Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa perustelut, että ulkoilutatte koirianne lasten leikkipuistossa/ päiväkoti alueella?

Vierailija
12.07.2026 |

Alueella selkeä merkintä, että ei koiria.

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Kun en voi ymmärtää. perusteluja 

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kielto kyltti on vaan mustille isoille koirille. Lapsiperheen pienet koirat voi kyllä mennä leikkipuistostoon, ei niitä lapset pelkää.

Vierailija
22/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelläkään ei ole oikeutta kieltää asiaa

Pitääkö kutsua poliisi paikalle selventämään lakia sinulle? Kiellettyähän se on.

Näytä missä laissa se on kiellettyä. Lisäksi tuossa puututaan naisten itsemääräämisoikeuteen. Yksikään mies ei voi sanoa naisille mitä ne saa tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on perheen jäsen siinä missä lapsetkin. Eli sitä ei enää eritellä erilliseksi yksilöksi ihmisestä. Ihminen käyttää itsestään nimitystä äiti, kun hän puhuu koiralle. 

Vierailija
24/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä vienyt koiraa lasten leikkipuistoon enkä päiväkotialueelle. En ole koskaan nähnyt kenenkään vievän koiraa noille alueille.

Vierailija
25/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään sosiaalinen normisto ei saa enää rajoittaa. Ei yllätä, kun ääliöliberaali yhteiskunta on nostanut yksilön tunteet kaiken keskiöön, niitä myös käytetään.

Vierailija
26/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni koira tekee vaan pieniä kakkoja, ei ne mitään haittaa. Ja onhan mulla kakkapussi. 

Tuollaisen selityksen olen kuullut. 

Vierailija
27/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni koira tekee vaan pieniä kakkoja, ei ne mitään haittaa. Ja onhan mulla kakkapussi. 

Tuollaisen selityksen olen kuullut. 

Syötän koiran paskaa sulle mulkku.

Vierailija
28/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä vienyt koiraa lasten leikkipuistoon enkä päiväkotialueelle. En ole koskaan nähnyt kenenkään vievän koiraa noille alueille.

Ketä sä luulet huijaavasi? 

Vierailija
29/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osuin kerran paikalle kun kuusikymppinen mies juuri poistui koiransa kanssa aidatusta lasten leikkipuistosta. Olin niin ällistynyt etten ehtinyt kysyä miksi se käytti puistoa koirapuistona. Kai sen takia kun se oli kätevästi aidattu alue ja oli muuten tyhjä juuri sillä hetkellä. 

Portissa oli iso koirakieltomerkki. 

Vierailija
30/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän Fifi on niin ihana ja kiltti eikä tee kenellekään mitään pahaa.

(Fifi raatelee parhaillaan lasta)

Vierailija
31/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vit_n idiootti. Miksi kyselet perusteluja ja toteat sitten melkein samaan hengenvetoon, siis jo ennen kuin yhtään perustelua on edes tullut,  että et kuitenkaan voi ymmärtää niitä.

Vierailija
32/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osuin kerran paikalle kun kuusikymppinen mies juuri poistui koiransa kanssa aidatusta lasten leikkipuistosta. Olin niin ällistynyt etten ehtinyt kysyä miksi se käytti puistoa koirapuistona. Kai sen takia kun se oli kätevästi aidattu alue ja oli muuten tyhjä juuri sillä hetkellä. 

Portissa oli iso koirakieltomerkki. 

Jos mulla on koira voisin ehkä toimia noin. Poistuisin jos joku tulisi paikalle ja tietenkin huolehtisin jätöksistä. Eli näe siinä mitää pahaa jos tyhjässä puistossa juoksuttaa koiraa, jos siihen tarkoitettua aluetta ei ole saatavilla. 

Vierailija
33/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö kutsua poliisi paikalle selventämään lakia sinulle? Kiellettyähän se on.

Näytä missä laissa se on kiellettyä. Lisäksi tuossa puututaan naisten itsemääräämisoikeuteen. Yksikään mies ei voi sanoa naisille mitä ne saa tehdä.

Järjestyslaki määrittää yleiset säännöt. Koiraa ei saa viedä esimerkiksi yleiselle uimarannalle, lasten leikkipaikalle tai urheilukentälle.

Vierailija
34/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kutsuppas poliisi !

teen mitä huvittaa koira puri just tota rääväsuu pentua.

Etkö tiedä, että aggressiiviset koirat lopetetaan viranomaisten puolesta, jos ei omistaja itse tajua luopua. Millään koiran puremisella on siis turha uhkailla ihmisiä.

Ei aggressiiviset, vaan ihmisille vaaralliset. Aika moni pikku chihu on aggressiivinen, mutta ei kyllä kovin suurta vahinkoa saa aikaan...

Vierailija
35/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusinarkki pisti taas koirajankutuksen pystyyn.

Vierailija
36/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasa-arvon vuoksi. Koska kissatkin sinne saavat mennä niin miksi ei koiratkin?

Vierailija
37/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungin kävelytie kulkee keskeltä leikkikenttää. Kaikki kävelevt siitä koirineen tai ilman, kunnes kaupunki rakentaa ylikulkusillan. Ei koiria -merkki tarkoittaa sitä, että koiran kanssa ei jäädä siihen palloilemaan pidemmäksi aikaa tai oteta sitä mukaan siksi ajksi, kun omat lapsoset leikkivät.

Vierailija
38/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiravihaajan itse keksimä provo. Säälittävää, että joku käyttää elämänsä tuollaiseen.

Pakosti niitä jousia ja lähinnä omistajia alkaa vihaamaan. Kummallakaan ei käytöstapoja, eikä.edes tilanne tajua ja niitä alkaa olla liikaa joka paikoissa. Varsinkin väärissä paikoissa. Ja "eläin rakkaat" on lähinnä itsekkäitä itselleen lelun haluavia. 

Vierailija
39/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän kaupungin kävelytie kulkee keskeltä leikkikenttää. Kaikki kävelevt siitä koirineen tai ilman, kunnes kaupunki rakentaa ylikulkusillan. Ei koiria -merkki tarkoittaa sitä, että koiran kanssa ei jäädä siihen palloilemaan pidemmäksi aikaa tai oteta sitä mukaan siksi ajksi, kun omat lapsoset leikkivät.

Jos on merkki, niin se ei ole koiralle. Uimarannat on myös paikkoja, joihin koiraa ei saa viedä. Silti koiran omistajat katsovat olevansa järjestyssääntöjen yläpuolella. 

Vierailija
40/43 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelytän kissaa ja itsepäisenä se tietysti haluaa oikaista leikkikentän kautta . Yritän saada sen pysymään reunamilla, vaikka kyllä ne kiipeilytelineetkin kiinnostaisivat. Joskus päiväkotilaiset kiinnostuvat ja tulevat silittämään kissaa ja kertomaan, että meilläkin on kissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi