Menisitkö polttareihin joihin tulisi myös miehesi ex?
Polttariohjelmaan kuuluisi mm. saunomista naisporukalla.
Kommentit (8)
Millaisissa väleissä olisin ex:n kanssa (oletan siis, että suht samassa kaveriporukassa liikutte kun kerran polttareihinkin molemmat kutsutaan). Ja myös siitä, kuinka vakava seurustelusuhde miehellä ja hänellä on ollut.
Olen hänen kanssaan samassa työpaikassa ja just vähän aikaa sitten oltiin laivalla porukassa.
En ole koskaan kyseistä ihmistä nähnyt muuta kuin kuvasta, mutta tietääkseni aika rauhallinen ja tasapainoinen ihminen. Samaa kaveriporukkaa ei sen enenpää ole kuin tämä kyseinen morsian.
Ap
Eksät on eksiä, ne on testattu ja huonoiksi havaittu. Mä oon nyt ja aamulla juuri harrastettiin ihmeellistä s*ksiä!
En ymmärrä mustasukkaisuutta eksiä kohtaan yhtään.
8:
Eksät on eksiä, ne on testattu ja huonoiksi havaittu. Mä oon nyt ja aamulla juuri harrastettiin ihmeellistä s*ksiä!
Mutta mulla on vaan kamala mustasukkaisuus exiä kohtaan vaikka mitä yrittäisin ajatella. Muuten en ole mustasukkainen juuri lainkaan.
Ap
eiköhän tärkeintä ole kuitenkin juhlia sitä morsianta, joten minä ainakin laittaisin omat tunteeni sivuun ja keskittyisin morsiamen juhlintaan.
se käy aina tönimää ja repii mua baarissa hiuksista........