Naiseni lähti kesken kaiken lomanvietosta yksin kotiin, kun pränkkäsin naistani ex-tyttöystävästäni
Olimme ja minä olen edelleen täällä vanhemmillani pientä lomaa viettämässä. Synnyinpaikkakunnastani on kyse. Täällä oli viime tuntiin asti myös naiseni, avopuolisoni. Lähdettiin tänään käymään täällä vähän pidempi pyörälenkki. Siellä lenkillä tuli vastaan lukioajan tyttöystäväni. Päätin kohteliaisuudsta ja ystävyydestä vaihtaa hänen kanssaan muutaman sanan. Naiseni ei ollut silloin paikalla, kun sanoin, että voi jatkaa matkaa, tulen kohta perässä.
Lenkin jälkeen ajattelin pränkätä pikkuisen naistani. Nyt jälkikäteen voi sanoa, että se oli typerintä ikinä. Valehtelin naiselleni, että se lukioajan tyttis haluaisi minut takaisin. Siitä huolimatta, että olen naiseni kanssa. Nainen silminnähden järkyttyi ja halusi saman tien kotiin. Pakkasi tavaransa ja sanoi lähtevänsä julkisilla, kun tulimme tänne minun autolla.
Minullekkin tuli huono fiilis tästä kaikesta. Miten lepytän nyt naiseni? Se, mitä sanoin, ei pidä paikkaansa. Se oli pränkki, tosi typerä sellainen. Joo, se on totta, että se toinen nainen todellakin oli lukioaikainen tyttöystäväni ja juttelin hänen kanssa muutaman sanan. Mutta ei todellisuudessa halunnut minua takaisin, ei edes sanonut mitään sellaista. Enkä minäkään halua. Siitä suhteesta on kaiken lisäksi melkein 20 vuotta aikaa. Haluan vain ja ainoastaan naiseni.
Kommentit (23)
Miten 19-vuotiaalla voi olla suhteesta 20 vuotta aikaa?
No kärsi nyt, typerys. Siinähän itket, kun nainen dumppaa sinut lopullisesti. Kannattiko?
Oisko se jo iltamaidon aika, kun alkaa tollaset iltasadut jo tulla mieleen? Kellahda sinne mamman selän taakse nukkuun ja kattellaan taas aamulla.
Onnittelut sinkkuudestasi. Helluntai on mennyt, mutta varmaan sä löydät syksyyn mennessä ensi talveksi uuden heilan.
Vierailija kirjoitti:
Miten 19-vuotiaalla voi olla suhteesta 20 vuotta aikaa?
EI AP KERTONUT OLEVANSA 19V.
Naisesi saattaa joskus palata, mutta kertoo vastaavasti panneensa ensin eksänsä kanssa. Kiva pränkki, älä ota tosissasi.
Jos minua pränkättäisiin tuolla tavalla, häipyisin lopullisesti.
Tyhmästä päästä sakotetaan. Sinä oot harvinaisen tyhmä mies. Sinun olisi pitänyt ensin esitellä naiset toisilleen ja kertoa missä tapasitte. Sitten jutella yhdessä te kolme keskenänne. Jos se naisesi vielä kesyyntyy, niin käyttäydy häntä kunnioittavasti tästä lähtien.
Niin.. nuo mustasukkaisuustestit ei kyllä ikinä taida mennä niinkuin suunnittelit.
Taidat muutenkin olla kiusaaja, ainakin pikkuisen? Tekee niin hyvää saada toiset järkyttymään, kivaahan se vaan on. Ja mitä vakavammalla asialla, sen parempi…ai niin, eihän tämä parisuhde ole sulle edes vakava, leikkiä vaan
Onkohan säälittävämpää miestä, joka tekee jotain ala-arvoista ja kuvittelee olevansa hauska?
Ei se tuosta enää tokene, vaikuttaa siltä olet tehnyt tuollaisia lapsellisia ja tyhmiä temppuja ennenkin. Tämä oli varmaan se kuuluisa olki, joka katkoo kamelin selän.
Hän löytää varmaan helposti jonkun aikuisen miehen sijallesi.
Vierailija kirjoitti:
Niin.. nuo mustasukkaisuustestit ei kyllä ikinä taida mennä niinkuin suunnittelit.
Joo ei. Eksäni oli tuollainen, mutta tehonnut kun sanoin että siitä vaan, ole, en rupea hänestä kilpailemaan, koska hän ei ole sen arvoinen. Yksikään mies ei ole.
Sillä tyypillä oli muutenkin tapana pränkätä ihmisiä ja testata heidän reaktioitaan. Kavereilleen hän valehteli että hänen lapsensa oli kuollut.
Toivottavasti saat palata tyhjään kotiin.
Naisystäväsi on varmaan romantikko, kun liikuttui kuultuaan 20 vuotta vanhan exän vielä kaipaavan sinua.
Mikä tarve sulla oli edes jutskata eksän kanssa? Siis muu kuin joku urouden osoitus että on mulla näitä naisia omlut.
Jos et ole eksän kanssa sydänystävä ja läheinen myös sen nykyisesi kanssa niin sulla ei ole oikeasti aidosti mitään syytä sanoa eksälle huomenta enempää. Ellet sitten tahallasi halua osoittaa nykyiselle hänen paikkaansa arvoasteikollasi, minkä nyt teitkin aika tylysti.
Sanoisin että ole nyt mies ja kasvata selkäranka ja pyydä anteeksi ja paranna tapasi. Tai sitten vaan kärvistele haikaillen kahden eksäsi perään.
Pränkkasit ... mikä teinipoju siellä oikein höpisee omiaan? 0/5
Erittäin epäuskottavaa että naisen lähdön jälkeen mies muka tulisi vauvapalstalle raportoimaan asiaa.
0/5. Ei todellakaan jatkoon.
Kiinnostava aloitus.