Työ"kaverit" haukkuvat töissä aina ulkonäköäni
Olen kuulemma lihava ja ruma jne. No ollaan rehellisiä niin en mikään malli ole, mutta tarvitseeko silti mennä töihin joka päivä haukuttavaksi? Olen siis ottanut yhteyttä ylempiin tahoihin ja ilmeisesti, koska olen ruma niin ei ole kuulemma epäasiallista arvostella ulkonäköäni. Siis tiedän tosiaan, että en ole malli, mutta minä pidän itsestäni näin. Näillä elintavoilla näytän tältä ja se on ok eikä ole tosiaan semmoinen ammatti, että kuvittelisi ulkonäöllä edes olevan väliä. Kyllä se tuntuu pahalta, kun joutuu tätä vuosien ajan joka päivä kuuntelemaan.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää käytöstä. Ota nauhalle ja tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta.
Itse olen vilpittömästi sitä mieltä että jokaisessa ihmisessä on aina kaunista. Tähän tulokseen olen tullut elettyäni 40-vuotta.
Nämä varsinkin kun ihmiseen tutustuu niin apua.
On todella rumia ihmisiä. Mutta se tulee sisältäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Jossain moottoripyöräkerhossako olet töissä?
Taitaa olla jossain kehitysvammaisten päivätoiminnassa tai sitten porvoon kaupungilla kuntouttavassa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävää käytöstä. Ota nauhalle ja tee rikosilmoitus kunnianloukkauksesta.
Itse olen vilpittömästi sitä mieltä että jokaisessa ihmisessä on aina kaunista. Tähän tulokseen olen tullut elettyäni 40-vuotta.
Minussa ei ole mitään kaunista, ei niin mitään.
t. Minä, elettyäni 68 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
"Hauskintahan" on vielä se, että sitten nämä haukkujat vielä ahdistelevat minua kuitenkin seksuaalisesti. Ilmeisesti siitä pitäisi olla immarreltu, koska olen ruma heistä.
Ap
Mikä ihmeen työpaikka tuo on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisessa on vikoja. Jos ei korviensulkeminen ja pomolle valittaminen auta. Voi etsiä vikoja kiusaajista.
Olisi helppo lähteä haukkumaan takaisin, mutta en ole sellainen ihminen ja en oikein jaksaisi töissä tällaista, että puolin ja toisin vain haukuttaisiin toisiamme. En näe sitä oikein ratkaisuna. Olen toivonut, että saisin vain olla rauhassa. En siis tarkoita, että tarvitsisi valehdellakaan, että olen kaunis tai kehua perusteettomasti vaan pitäisi vain mielipiteet omana tietonaan ja hoidetaan työasiat. Ei siinä kummankaan naamataulu merkitse.
Ap
No sehän juuri lopettaa haukkumisen kun annat takaisin samalla tavalla. Nyt olet vaan kynnysmatto johon työkaverit pyyhkii pskaiset kenkänsä. Pidä puolesi. Harjoittele kotona sanomaan erittäin tiukasti ja terävästi "NYT RIITTÄÄ, kirosana". Siis jos et ole koskaan uskaltanut sanoa kenelläkään vastaan, parempi harjoitella ensin. Riko vaikka jokin astia että saat painoarvoa sanoillesi. Jos olet aina vain hiljaa, he luulevat että pidät siitä tai ainakin annat luvan jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän nyt missään työpaikassa voi olla tuollaista. Sairastahan tuo olisi jos olisi totta.
Ai ei vai? Seurakunnat ovat esimerkiksi aikamoisia työpaikkoja. T. Sivusta seurannut
Valitettavasti en usko tätä tarinaa. Ei missään voi tuollaista olla?
Nykyiset työpaikka kiusaajat ovat entisiä koulukiusaajia.
Huvittavinta on että yleensä kiusaajat ovat itse rumahkoja. Myös sisäisesti.
Ap, taidat olla suht nuori ja anoppini on työ"kaverisi".
Ootko nyt varma, että ne "haukut" ei ole sellaista sarkastista kehua, kun olet kumminkin sitten kuitenkin joku missi/malli ja ne "kiusaajat" vaan kuvittelee ja luottaa, että "älyät" sinäkin sen käänteisen vitsailun.
Tyyliin "huh huh kun oot ruma" kun jokainen näkee että olet kaunis, tai ohhoh kun oot läski, vaikka kaikki tietää, että luusi konottavat joka puolelta.