En ihmettele että nuorilta aikuisilta nykyään puuttuu aisteja, kun edes kukkulan kuningasta tms ei saa enää leikkiä välitunneilla
Ne on kasvaneet jo maailmassa, jossa kaikki normaali on kiellettyä, ja luonnollinen pahuutta. Esim pihaleikit kuten kukkulan kuningas ja muut, joilla lasten aistit kehittyy ja ihminen oppii ihmisten tavoille myös fyysisesti.
Nykyaikana lasten pitäisi seisoa koulun pihalla kypärä päässä pitämässä aikuista kädestä kiinni, aikuinen kantaa lapsen kumpareen ja vesilammikon yli. Vielä parempi on, kun lapsen laittaa lasikuvun sisään, niin kosketusta ei tarvita. Kaikki koskettaminen on väkivaltaa.
Kommentit (5)
Kyllä se näkyy mielenterveysongelmaisten määrän kasvussa. Ei luonne kehity kun kaikki normaali elämä kielletty tai helpotettu.
Minun poika sai oikeasti jälki-istuntoa ja Wilma merkinnän vuorenvalloituksesta ja myös lumisodasta. Silloin mietin ihan samaa, että 70- ja 80- luvuilla riehakkaammat lumileikit olivat terveen lapsen merkki. Nyt hyvä jos ei diagnoosia anneta samasta asiasta!
Jaa, kyllä me leikimme mustaa miestä koulussa vielä 2000-vuosikymmenen lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Meistä 70- ja 80-luvun lapsista kasvoikin oikein hyviä ja normaaleja 😅 (olin hyvä kukkulan kuninkaassa. Aggressiivinen pieni tyttölapsi.)
Kukkulan kuningas oli klassinen pihapeli, jota oli mukava harrastaa talvella korkean lumikinoksen päällä. Joskus pentuna tuli pelattua taloyhtiön alueella kymmentä tikkua laudalla, jossa oli yksi etsijä ja muut pelaajat yrittivät piiloutua häneltä. Kroketti oli hyvä pihapeli, jota ei ole tosin tullut pelattua aikoihin, vaikka sitä voi pelata aikuisenakin.
Meistä 70- ja 80-luvun lapsista kasvoikin oikein hyviä ja normaaleja 😅 (olin hyvä kukkulan kuninkaassa. Aggressiivinen pieni tyttölapsi.)