailija
22/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuossa on takana se, että minä haluan että mies näyttää kunnolla kiinnostuksen. Etten mene jälleen kerran höplään ja sotkeudu johonkin muita pyörittävään pelimieheen, jolle olen vain hetken hurmaa.

Jos haluat juuri sen naisen, ehdota päiviä ja ole sinnikäs. Niin sitä pitää! Huomaat kyllä jos homma ei sitten kuitenkaan lähde. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu, arvokas ja tyylikäs. Harva vieläkään pystyy olemaan aloitteellinen. Naiset nimittäin harvoin, hyvin harvoin pelaa ja petturoi. Mutta miehet sitäkin enemmän, valitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen sisäistänyt sen "mies tavoittelee, jos on kiinnostunut"-mallin. Sillä lailla naiset sosiaalistetaan. Ota yhteyttä ap, hän varmaan toivoo sitä. Olen vasta nyt vanhana 50+ tajunnut, että naisetkin voisivat olla yhteydessä. Aiemmin olen seurustellut valn sellaisten miesten kanssa, jotka soittivat aina minulle.