Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset! Mistä tällainen käytös aina johtuu?

Vierailija
12.07.2026 |

Olin treffeillä naisen kanssa joka oli todella kiinnostava ja sama toisinpäin. Treffejen jälkeen kysyin naisen mielipidettä että mitä mieltä hän on kiinnostaako vielä nähdä, tähän nainen vastasi että ehdottomasti kiinnostaa. Kuitenkin sama meno jatkuu niinkuin aina naisten kanssa, minkäänlaista aloitteellisuutta mihinkään yhteydenpitoon ei tule naiselta, ei kysy että milloin nähdään, vastaa vain lyhyesti kaikkeen. Okei, joo, niinpä, kyllä se sopii. Mitä te oikein haluatte miehistä kun ensin on hehkutettu niitä miehen ominaisuuksia, mutta sitten ei minkäänlaista aloitteellisuutta mihinkään yhteydenpitoon?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidät naiset on kyllä aika hyvin kasvatettu siihen, että suurenkin ihastuksen kohdalla odotetaan että mies tekee aloitteen. Toki omaa kiinnostusta voi monin tavoin osoittaa, mutta mies on se jonka pitäisi tarttua kiinnostukseen ja ehdottaa näkemistä. 

Vierailija
22/32 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä tuossa on takana se, että minä haluan että mies näyttää kunnolla kiinnostuksen. Etten mene jälleen kerran höplään ja sotkeudu johonkin muita pyörittävään pelimieheen, jolle olen vain hetken hurmaa.

Jos haluat juuri sen naisen, ehdota päiviä ja ole sinnikäs. Niin sitä pitää! Huomaat kyllä jos homma ei sitten kuitenkaan lähde. Nainen haluaa tuntea olevansa haluttu, arvokas ja tyylikäs. Harva vieläkään pystyy olemaan aloitteellinen. Naiset nimittäin harvoin, hyvin harvoin pelaa ja petturoi. Mutta miehet sitäkin enemmän, valitan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olen sisäistänyt sen "mies tavoittelee, jos on kiinnostunut"-mallin. Sillä lailla naiset sosiaalistetaan. Ota yhteyttä ap, hän varmaan toivoo sitä. Olen vasta nyt vanhana 50+ tajunnut, että naisetkin voisivat olla yhteydessä. Aiemmin olen seurustellut valn sellaisten miesten kanssa, jotka soittivat aina minulle.

Vierailija
24/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mieluummin kysynyt, että voinko soittaa sulle. Jos vastaus olisi ollut lyhyesti joo, niin sitten olisit soittanut, ja siinä puhelun aikana pyytänyt uusille treffeille. Olisi sitten suostunut tai kieltätynyt. 

Turha kursailu kuuluu vain kahvipöytään, jossa on tarjolla kaneliässiä ja kääretorttua. Kukaan ei kehtaa mennä ekana pöytään (=vässyköintiä).

Vierailija
25/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tapailee monia miehiä ja sinä vaan et ollut se paras vaihtoehto ja sen takia nainen ei tee mitään aloitetta.

Vierailija
26/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ensin oppia tuntemaan ja luottamaan kunnolla joten vaan chattaillaan. 8 kuukauden jälkeen lopetin. Suuttui.

Vierailija
27/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee siitä, että et ole millään tavalla kiinnostava, ap.

Vierailija
28/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap kysyisi asiaa siltä nimenomaiselta naiselta joka näin käyttäytyi. Kertokoon sitten täällä mikä oli tuon yhden naisen vastaus.

Kun tällä tavalla käyttäytyy suurin osa naisista. Kehutaan deittiäpeissä että olet auttamatta koko sovelluksen fiksuin mies, tykätään kovasti kun on tosi järkeviä ajatuksia. Ollaan treffeillä aina että olet todella kiva, kyllä haluan nähdä uudestaan. Mutta sitten se sama lahnailu vain jatkuu ja jatkuu mikä naisilla on aloitteiden suhteen. Sitten viimeisenä syytetään miehiä kun katoavat oudosti. Miksi?

Miksi et ole voinut kysyä suoraan edes yhdeltä niistä suurimmasta osasta naisia? Miksi et ole aktiivinen asian suhteen vaan passiivisesti mietit asiaa palstalla?

Vierailija
29/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jospa ap kysyisi asiaa siltä nimenomaiselta naiselta joka näin käyttäytyi. Kertokoon sitten täällä mikä oli tuon yhden naisen vastaus.

Ap on mies, ja miesten mielestä naiset ovat samaa harmasta massaa, ja ainoa erottava tekijä on ulkonäkö, kun taas miehet puolestaan ovat kaikki uniikkeja lumihiutaleita. 

Vierailija
30/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen nainen ja mulle kävi miehen kanssa noin. Mies oli ihan myyty kanssani, oli hän pitkään ollut kuulemma ihastunut. Nähtiin. Sitten laitoin parin päivän päästä viestiä, että nähdäänkö ensi viikonloppuna? Viikonloppu tuli ja meni,.ei mitään vastausta. Sitten vastasi, että oli kuulemma tosi kiireinen. Mutta mä lopetin homman siihen. Jos on viikon niin kiireinen, ettei ehdi edes vastata kyllä tai ei, niin eihän sillä mulle aikaa ole.

Siis tolla miehellähän oli joku toinen nainen ja valitsi viettää mieluummin sen naisen kanssa tuon viikonlopun. Ei tämä mitään rakettitiedettä nyt sentäs ole.

Vierailija
31/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät  miehet pidä aloitteellisista naisista. He ahdistuvat naisten aktiivisuudesta. Mies haluaa saalistaa.

Vierailija
32/32 |
13.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tapailee monia miehiä ja sinä vaan et ollut se paras vaihtoehto ja sen takia nainen ei tee mitään aloitetta.

Eli ei tainnut olla kovin kiinnostunut oikeasti jos muitakin miehiä jo katselee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi