Mitkä miehen piirteet viähättävät naisia?
Mitkä miehen piirteet viähättävät naisia?
kertokaa ihan mitä tahansa
Kommentit (37)
Miksi naiset valehtelevat tässä ketjussa kun käytännössä mikään näistä ei toimi ulkonäköä lukuunottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävät käytöstavat, raittius, savuttomuus. Ihmisten kohteleminen tasa-arvoisesti iästä, sukupuolesta tai ihonväristä huolimatta.
Kohteletko itse aidosti miehiä ja naisia tasa-arvoisesti etkä vaadi miehiltä mitään enempää kun vaadit naisilta? Muutenhan tuo on lopulta aika sairasta vaatia miehiltä tasa-arvoa mitä et halua itsekään toteuttaa
Tällainen nillittämistaipumus ei ainakaan viehätä ketään naista.
Onko se nillittåmistä kun toinen vaatii tasa-arvoa ja siltä kysytään toteuttaako se itse tasa-arvoa?
Vierailija kirjoitti:
pitkä penis
Öh, pena, ei pitkä vaan paksu. Ohut ja pitkä kynäkiggeli lähinnä sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi naiset valehtelevat tässä ketjussa kun käytännössä mikään näistä ei toimi ulkonäköä lukuunottamatta?
Kukaan nainen ei pidä viehättävänä sitä, että mies kuvittelee tietävänsä itse paremmin mitä naiset haluaa. Yhtä turn off kuin tuo nillittämistaipumus.
Lihaksikas (unohtakaa incelit nuo rumat bodarivideot, ei nainen tykkää äärimmäisyyksistä) ja vahvaleukainen (ei laatikkoleukainen, taas joku mainitsi senkin sanan), mahd. sänki, terävän älykäs katse ja matala ääni.. semmonen testosteronia ja seksiä tihkuva pakkaus. Esim. joku asvaltti/raksatyöntekijä.. ei mikään pullea kaupparatsu, vaan fyysisessä ammatissa oleva lihaksikas (tavallisen lihaksikas, taas toistan) mies. Ei vatsaa. Vatsakumpu on kyllä luotaantyöntävä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miellyttävät käytöstavat, raittius, savuttomuus. Ihmisten kohteleminen tasa-arvoisesti iästä, sukupuolesta tai ihonväristä huolimatta.
Kohteletko itse aidosti miehiä ja naisia tasa-arvoisesti etkä vaadi miehiltä mitään enempää kun vaadit naisilta? Muutenhan tuo on lopulta aika sairasta vaatia miehiltä tasa-arvoa mitä et halua itsekään toteuttaa
Tällainen nillittämistaipumus ei ainakaan viehätä ketään naista.
Onko se nillittåmistä kun toinen vaatii tasa-arvoa ja siltä kysytään toteuttaako se itse tasa-arvoa?
Ja taas mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan nainen ei pidä viehättävänä sitä, että mies kuvittelee tietävänsä itse paremmin mitä naiset haluaa. Yhtä turn off kuin tuo nillittämistaipumus.
Siis naiset eivät pidä älykkäitä ja rehellisiä miehiä viehättävinä.
- Yli 90 vuoden ikä
- Väh. 10 000 000 € omaisuus
- Laaja henkivakuutus
- Korkea kuume
- Korona
Varakkuus ja hyvä ulkomuoto eivät tehoa, jos käytöstavat loistavat poissaolollaan, ei ole yhtään kiinnostunut keskustelukumppanista, ei ole empatiaa eikä sydämen sivistystä eikä muutakaan sivistystä lainkaan. Myös muiden ihmisten äänekäs haukkuminen niin, että levy hirttää kiinni johonkin kohtaan, on luotaantyöntävää.
Eli nämä piirteet eivät käy - niiden vastakohdat hyvä ja kohtelias käytös, empatia ja kiinnotus muita kohtaan, sydämen sivistys ja muu sivistys tekevät miehen.