Kylläpäs Norjassa nyt itketään häviötä.
Kommentit (48)
Jep. Norjalaiset tottuneet siihen, että kaikki tanssii heidän pillinsä mukaan talviurheilussa niin nyt tuli vähän realismia.
Hieno turnaus heiltä, mutta joku roti näihin itkuihin.
Haaland saanut sitten paljon osumaa ja katsotaan sitten että isokokoisena sitten niin paljon haittaa?
Sama minulle kumpi voitti, mutta selvähän se on että Norjan olisi kuulunut voittaa varsinaisella peliajalla tehdyn maalin turvin joka lopulta vietiin pois. Nyt kaikki puolustajat kaatuilee jatkuvasti, jotta maalin sattuessa se voidaan perua var:n avulla. Eilinen ei ollut var:n vika, vaan tuomareiden. Se engalntilainen selvästi kalasti virheen työntämällä jalan väkisin Haalandin eteen. Pätevä tuomari olisi ymmärtänyt tämän.
Vierailija kirjoitti:
Sama minulle kumpi voitti, mutta selvähän se on että Norjan olisi kuulunut voittaa varsinaisella peliajalla tehdyn maalin turvin joka lopulta vietiin pois. Nyt kaikki puolustajat kaatuilee jatkuvasti, jotta maalin sattuessa se voidaan perua var:n avulla. Eilinen ei ollut var:n vika, vaan tuomareiden. Se engalntilainen selvästi kalasti virheen työntämällä jalan väkisin Haalandin eteen. Pätevä tuomari olisi ymmärtänyt tämän.
Sitä edelsi Norjan pelaajan selkeä rike, joka meni tuomarilta ohi. Ihan ok tarkistuttaa tuollainen VAR:illa. Ymmärrettävästi se norjalaisten faneja ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Norja on voittaja mulle ja kaikille muille järkeville, jotka katsoivat pelin. :)
Harland on ruma äijä jolla ei edes kunto riittänyt.
Vargentiina voittaa koko turnauksen.
Vuosia on kiinnittänyt huomiota jalkapalloilijoiden filmaaminen. Toisaalta näiden isojen "korstojen" kannattaa olla varovaisia.
Hahaha dopingtalviurheilunorjalle oikein. Tämä itku on musiikkia korvilleni.