Miten voisi opetella vettä juomaan
Kommentit (31)
Maailman puhtain vesi.
Vaikuttaa munuaisiin, kuulostaa kaukaiselta, mutta keski-iässä ja vanhempana huomaa miten on eletty.
Hellepäivinä heti aamusta tuoppi kaks vettä, vesipullo mukaan.
Lisäainelimsalitkut sopii kerran kesässä juhliin, muttei jokapäivä
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma. En juo vettä kuin pahimpaan janoon kesäkuumalla. Muuten menee light limuja, light mehuja ja makuvissyjä.
Liika hiilihapotettujen juomien juominen altistaa ruokatorvisyövälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä muuta juotavaa kotona. Kyllä jano opettaa.
Ongelma on siinä että mua ei koskaan janota! Ap
Laske kuinka paljon kuukaudessa kuset rahaa kun et juo vettä!
Jääkaappiin kannu vettä, niin on aina viileää vettä saatavilla.
Veden maustaminen esim. sitruunamehulla (ei hirmu hyvä hampaille koko ajan, mutta ei sekään että kuolee pois nestehukkaan).
Jano kertoo jo nestehukasta, parempi juoda enemmän kuin vähemmän. Liika vedenjuonti käytännössä mahdotonta, vaikka vesimyrkytys onkin olemassa.
Kaadat vettä suuhun ja nielaiset. Sen oppii hetkessä.
Hyvä aloitus ap!
Mulla on sama eli se janontunne tulee .... Sitten kun se tulee, niin se tavallaan on jo myöhäistä. Tai miten kenelläkin on. Se nestevajaus ilmenee sitten väsymyksenä (ja ehkä ärtymyksenäkin). Kyllähän sen nuorena kestää ja jaksaa painaa (pitkää päivää), mut näin vanhempana se väsymys.
.....
Tädin mies kertoi: oli tehtaassa töissä. Ulkona hellettä, töissä sisällä varmaan 50 (koneet tuotti lämpöä). Kertoi, et pärjäsi sen vuoron 1L-vissypullolla - ihan turha juoda enempää, kun se pöllähtää samantien hikenä ulos. Söi sitten merisuolarakeita (suola sitoo nestettä). Ei nyt kouratolkulla vaan muutaman, aina sillointällöin.
Älä sitten juo, miksi se minua kiinnostaisi? Kaikesta sitä voikin jumaliste valittaa. Aikuinen ihminen.
Bää bää vesi ei maistu hyvältä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä pidä muuta juotavaa kotona. Kyllä jano opettaa.
Ongelma on siinä että mua ei koskaan janota! Ap
Jos aikuinen ihminen EI OSAA juoda VETTÄ niin sietääkin kuolla pois.
Sekoita vaikka kännäpistä veteen.
Mä olen oppinut juomaan hitusen verran enemmän kun hankittiin sodastream, kuplavesi siis menee paremmin alas.