Onko teillä aseita kotona? Meillä on.
Kaksi. Haulikko ja Sako 222. kivääri. Luvalliset. Käyttäisin hyökkääjä vastaan.
Kommentit (22)
Meillä on pommeja, lyyrisiä pommeja, jotka painaa miljoonia tonneja!
Onhan meillä. Tosin en tiedä monta ja millaisia. Mulla ei ole mitään asiaa asekaapille.
On. Anoppi istuu ja varttoo tuossa kiikkustuolissaan kellon ympäri ja ovelle päin katsoo.
Onhan se 128kg ukko ja laumis tuossa, että niillä mennään vielä.
Jousipyssy löytyy. T. Korvessa asuva nainen
Ilmoittakaa nyt aseenne julkisella palstalla mahdolliselle hyökkääjälle. Haloo?
.22lr enough riittää kaikkeen :D rekyylitön halpa paukku
Tiedustelua. Mutta vastaan silti, että minun aseeni ei ole metallia.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoittakaa nyt aseenne julkisella palstalla mahdolliselle hyökkääjälle. Haloo?
Aivan julkista tietoa, että suomalaisilla yksityishenkilöillä on noin 1.5 miljoonaa laillista asetta. Jopa ne "mahdolliset hyökkääjätkin" osaisi sen googlata.
Pitäisi varmaan hankkia ase ja koulutus sen käyttöön. Näin unen, jossa venäläiset tulivat kotiovelleni aseiden kanssa ja ammuin heidät kaikki puolustaakseni perhettäni.
Vaimo. Se kun karjaisee juoksee vihollinen kotiinsa velli housuista valuen.
Kysy vain kuinka paljon. En tiedä tarkkaa määrää, mutta asekaappi on täynnä. Itse omistan kiväärin ja haulikon, ja lisäksi on lupa puolison hirvikivääriin.
On kova ase syötyäni kaalikettoa ja se pamahtaa lujaa ja haisee pahalle.
Ostin just kaasulla toimivan hiton ehdokkaan kivääri. Kaatuu karhukin tällä. Ei tarvitse lupaa. Vielä. Suosittelen hankkimaan ennen kuin pannaan luvallisiksi. On hyvä suoja vihollista vastaan. Olen 53 v nainen. Asun Helsingissä.
Lähes mitä vaan voi käyttää aseena.
Kolme kaasukivääriä. Näyttävät ja tehokkaat. Ei tarvitse lupaa. Tänne ei Iivanan kannata tulla. Koko perhe, myös 3 lasta 9, 12 ja 14 osaavat ampua. Pitää olla suoja itsellä.
Pimeiltä markkinoilta ostettu Rynkky. Viipurin Torilta ostettu Nagant.
On. Kaksi haulikkoa ja kolme kivääriä, kaikki luvallisia. Käytän metsästysharrastuksiin.