Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiseni lähti kesken kaiken lomanvietosta yksin kotiin, kun pränkkäsin naistani ex-tyttöystävästäni

Vierailija
12.07.2026 |

Olimme ja minä olen edelleen täällä vanhemmillani pientä lomaa viettämässä. Synnyinpaikkakunnastani on kyse. Täällä oli viime tuntiin asti myös naiseni, avopuolisoni. Lähdettiin tänään käymään täällä vähän pidempi pyörälenkki. Siellä lenkillä tuli vastaan lukioajan tyttöystäväni. Päätin kohteliaisuudsta ja ystävyydestä vaihtaa hänen kanssaan muutaman sanan. Naiseni ei ollut silloin paikalla, kun sanoin, että voi jatkaa matkaa, tulen kohta perässä.

Lenkin jälkeen ajattelin pränkätä pikkuisen naistani. Nyt jälkikäteen voi sanoa, että se oli typerintä ikinä. Valehtelin naiselleni, että se lukioajan tyttis haluaisi minut takaisin. Siitä huolimatta, että olen naiseni kanssa. Nainen silminnähden järkyttyi ja halusi saman tien kotiin. Pakkasi tavaransa ja sanoi lähtevänsä julkisilla, kun tulimme tänne minun autolla. 

Minullekkin tuli huono fiilis tästä kaikesta. Miten lepytän nyt naiseni? Se, mitä sanoin, ei pidä paikkaansa. Se oli pränkki, tosi typerä sellainen. Joo, se on totta, että se toinen nainen todellakin oli lukioaikainen tyttöystäväni ja juttelin hänen kanssa muutaman sanan. Mutta ei todellisuudessa halunnut minua takaisin, ei edes sanonut mitään sellaista. Enkä minäkään halua. Siitä suhteesta on kaiken lisäksi melkein 20 vuotta aikaa. Haluan vain ja ainoastaan naiseni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmistö naisista on tuollaisia pölvästejä.

Vierailija
22/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta tyhmyydestä kertominen on harvemmin parisuhteen sinetti.

Mutta tämä onkin provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on se naisesta sönköttäjä. Nainen, nainen, nainen...oikeaa avopuolisoa ei nimitetä naiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi