Tänään juon vähän viiniä ja lonkeroa.
Kommentit (8)
Kävit laittamassa eiliselle varauksia, koska maannet saunoi. En nyt ihan saa kiinni, että mikä homman pointti, mutta varmasti hyödyllistä ja rankaisevaa.
nyymin luona oli eilen baarista mukaan lähteny nainen n.35v nätti oli. jostain hihhuliperheestä ja yh ja jotain päihdetaustaa mutta fiksun olonen ja nauravainen. ei tullu pinppaa vaan lähti kotiinsa. kuulemma pitää naimisissa olla että harrastaa seksiä tms ihme selitystä.. tosin ite selitin jotain että haluan lapsia en tiedä miksi oon nii burgeri. todella outoa olla täysin vieraan ihmisen kanssa kahdestaan noin että se on minun kotona. kokoajan epäilin että täs on joku vedätys tms pöllii multa jotain. en tiedä miksi
Eli vedät ihan huolella pään täyteen. Turha yrittää selittää muuta.
Vierailija kirjoitti:
nyymin luona oli eilen baarista mukaan lähteny nainen n.35v nätti oli. jostain hihhuliperheestä ja yh ja jotain päihdetaustaa mutta fiksun olonen ja nauravainen. ei tullu pinppaa vaan lähti kotiinsa. kuulemma pitää naimisissa olla että harrastaa seksiä tms ihme selitystä.. tosin ite selitin jotain että haluan lapsia en tiedä miksi oon nii burgeri. todella outoa olla täysin vieraan ihmisen kanssa kahdestaan noin että se on minun kotona. kokoajan epäilin että täs on joku vedätys tms pöllii multa jotain. en tiedä miksi
Et ole enää edes burgeri, vaan pelkkä geri.
Hakisko olutta. Teke mieli mutten tiedä jaksanko lähtee ulos.
Vierailija kirjoitti:
Hakisko olutta. Teke mieli mutten tiedä jaksanko lähtee ulos.
Miksi naiset suuttuvat jos heille ehdottaa seksiä? Tässä ollut vähän kuiva kausi rouvan kanssa ja äsken laitoin muksun päikkäreille, jonka jälkeen menin suutelemaan rouvaa kaulasta ja ehdotin että voitaisiin olla lähekkäin. Vastauksena todella vihainen "mä en nyt hei jaksa" ja nyt toi pyyhkii raivokkaasti pölyjä kirjahyllystä ja tuhisee vittuuntuneena.
Herrasmies tulee pian pitämään sinulle seuraa.
Ihana migreenikombo