Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~*ENSIKOT VKO 21*~~

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin avata uuden pinon kun ketään ei sitä vielä ollutkaan alotellut.

Mä vietän sairaslomaa,keskiviikkoon asti ainakin näin aluks. Teloin eilen illalla polveni ja nyt mulla on sitten kepit =( kävin äsken röntgenissä ja huomenna saan sitten kuulla onko mitään pahempaa tossa käynyt. Särkee vaan pirusti ku koittaa astua tai taivuttaa polvea.

Olipas kiva mennä sinne röntgeniin kun heti ekaks kysyivät olenko raskaana. Teki mieli vasta,että voi kun olisinkin. Sitten se hoitsu vaan sano,että laitetaampas silti tämä sädesuoja tohon mahan päälle ja hymyili. Meinas itku tulla mulla siihe paikkaan.

Noh,nyt vaan odottelen että ukko tulee työharjottelusta,et saa hakee mulle särkylääkettä kun sain reseptin. Käytiin hommaamassa vihdoinkin tuo digikamerakin =)

Noh,nyt vain koitan lepäillä kun en kuulemma saa tallustella ympäriinsä.

Tais siivoominen ja treenaaminen nyt sitte jäädä jokski aikaa ainaski.

Vilkutukin, Marzuli kp 20/26-28(33)

Vierailija
2/20 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun kaivataan! :) Terve vaan kaikille piitkästä aikaa, uusiakin nimiä oli tällä aikaa ilmestynyt, mukavaa!

Onnea Mary kosinnasta! Ja koiravauvankin olette saaneet!? Mitä " merkkiä" ? Juuri sain trimmattua nuo omat koiruudet, ovat taas ihan niinkun uusia otuksia..

Kaikille muillekkin; Sara-Maria, Juli, Marzu tulee ekana mieleen,

uusille että vanhoille vilkutuksia täältä! En ole paljon käynyt edes lukemassa pinoja, että autuaasti olen pihalla että mitä teille kaikille kuuluu. Aionkin nyt lähiaikoina aktivoitua tämän asian suhteen :)

Kiirettä on pitänyt niin, että ei ole paljon koneen ääreen ehtinyt. Opiskelut nyt onneksi on ohi tältä keväältä, että siltä osin helpottaa, mutta työ- ja kotiasiat on pitäneet sitäkin kiireisempänä. Meillä tehdään tähän vanhaan taloon aika mittavaa remonttia ja rautakaupan myyjät on tulleet tutuiksi, tavaran hankinta on ollut mun vastuulla. Nyt tuntuu jo kivalta, kun alkaa tulla näkyvästi valmista eikä vain enää revitä vanhaa. Kuukauden sisään pitäis olla valmista, Ihanaa!!

Häitäkin on suunniteltu minkä on ehditty.. Ei se itse päivän ajattelu aiheuta muuta kuin onnen tunteita, mutta se lähestyy huimaa vauhtia ja hirvittää mitä kaikkea pitää saada valmiiksi ennen sitä! Askarteluprojektia tällä viikolla kaason kanssa, niin ehkä se siitä alkaa kirkastua. Onneksi kaikki on tarjonneet auliisti apuaan.

Vauvaprojekti on ollut ihan jäissä, mutta eilen ystäväiset tajusin, että kyllä tässä kuussa jo voisi taas yrittää! Ollaan ajateltu että sitten häiden jälkeen, mutta kyllähän nyt jo voi, vai mitä :) Ei mitään mahkuja olisi ollutkaan ennen tätä, kun aamulla ollaan sanottu suunnilleen huomenet ja sitten molemmat on lähteneet ja seuraavaksi illalla onkin kaaduttu väsyneenä sänkyyn ja sanottu suunnilleen hyvät yöt ja taju pois.

Ehkä paras ystäväni antoi pikku sykäyksen taas tälle vauva-asialle, kun ilmoitti, että heille tulee toinen. Siskollekin syntyy pian kolmas ja kavereista muutama muukin on raskaana.. Vauvoja siis pukkaa joka puolelle, toivottavasti niitä siunaantuu meidänkin kotiin.. Ja teidän!!! Aurinkoista viikon jatkoa toivottelee Fiiu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi marzua, yritähän parannella polvesi kuntoon. Keppien kanssa on inhottava kävellä. Itellä ollu kaks kertaa ja molemmilla kerroilla lentäny kyllä aika nopeesti nurkkaan;)

Mulla alkaa olee kunnon piinailut käsillä (kp 26/29-31). Nyt on kyllä vatsa niin menkkakipee et voipi olla et täti tulee... Ihan jaloissa asti tuntuu tää kipu, mutta niinhän mulla aina. Just äiskän kaa äsken jutskailtii et sen miesystävän tyttärestä, joka saa joulukuussa vauvan. Tuli vaan mieleen et ois ollu niin hauskaa jos ois saanu aika lähettyvillä itekii vauvan niin niist ois seuraa toisilleen:) Saapa nähdä...

Tänää kävin mun 18 viikkosen koiranpennun kaa ekaa kertaa trimmauksessa. Ai ku siit tulikii komee poika. Olin niin ylpee siitä ku osas olla oikein nätisti siinä trimmauspöydällä!!!=)

Huomenna pitkästä aikaa kouluun kolmeks päivää ja sit alkais loma. Ihanaa ku saa pitkästä aikaa pitää kunnon kesäloman, ku ei oo ku heinäkuu töitä=)

Vierailija
4/20 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää taas enskattaret ihailevan arskaa kun eivät ole käyneet höpisemässä paljoo =)

Kiitos butterfly, kovasti yritän parannella kun torstaina pitäis töihin päästä menemään jo.

Vilkutukset myös fiiulle!!

Eilen illalla saatiin kunnon ylläri. Ukon isä soitti ja sano tulevansa käymää. Siinä sit ihmeteltii et mites se nyt tollee yhtäkkii. No se tuli sitte ja toi meille tiskikoneen! Jeps,nyt loppu käsintiskaus kerta heitolla =) just viikonloppuna ystävälle sanoin et olis ihana ku olis kone,ja meil oli tarkotus tos loppuvuodesta se ostaa. Nyt sit saatiinkin ihan ilmatteeks. Ei se kyl mikään uus ole mutta pääasia että toimii. Iha kiva yllätys sinänsä. Ja onhan se hyvä olla et sitten kun taloon tulee pikkuinen ni ei tarvi ku heittää kone päälle,ku sitä tiskiiki sit tulee enempi.

Mä sitten taisin mokata...kävin vessassa ja takas tullessa lääkäri vissiin just ehti soittaa mun röntgen tuloksista. Paha mennä sanoo ku ei näkyny numeroo ollenkaan =( toivottavasti soittaa uusiks tai alan hyppii seinille,heh hehe.

Ukkoki päätti pelastaa mun päivän ja hakee työharjottelusta tullessaan mulle sinooperista lankoja ristipistotyöhön. Saisin alotettuu sellasen vaavi kuvan tekemisen. Harmi vaan et en eilen jo niit saanu ku nyt joudun vaa tylsistyneenä istuu himas koko päivän.

Noh,tulihan taas purettua...

~~marzu~~kp 21/26-28(33) eikä ees piinailuta yhtää...jotenki ku toi viime kierto noin venähti ni en jaksa uskoo tärppiin vaik pupuiltiinkin joka päivä tossa kun kuvittelin oviksen olevan =)

Vierailija
5/20 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

MARZU: Auts auts auts... Yritähän kuitenkin könkätä menemään :) Ja onnea tulevaan piinailuun.

FIIU: Moimoi, uusi tuttavuus meitsille :) Kivaa, häät tulossa! Itse vielä odottelen, jospa tässä parin vuoden päästä...

BUTTERFLY: Onnea piinailuun!

OMAA: Ei onnistanut, menkat alkoivat täällä eilen. Laskin kierron pituuden vasta jälkikäteen ja 29 siitä tuli. Aika vähän tuli asiaa ajateltua, mutta pettymyshän tuo taas oli... Menkat on kuitenkin melko säännölliset (kaksi edellistä kiertoa 28 pv), niin mikähän on vikana :/ Ja ajoitustakin meillä veikkailen oikeaksi, ennen en ole limoja bongannut mutta nyt nekin löytyivät. Mutta, täytyy vaan sinnikkäästi jatkaa :) Taidan jatkaa muutenkin samalla linjalla, että en laske kp:ä enkä muutakaan, olo on ollut nyt niin kovin leppoisa!

Kyllä mä teidän kuulumisia lueskelen, kerron sitten kun itselle tapahtuu jotain uutta ja kiinnostavaa ;)

-Paula-

Yrityskierto 14... Kuulostaa tosi masentavalta :/

Vierailija
6/20 |
22.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea marzulle astianpesukoneen johdosta. Joskus sitä itsekin toivoo sitä niin kovasti ku kattoo tota tiskivuorta keittiössä. No onneks voi laittaa miehen tiskaushommiin;)

Pahoittelut baulielle tädistä:( Tosi kurjaa...:(:(

Mulla kamalat nivuskivut... Mietin et eiks ne kuulu yleensä loppuraskauteen vai voiko olla alkuraskauden oireita?!? Se oiskii ylläri ku sais tietää olevansa tyyliin rv 30 tai jotain... :) No eipä se ois mahdollista ku menkat ollu säännöllisin väliajoin.

No kohta nukkuu et jaksaa taas huomenna mennä kouluun....

Vierailija
7/20 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa just soittelin lääkäriin ja varasin puhelin ajan sille mua hoitaneelle naiselle. Ei siedä vielä kävellä ilman tukisidettä ja keppejä,särki pirusti ku koitin käydä pesulla =( mut sit ku on toi side ni pystyn yhenkepin varas menee,mut koko painolla en pysty astuu iha viel. Meinasin pyytää et saisin huomisen viel saikkuu,ettei mun tartteis yheks päiväks mennä könkkäämään töihi ku ei siit mitää tulis siel. Parempi vaan jos tän viikon saisin hoidettuu kunnol tän jalal kuntoo ni maanantain pääsisin ilman kepukoit ja siteit töihi kunnolla. Ja et jaksais sen 10 tuntii seistä siel.

Kiitos kaikille, kyllä tää tästä pikkuhiljaa buranan voimin eteenpäin meen =)

Pahoittelut tädin yllättäneille! Inhaa... nytpotkitaan kuulkaas yhteis tuumin se tättärä niin pitkälle ettei se löydä takasin meidän luo. Ja piilotetaan siltä kartta ja kompasiikin.

Yleensä tähän aikaan oon ollu jo ku tulisilla hiilillä,mutehkä tän jalan ansiosta en oo sillai jaksanu miettiä mitään piinailujakaan pahemmin. Eilen olin taas niin kiukkunen et olla ja voi,ukkoki jo arvaili et kyl täti saapuu. SEnkään takia en jaksa mitään toivoa. Vaik viikko sit olikin sellanen tunne et nytte,ku normaalia paaaljooon enempi pupuiltiinkin kun ne limat bongasin. Mut saapa taas nährä.

Nyt kömmin takaisin peiton alle kirjan pariin lepäilemään.

~~marzuli~~kp 22/26-28(33)

Vierailija
8/20 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan. En ole tainnut vielä kertaakaan kirjoittaa tänne sen jälkeen kun muutama viikko sitten kävin ilmoittautumassa enskoihin.

Pahoittelut tädin yllättämille :(

Ja plussatuulia jännittäjille :)++++++++++++++++++

Vähän taustaa meikäläisestä: Olen saanut yhden keskenmenon 4/06 vko:lla 11+5 (raskaus oli kyllä pysähtynyt jo viikolle 8+5 mutta tämä selvisi vasta ultrassa). Silloin tärppäsi ensimmäisestä kierrosta. Pidimme yrittämisessä taukoa ja uudestaan aloitettiin 7/06. Täti on vieraillut sen jälkeen säänöllisesti joka kuukausi.

Viime kuussa taisin olla aika kiireinen kun unohdin kokonaan merkitä koska täti vieraili. Pari viikkoa sitten aloin odotella tätiä saapuvaksi, vaikkei hän mitään merkkejä antanutkaan. Olo oli vähän outo ja aloin jo ajatella että mitä jos sittenkin...Ajatuksesta innostuneena kävin neuvolassa testissä mutta negaa näytti. Ajattelin vähän hätäilleeni ja että kyllä se täti sieltä tulee...Seuraavan viikon maanantaina kävin neuvolassa taas ja vähän juteltiin sen tädin kanssa että mikä onko joku vikana. Tehtiin taas testi mutta negaa näytti. Neuvolan täti lohdutteli että ei varmasti ole mitään vikaa, kyllä ne menkat sieltä tulee. Ja että ensi kierrosta sitten varmasti tärppää. Olo oli aina vaan vähän outo ja ajattelin jo että kyllä niiden testeissä täytyy olla joku vika :P.

Tätiä ei vieläkään näkyny ja outo olo sen kuin jatkui. Tämän viikon maanantaina, viikko edellisestä neuvolakäynnistä, ajoin heti aamusta apteekkiin ja hain testin. Kaksi komeaa viivaa tuli jo ennen kuin se 5 min oli kulunut! Vaikka testejä on tullut tehtyä paljon ennenkin niin piti oikein paperista tarkistaa että tarkoittiko ne viivat sitä mitä luulinkin...

Olo on todella epätodellinen eikä meinaa uskoa että oikeasti olisi tulossa nyt se kaivattu vauva. Vähän tietty pelottaa että jos tämäkin menee kesken..Taidan uskoa maha-asukkiin vasta kun sen ultrassa näkee :).

Viimeksi kerrottiin aika nopeasti tulevasta vauvasta perheelle ja parhaille ystäville ja kun se menikin kesken oli ankeaa selittää, että ei vaiskaan, mitään vauvaa olekaan tulossa. Nyt päätettiin että yritetään lykätä kertomista mahdollisimman pitkään.

Että tälläistä täällä

Sekavin tuntein

Maisa-Kerttu

Vierailija
9/20 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia]Tässäpä oma napainen viesti jonka osittain kirjoittelin tuonne l-puolellekin eli nyt on meidän vauvaprojektissa tultu siihen vaiheeseen, että olisin pikkuhiljaa siirtymässä tuonne lapsettomuuspuolelle. Meillähän yritys alkoi vuosi sitten huhtikuulla ja vaikka taukoiltiinkin viime syksynä muutama kuukausi päätimme lääkärin kanssa aloittaa nyt tutkimukset ja lääkkeet, koska todennäköisesti en olisi tullut raskaaksi vaikka en olisi taukoillutkaan. Koen siis että yritystä on se vuosi takana, sen ajanhan olen roikkunut täällä.[/color]

[color=fuchsia]Eilen kävin siis gynellä, kun viimeiset kuukautiset kesti 15 päivää (yleensä olleet säännölliset), ultrattiin jossa todettiin PCO, joka on onneksi lievempää muotoa eli rakkuloita oli " vain" reilu kymmenen molemmissa munasarjoissa. Sain lääkkeeksi metforemin, joiden syönnin aloitan tänään ja lääkärin mukaan sitä syön sitten niin kauan kun testi positiivista näyttää. Minullahan on myös reilusti ylipainoa ja toivon että tuo lääke auttaisi minua myös laihdutuksessa. Sain myös Clomit, jotka aloitan heti kun seuraavat menkat alkaa. Tosin niitä saa vielä odottaa, koska vaikka minulla on nyt menossa kp 21/30, tuon pitkän vuodon takia on menossa ilmeisesti vasta alkukierto ja gyne ennusti tätiä vasta juhannusviikolle. Seuraava projekti tässä tätiä odotellessa olisi miehen simppatestin vieminen labraan.[/color]

[color=blue]Toisaalta ahdistavaa kun löytyy vikaa, mutta toisaalta suuri helpotus että se vika löytyi ja päästään eteenpäin tässä asiassa. Niin turhauttavaa tämä joka kuukautinen pettymys on.[/color]

[color=fuchsia]Minun tulee ihan hirveä ikävä teitä kaikkia enkä ole ihan varma olenko vielä kokonaan siirtymässä, joten luultavasti käyn teitä moikkailemassa usein ja ehkäpä pysyttelen esittelylistallakin vielä hetken.[/color]

[color=blue]Kiitos teille kaikille mukavasta seurasta ja tsempeista ja tuesta. Pikaista plussaa toivon kaikille! Erityiset plussasädetykset Marylle ja Sara-Marialle, teille pitkäaikaisimmille kamuille. O-puollella törmätään!![/color]

[color=blue]Mukavaa torstaita kaikille![/color]

[color=fuchsia]T. Juli[/color]

Vierailija
10/20 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tättärähän se tänne löysi, pari päivää myöhässä, viime lauantaina... En jaksa edes muistaa, mikä yk lähti käyntiin, oiskohan 13.

Juli: Voimia sinne! Mulla on aivan sama rulianssi edessäpäin, helpottava, että te saitte jo rullat pyörimään! O-puolella nähdään, superhper plussasädetystä sinne! Ikävä tulee <3

baulie: tätipahoittelut... :/

Maisa-Kerttu (?): Onnea nyt paljon, toivotaan että tämä maha-asukas pysyy tiukasti matkassa!

fiiu: Meillä on perhoskoira :) Aivan ihana sellainen, kunnon remuaja :)

ON: Pysyttelen varmaan vähän aikaa taka-alalla, kun on töitä ja lakkiaisten + häiden suunnittelua nyt tiiviisti. Muutenkin on toivo vähissä, varsinkin näinä hetkinä, kun täti pakkailee taas kerran kamojaan.

Vilkutuksia Sara-Marialle, marzulle, butterflylle, sandetelle ja muille!

-Mary

Vierailija
11/20 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maisa-kerttu: Ekaa kertaa sinut huomasin täälä. Mutta hirmusti onnea ja toivotaan että pysyy nyt matkassa loppuun asti =)

Juli: Tsemppiä teille sinne. Onhan se tietysti hyvä saada selvyyttä asioihin. Mutta kyllä meitä saa silti tulla moikkaamaan tänne. Mutta sitten törmäillään kyllä tuolla o-puolella varmasti.

Mary-Rose: Pahoittelut tädistä. Meilläkin täälä olis valmistujaisten järjestelyä,tosin ihan vaan amiksesta valmistumisen,kun tuo ukko nyt saa opintonsa päätökseen. Saas nähdämilloin itse pääsee niitä häitä suunittelemaan... *haaveilee*

ON: Tossa justiin koitin pikkasen tota mun jalkaa treenata,kun eilen vielä ei polvi taipunut koukkuun. Nyt pystyy jo taivutella,mut tosi varovasti ja kävelykin onnistuu ilman keppejä,mutta se sitten välillä vihloo kovastikin. Pikkuhiljaa pikkuhijaa....

Huomenna ukko lähtee saaristoon viikonlopuks. Vähän kattomaan mihin on sitten kesäks menossa töihin. Koko viikonloppu siis yksin =( paitsi että huomenna pitäis kaameilevan ystävän tulla käymää kaffella ja la EHKÄ yks ystävä tulee yökylään,kun sen ukko päätti viettää " poikieniltaa" niitten kämpässä.

Mitäs sitte... kp 23/26-28(33) menossa. Vielä ei näy merkkejä tädin tulosta,muuta kun pinna on välillä (usein) aika tiukalla.

Vilkutuksia kaikille,etenkin sara-marialle,sandette,butterfly.. muitten nimiä en nyt tähän hätään muistanutkaan *nolostu*

Vierailija
12/20 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa loma alko vihdoin ja viimein!!!!=) Toivottavasti hyvät ilmat senkun jatkuu....

MaryRose Pahoittelut tädistä:( Onkos sulla omien lakkiaisten ja häiden suunnittelu meneillään? Varmaan tietäisinkin jos oisin vähän kauemmin ollu tääl teiän seurassa, mut niin...=) Hauskaa suunnittelua ja vilkutuksia myös sulle!!!=)

Maisa-Kertulle ison isot onnittelut iloisista uutisista ja onnellista raskausaikaa!!!=)

Marzu Toivottavasti saat seuraa viikonlopuksi. Tylsää ihan yksin olla... Vilkutuksia ja hauskaa viikonlopun odottelua:)

Mä tulin äiskän luo käymään ku lomakii alko ja muuteskii kiva välillä nähdä ku kuiteskii 120 kilsaa välimatkaa. Täällä vietän aikaa sunnuntaihin. Muuteskii kiva nähdä kavereit täällä vanhassa kotikaupungissa. Ei oo tätii viel näkyny (kp 29/29-31). Tekis niin kovasti mieli puhuu äiskälle tästä mut ei uskalla viel.

Hauskaa illan jatkoa ja vilkutuksia kaikille tasapuolisesti:)

Vierailija
13/20 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juli: Eihän se kivalta tunnu kun kuulee, että jotain on vinossa :(. Mutta on siinä se hyvä puoli että nyt asiaa osataan auttaa ja hoitaa. Oikein paljon jaksamista!

Mary-Rose: Negapahoittelut tädistä!

Marzu: Nyt tokaa kertaa tänne kirjoitan, mutta oon täs pari viikkoa käyny lukemassa teidän juttuja ja muitakin ketjuja.

Piinailuun paljon plussatuulia +++++++++

Butterfly: Kiitos Paljon :)!! Toivottavasti nyt mennään onnellisesti loppuun asti :). Hyvää lomaa sinne :) ja paljon plussatuulia sullekin :) +++++++++++++

ON: Vieläkin tuntuu siltä ettei tää oo totta. Ja sellanen olo et ei tää kauaa kestä. Toivottavasti oon väärässä! Töissä on paljon nostelua ja muuta raskasta ja ruumiillista työtä. Vähän se huolestuttaa, mut neuvolan täti tuumas ettei sen pitäisi täs alus mitään vielä haitata kun oon kerta tottunu nostelemaan. Kovasti tekis mieli kertoa tästä plussaamisesta ainakin isosiskolle mut en taida kumminkaan vielä...

Vierailija
14/20 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei ole kyllä ihmeempää kerrottavaa... täti oireita ei vielä ilmaantunut. Herätessä oli pikkasen etova olo ja nyt kun putsasin kynsilakat kynsistä niin siinä tuli aika huono olo. Mutta tää voi olla taas tätä että mun kroppa heittää vaikka mitä oireita sitte mut täti paukkaa sit taas kuitenki viikon myöhässä viimestää. Eli en jaksa iloita enää mistään ennen kun se on tasan viikon sitte myöhässä,ennen sitä en enää tee testejä.Piste. Heh...

Juu elikkä kp 24/26-28 meneillään ja yleensä tässä vaiheessa alkaa jo ala-selkää särkemään. No ehkä ne säryt sieltä vielä ilmaantuu.

Tänään on tiedossa itseni hellimistä ja laiskottelua. Ukko tulee työharjottelusta tossa kolmen pintaan ja sit heti neljältä lähtee sinne saaristoon.

Ei täst kirjottamisest nyt kyl tuu yhtää mitää...pakko mennä juomaan tai jotain,tää olo on niin kaamee nyt. Etoo toi kynsilakanpuhdistusaineen haju niin mielettömästi et....ääääk.

Huomiseen....

Vierailija
15/20 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamun jälkeinen elämä jatkuu. (Uusille siis tiedoksi, että sain viime kierrosta haamun ja sit tuli menkat muutaman päivän viiveellä.)

Juli - Oli kiva kuulla sinustakin pitkästä aikaa, vaikka aihe olikin vähän niin ja näin.. :/ Mutta hyvä tosiaan, että olette saaneet asian eteenpäin. Toivottavasti teitä nyt onnistaa. Toivotan teille kaikkea hyvää ja kaunista! Käy ihmeessä meitä kurkkimassa täällä enskoissa ja tosiaan - o-puolella nähdään! :)

Maisa-Kerttu - Tervetuloa uudelle! Ja oikein paljon tervetuloa vielä noin ihanan uutisen kanssa! Ei voi kun täälläkin toivoa, että teilläkin menee nyt kaikki hyvin kokemanne jälkeen. Onnittelut nyt kuitenkin suuret! Ja yritä olla pelkäämättä.

Marzu - Sulle oli onnettomuus sattunut. Inhottavaa! Kivaa, että polvi jo vähän taipuu. Pikaista paranemista! Ja pitkiä hermoja piinailuun! :)

MaryRose - Vai että juhlia juhlien perään! :) Kivaa!! Toivottavasti saatte vielä juhlia sitä iloisintakin uutista tämän kesän aikana. Teilläkin on jo pitkä matka takana tällä reissulla. Mikä teillä muuten oli tilanne lääkäreiden suhteen? Oletteko käyneet jossain tai oletteko menossa vai? Vaikka eihän sitä pidä liikaa huolestua. Tuo teidänkin aika on vielä ilmeisesti ihan normaalia. Tsemppihali!

Baulie - Voih, teilläkin taas uusi kierto alkoi. Samat kysymykset voisin esittää sulle kuin MaryRosellekin. Kun en muista onko ollut puhetta.. *nolo* Teillähän täti lienee jo pikkuhiljaa lähdössä, joten tsemppiä uuteen yritykseen. Ja rutistus myös sinne!

Butterflylle vielä hauskat viikonloput äidin hoivissa. Äidin luona on kivaa! :) Ja bdbdbdbdbd! :)

ON: Ei ihmeitä. Alkukierto edelleen. Täti läks ja treenit on aloitettu.. :) Kävin gynellä perustsekkauksessa ja se sanoi kaiken olevan hyvin. Kerroin haamusta ja se kirosi nykyaikaiset testit kun ne ovat niin herkkiä, että pienetkin hedelmöittymisyritykset näkyvät vaikka olisi jo epäonnistunut kiinnittyminen. Sanoi, että testata kannattaa vasta kp 35-40 mun kierrolla, siis sit kun menkat on myöhässä viikon pari. No joo, kyllähän tuo tiedetään, mutta mistäs ne pitkät hermot saa??! :) Kehotti pupuilemaan 2-3krt/vk eli nyt on ihan lääkärin määräys! :D

- Paaru 8/27-33 (ehkä), yk4

Vierailija
16/20 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]anteeks kamut ettei mua oo täällä pahemmin näkyny. On jotenkin vaan mukamas ollu niin kiirettä. Nyt ku meillä on koira taas terveenä niin sen kanssa tulee liikuttua ulkona ja käytyä kaikenlaisissa koulutuksissa. Töissä pitää kiirettä myös ettei kerkee ku painaa töitä.

[color=darkblue]marzu: onnittelut pesukoneest :) On se niin ihana keksintö. Toivottavasti jalka alkaa olemaan jo paranemaan päin.

Fiuu: moi, kuullostaa tosi mukavalle toi teidän remontti, paras osa on varmasti kun rupee näkemään työn tulosta :)

butterfly: mikäs siellä on tilanne? *bd*

baulie: pahoittelut tätskästä, tsemppiä uuteen kiertoon :)

Maisa-Kerttu: onnittelut plussan johdosta, saakos sut heti päivittää plussannees?

Juli: voihan nyyh mitä uutisia, mutta varmaan helpottavaa kuitenkin tietää Mikä " vikana" ja saada apua, asiat lähtee siitä rullaan eteenpäin omalla painolla. Tulee ikävä jos päätät poistua toiselle puolelle.. toivottavasti päästään pikaisesti kuitenkin o-puolelle :)

Mary: pahoittelut tätskästä. Tsemppiä lakkiaisten ja häiden suunnitteluun. Multa on kyllä menny ohi, että joko teillä on hääpäivä suunniteltu?

[color=maroon]On: Taitaa ovisajat lähestyä täällä, jos en ihan väärin muista niin on kp17/32-46. Pitää vaan ahkerasti nyt pupuilla. Ajattelin tikuttaa ovista, toivottavasti muistan..

Ppuh, meillä olis edessä siivousta viikonloppuna, pakko kai sekin on tehdä joskus. Mä oon koko viikon kärsiny alaselkäkivuista, onneks nyt alkaa jo vähän helpottamaan. Mulla on ihan aivot narikassa, sain just miehen lähtemään koiran kanssa lenkille ja näin olleen hiukan omaa aikaa. Olis vaan niin paljon tekemistä etten tiedä mistä alotan. Pakko kai on jatkettava.. Koitan kyllä aktivoitua kirjottajanakin.

Plussatuulia kaikille enskoille :)

-Sara-Maria-

Vierailija
17/20 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva (ja toisaalta niin tylsää) että täällä on vielä tuttujakin! Aika menee niin kamalalla vauhdilla! Tuskin enää kirjoittaisin tänne ilman teitä.

Juli: olen onnellinen, että asiasi etenee. Itsellä on niin hakoteillä oleva olo... Ihana, kun on taas realistisia asioita joita odottaa, vai kuinka? Vaikka odottamiseen ehkä olet jo aika kyllästynyt.

Marzustakin on taas kiva kuulla! Pahoittelut, etten ole ole ollut kovin aktiivinen, mutta kun tiesin, että on vielä muutama kuukausi odoteltavana niin en uskaltanut käydä tunteita täällä lämmittämässä...

Meillä on tässä keväällä tarkoitus aloittaa taas projektin lämmittely, mutta.... Odottelin tämän kuun alussa kuukautisia joita ei edelleenkään ole kuulunut. Kiertopäivä siis 52/29-34. Maanantaina raskaustesi vielä nega. On tietysti mahdollista, että yhdet menkat on vain jäänyt välistä. Toivotaan, ettei kuitenkaan.. Jos kuitenkin olen raskaana, luulen, että hedelmöittyminen on tapahtunut vasta kiertopäivänä 28. Tuntuu kummalliselta,mutta kaikki on tietysti mahdollista.

Kävin lääkärissä, kun viime kerralla " lintsasin" papa kokeesta, kun se labra on niin hankalasti auki. Ajattelin siis tarkistaa, että kaikki on kunnossa.

Oman lääkärini sijaisena oli joku muu lääkäri ja istuessani odotushuoneessa, näin hänen olevan alle kolmekymppinen kivannäköinen mies... Hetken aikaa harkitsin karkuun juoksemista, mutta sain onneksi koottua itseni. Ja hän olikin oikein mukava lääkäri, mutta rentoutuminen ei ollut helppoa varsinkaan kun hän esitti kysymyksiä jalkojeni välistä :)

Joka tapauksessa maanantaina käyn labrassa ja ottavat papan lisäksi vielä kerran raskaustestin.

Maisa-Kerttu: missä vaiheessa kiertoasi testi oli positiivinen? Itselläni kun ei koskaan ole jäänyt kuukautiset väliin tai ollut ylipäätään mitään ongelmia, kummastuttaa tämä. Yritän kuitenkin olla liikaa innostumatta.

Pupuilu tuulia kaikille ja ihanaa kesän alkua!!

bb

Vierailija
18/20 |
26.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yö tuli sitten aika pitkälti valvottua.. eilisen illan vaan hemmottelin itteeni ja sit puolen yön tienoilla kömmin petiin. Pyörin sit koko ajan ja uni vaan ei tullut vaikka väsyttikin. Muistan et viel puol kahen aikaa yöl kattelin kelloa. Selvästikään en osaa nukkuu yksin siis. Toivottavasti ens yö menee jo paremmin,pyydän vaik ystäväni viereen jos ei muuten onnistu =)

Eilen sain jopa imuroitua,mutta siihen se sitten jäikin. Pakko tänää koittaa pestä lattiat yms. Ni on kiva ukonki huomenna tulla ku kämppä puhdas.

Inhottavan sateinen ilma ulkona. Pitäis viel tuol kävellä hakee auto laineen faijalta et pääsen hakee sen ystäväni tänne illalla. Huoh.

Tänä aamuna ei ole tullut heikkoa oloa,hyvä niin. Mutta ei ole oikeen muitakaan oireita. Ei täti kipuja,ei mitään. Ainut mikä on niin koko ajan sellanen " märkä" olo. Et tuntuu että täti paukkaa minä hetkenä hyvänsä.

Eilen ilalla olin tuntevinani pientä kipuilua ala-selässä,mutta ei ollut sellasta ku yleensä,joten luulen sen johtuvan vaan liiasta koneen edessä istumisesta.

Nyt pakko koittaa ryhdistäytyä ja alkaa siivota...

Hyvää viikonloppua kaikille!!!

kp 25/26-28(33)

Vierailija
19/20 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tätiä vieläkään näy mailla eikä halmeilla... Menkkakipui on kyllä tuntunu jo monta päivää. Nyt ois siis yhen päivän myöhässä eikä mullaan koskaan aikasemmin oo ollu ees yhtä päivää myöhässä. Mietin jos huomenna uskaltais jo testailla jos ei täti sitä ennen pääse yllättämään. Jännää:)

Vierailija
20/20 |
27.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yliois venähtäny, ja jos testata uskaltas, oma napa mut pakko käyä purkaa. kp 33/30 olikohan oikein.. jos huomenna ostas.. ja testais, ja pietään peukkuja :) tsemeä typykät!