On niin ihanaa asua täällä Stadin suurkaupungin vilinässä!
En voisi kuvitellakaan asuvani jossain maalla tai vaikka Kuopiossa. Mikä ihmisiä vetää maalle?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Juu Helsinkihän se oikea suurkaupunki onkin. Puhu sitten kun olet asunut vaikka vuoden Tokiossa kuten minä.
Helsinki on maailman suurin kaupunki jutuista päätellen sitten vasta tokio city.
Helsinki on hieno seikkailu paikka . Nimittäin kujilla on kivaa kivellä tehdä löytöjä .
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset on juntteja
Miten päivä muuten mennyt kusi juopolla?
Stadi, suurkaupunki?🤣 Kaikkea sitä kuuleekin.
Joo jossain täällä Eira ranta - terassilla .
Hyihele miten ankea läävä. Asunut siellä joskus 20v. sitten Kultsan vieressä pienessä kaksiossa, ja nyt maalla, mikä ihana rauha.
Tampereen ytimessäkin on ihan kivaa :)
Täällä on ihmisiä ja juomia . Ja merimiesten muistomerkki tos ja jotain.
Olen muuttanut pois Helsingistä Pikkukaupunkiin. Nautin omakotialueen rauhasta. Helsingissä on kiva käydä, eilenkin kävin ja edellisellä viikolla, mutta asua en enää halua.
150 km Stadista.
Olen stadilainen ja merkkasin tän ketjun asiattomaksi. Provo, joka lietsoo ainaista Helsinki-vihaa. 🥱
Kaupungeissa on kiva piipahtaa, mutta kyllä täällä korvessa on ihaninta elää ja olla.
Mulla asui yksi fleksaaja frendi aikoinaan puniksessa, ankea läävä minkä vanhempansa oli kustantaneet. Tyyppi veti kaikkea minkä käsiinsä sai ja hiv nkin sitten hepiksineen. Ei käy kateeks.
Pitää käydä ensin kaikissa paikoissa niinku Sibelius puistossa syö jäätelön vaikka .
Vierailija kirjoitti:
Kuka maksaa ap:n vuokran?
SINÄ?
Miksi Raumalla syntynyt ja kasvanut ottaa Helsingin ja Kuopion esimerkiksi?
Nipakat nauttii ilmaisen sporan äänistä.
Juu Helsinkihän se oikea suurkaupunki onkin. Puhu sitten kun olet asunut vaikka vuoden Tokiossa kuten minä.