Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alepan myyjien kyttääminen

Vierailija
12.07.2026 |

Ei tarvitse kuin astua Alepaan tai S- markettiin ja tutkia ensimmäistä vihanneshyllyä, niin näiden ketjujen myyjät ryntäävät perään katsomaan. Melko rasittavaa touhua. En tiedä minkä profiloinnin mukaan nämä tyypit toimii, mutta kaiken kaikkiaan aivan uskomattoman naurettavaa touhua. Jos etsin vaikka oliiviöljyjä eri hyllynväleistä, niin joku myyjää seuraa jatkuvasti. 

Tuo kyttääminen ei ole edes mitenkään peiteltyä vain aivan avoimesti omalla käytöksellään osoittavat, että nyt epäillään mahdollista myymälävarkautta tapahtuvaksi. K- marketeissa ei ole tällaista vastaavaa ollenkaan. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin otsikosta, että sinä kyttäät myyjiä.

Vierailija
22/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmanneilla myös samanlaista. Jos menee rauhassa ajan kanssa katselemaan tai väsyneenä työpäivän jälkeen, jolloin olemus ei ole skarpein mahdollinen on ihan varma, että henkilökuntaa tai vartijaa häärimässä samalla hyllyvälillä. Ei kiinnosta enää asiointikaan näissä em. vuoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on totta, ettei k-marketeissa ole tuollaista. K-kauppa kun on itse se varas ja riistäjä!

K-Marketissa on vähän tavaraa hyllyillä ja ne on pakattu 1kg muovipusseihin, vaikea varastaa.

Vierailija
24/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kyllä kytätä. Onko ap joku läpeensä tatskattu vaaraväritetty kallu, joka pyöriskelee kaupassa nistiblehat päässä tukka sotkussa?

Vierailija
25/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua eu kytätä. Maksan ostokseni pankkikortilla.

26/26 |
12.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupparin huppu tai iso lippis pois päätä peittämästä niin kyttäys vähenee. Jos asusteiden vuoksi ap:n naama ei kunnolla näy valvontakameroissa niin myyjä ihan perustellusti arvelee hänen olevan liikkeellä varastaakseen jotakin.

Minulla oli työkaveri joka ulkonäkönsä vuoksi aina joutui lentoasemalla tulliin syynätyäväksi. Oli liikaa stereotyyppisen rockbändin soittajan näköinen. Koskaan siltä ei löytynyt mitään mutta aina tuo toistui.

(Lisäys)

Voihan olla että ap:n käyttämän kaupan asiakkaissa on varsin samannäköinen myymälävarkauksista kiinni jäänyt henkilö.

M60+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme