Mies ei suostu luopumaan kondomin käytöstä, vaikka ollaan oltu yli vuosi yhdessä
Minusta tuo on kauhean loukkaavaa ja asiasta on jatkuvasti paha mieli. Mies taas sanoo, että asia on molempien vastuulla ja hän kantaa näin oman osansa. Onko kellään ollut näin ja miten asia ratkesi? Ikään kuin hän ei luottaisi minuun. Ollaan vähän alle 25V.
Kommentit (45)
Aiheuttaako lateksi kitalaessa kutinaa?
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää sun postaus on, mutta ilmeisesti haluat raskaaksi? Se ei vaikuta yhteiseltä päätökseltä. Mies ottaa oikealla tavalla vastuuta, koska mies EI voi koskaan luottaa naisen puheisiin ihan lopulta, joten oma kuminkäyttö on ainoa oikea toimintatapa.
Pillerit sotkevat hormonitoiminnan ja aiheuttavat haluttomuutta, kuivuutta, kipuja jne. EI pillereitä tai kierukkaa tms. Kumin käyttö on helppoa, kun opettelee ja tekee sen helpoksi, valitsee oikean koon ja ottaa mukaan esileikkiin ja on riittävän halukas ja kiihottunut, niin kumia ei edes huomaa.
Kyllä noin häiriintyneitä naisia on.
Vierailija kirjoitti:
Ihme äijä kun ei halua räjähtää sun toosaan tai anneliin. Liekö homo
Kuka tässä on homo!
Omille pojilleni olen teroittanut, että jos ei halua lasta, käyttää AINA kumia riippumatta naisen käyttämästä ehkäisystä tai puheista. Tällöin asia pysyy miehen omassa kontrollissa niin kauan kun ei halua isäksi. Ei siinä sen kummempaa. Lähisukulaiselleni (mies) kävi aikanaan niin että nainen valehteli käyttävänsä kierukkaa ja tuli raskaaksi. Myönsi myöhemmin että halusi lapsen pitkän ja tumman miehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mies välttää saamasta sp-tautia sinulta.
Tota määkin funtsin. Hää pelkää että sulla o tauti...
Mies pitää huolen, ettei joudu elatusmaksuja maksamaan. Älykäs mies.
Vierailija kirjoitti:
Provohan tää sun postaus on, mutta ilmeisesti haluat raskaaksi? Se ei vaikuta yhteiseltä päätökseltä. Mies ottaa oikealla tavalla vastuuta, koska mies EI voi koskaan luottaa naisen puheisiin ihan lopulta, joten oma kuminkäyttö on ainoa oikea toimintatapa.
Pillerit sotkevat hormonitoiminnan ja aiheuttavat haluttomuutta, kuivuutta, kipuja jne. EI pillereitä tai kierukkaa tms. Kumin käyttö on helppoa, kun opettelee ja tekee sen helpoksi, valitsee oikean koon ja ottaa mukaan esileikkiin ja on riittävän halukas ja kiihottunut, niin kumia ei edes huomaa.
Meilläkin mies joskus käyttää kumia, kun haluaa muistella sitä aikaa, kun vasta tavattiin vuosia sitten. Ja satunnaisessa peppuseksissä käytetään yhä aina.
Vierailija kirjoitti:
Omille pojilleni olen teroittanut, että jos ei halua lasta, käyttää AINA kumia riippumatta naisen käyttämästä ehkäisystä tai puheista. Tällöin asia pysyy miehen omassa kontrollissa niin kauan kun ei halua isäksi. Ei siinä sen kummempaa. Lähisukulaiselleni (mies) kävi aikanaan niin että nainen valehteli käyttävänsä kierukkaa ja tuli raskaaksi. Myönsi myöhemmin että halusi lapsen pitkän ja tumman miehen kanssa.
Näin juuri. 100 %. Näkee että on vielä isiä jotka opettavat poikansa pitämään seksin turvallisena ja ottavat ITSE vastuuta 100 %. Hienoa! Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua raskaaksi. Syön e-pillereitä. ap
Miksi haluat lopettaa kondomin käytön? MIehethän siinä yleensä valittavat, että se huonontaa tuntemusta. Emättimessä ei ole kovinkaan paljon sellaisia herkkiä hermopäätteitä kuin klitoriksessa ja terskassa on. Emättimen suulla on enemmän kuin syvemmällä, jossa ne reagoivat lähinnä paineeseen, eivät hankaukseen.
Mies huolehtii ettei tule vahinkoraskautta. Minä naisena en aikoinaan olisi suostunut pillereihin kun halusin ottaa varman päälle etten tule raskaaksi. Kumin puhkeamisen huomaa ja voi hakea jälkiehkäisyn.
Vierailija kirjoitti:
Mies huolehtii ettei tule vahinkoraskautta. Minä naisena en aikoinaan olisi suostunut pillereihin kun halusin ottaa varman päälle etten tule raskaaksi. Kumin puhkeamisen huomaa ja voi hakea jälkiehkäisyn.
Jälkiehkäisy on kans melkoista myrkkyä. Ohis.
Kyllä kondomeja pitää olla ainakin kaksi päällekkäin, jos varmuutta hakee.
Miehellä on selvästi muitakin panokumppaneita.
Olet ilmeisesti aika usein vihjaillut halauvasi vauvan ja mies ei lasta ainakaan vielä halua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko valmis alkaa popsimaan e-pilsuja?
Olen koko ajan popsinut. ap
Tai niinhän sinä ainakin sanot popsivasi. Mullakin on kolmessa parisuhteessa nainen joka on sanonut syövänsä mutta on lopulta paljastanut että ei ole syönyt kun on vauva kuume.
Vierailija kirjoitti:
Ootko nikkeri?
Vierailija kirjoitti:
Pillerit ovat tehokkaampi ehkäisy kuin kumi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oletko valmis alkaa popsimaan e-pilsuja?
Olen koko ajan popsinut. ap
Tai niinhän sinä ainakin sanot popsivasi. Mullakin on kolmessa parisuhteessa nainen joka on sanonut syövänsä mutta on lopulta paljastanut että ei ole syönyt kun on vauva kuume.
Tämä.
Pelkkien pillereiden teho ei ole 100%
Siksi tuplaehkäisy