Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsoin vasta Kullervon tarina elokuvan

Vierailija
12.07.2026 |

Olipa kyllä täyttä paskaa. Kaveriporukasta minut tunnetaan leffatietäjänä, mutta kyseistä leffaa en halua näyttää edes vihamiehilleni. Sen takia huomenna näytänkin elokuvaklassikon nimeltä Salo- sodoman 120 päivää (1975) koska kaverit eivät ole nähneet. Uskon että keskustelua syntyy. Ne jotka tietää, tietää ja ne jotka eivät ole katsoneet -en suosittelekkaan. Mielestäni elokuvahistorian hirveimpiä teoksia mutta opettavainen tarina mitä aivopesu voi tehdä. Wish me luck!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson vain elokuvia jotka eivät ole Woken saastuttamia eli pääasiassa 1900 luvun leffoja.

Vierailija
2/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen Kullervo Koiviston elokuvatuotantoa. Siinä vasta auteur-ohjaaja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksualisti Pasolini valitsi Salo-elokuvaan vartiomiehet peniksen lepotilapituuden perusteella.

Vierailija
4/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksualisti Pasolini valitsi Salo-elokuvaan vartiomiehet peniksen lepotilapituuden perusteella.

En ihmettele yhtään. Jännä että Pasolini oli tehnyt rakkaudesta ja romantiikasta uran jo kolmen leffan kautta, missä näytettiin paremmat puolet rakkaudesta, ja kun hän yhden elokuvan toisesta näkökulmasta teki kyseiseen aiheeseen, siitä hänet tunnetaan. No en kyllä ihmettele, niinkuin ei kukaan joka on katsonut kyseisen pätkän... no kaverit eivät ole nähneet, niin koen että minun pitää aukko sivistyksessä paikata.

Vierailija
6/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse katson vain elokuvia jotka eivät ole Woken saastuttamia eli pääasiassa 1900 luvun leffoja.

Kannattaa laajentaa pois sieltä hollywoodista niin huomaa että wokettomia elokuvia tehdään edelleen vaikka kuinka paljon

Vierailija
7/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kyllä sanoa että Kullervo Koiviston uraaa en tiennyt, nyt kuin hain ensimmöinen leffa häneltä on nimeltään Russian sexmachine Rasputin 2. Oisiko tämä katsomisen arvoinen?

Vierailija
8/8 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Itse katson vain elokuvia jotka eivät ole Woken saastuttamia eli pääasiassa 1900 luvun leffoja.

Kannattaa laajentaa pois sieltä hollywoodista niin huomaa että wokettomia elokuvia tehdään edelleen vaikka kuinka"  Samaa mieltä kummankin kommentin kanssa. elokuvahistoria on töynnä mahtavia teoksia. La Chimera jätti ikimuistoisen jäljen uudemmista elokuvista. Kertokaa toki hyviä nyky not-woke leffoja haluaisin katsoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän