Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kumppanisi on/voisi olla sinulle kateellinen?

Vierailija
12.07.2026 |

Miesystäväni kadehti alussa aikuisia   lapsiani. Huomasin sen jo tutustuessa. 

Hänellä on ollut painavat syyt olla hankkimatta yhtään. Asia on myös surettanut häntä. 

Olen havainnut muutaman muunkin vastaavan asian, joista on onneksi päästy yli.

Minä voisin kadehtia -ja olenkin kadehtinut- hänen elämänsä huippuhetkiä, joihin itselläni ei ole ollut mahdollisuuksia. Myös hänen lapsuutensa fyysiset olosuhteet ovat olleet valovuosia omiani edellä, vaikka olemme yhtä vanhoja. 

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voihan sitä harmittaa että kokee omasta elämästä puuttuvan jotain, mutta kateus on negatiivista.

Exällä oli suuremmat tulot, mutta mikään ei riittänyt. Täysin impulssien mukaan tarvi ruokaa monta kertaa päivässä, äkkiä menee rahat jos ei yhtään suunnittele. Saattoi heittää likaisia vaatteita roskiin kun ei viitsinyt pestä. Kävi baarissa ja tupakoi. Maisteri Helsingin yliopistosta, jolla ei mitään elämäntaitoja.

Minä söin puuroa ja elän säästävästi. Säästin esim matkoihin. Kun lähdin matkoille, maisterin raivo oli käsittämätöntä. Hän teki kaikkensa häiritäkseen lähtöäni, varasti käteistä ja  tavaroitani ja selitti että nämä kuuluu hänelle, sinä kun olet niin rikas että on varaa matkustella. Eli impulssivammainen luonnevikainen voi kadehtia jos toinen saa vähät riittämään.

No ei todellakaan ollut terve! Miten edes oli saavuttanut maisteritason?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi