Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on varmana yksi maailman rumimmista kropista

Vierailija
11.07.2026 |

En oo sairaalloisen ylipainoinen, mutta keho on jotenkin aivan älyttömän rumaksi muotoutunut näin kaiken jälkeen. Rinnat, maha, napa, reidet. Ahdistaa joka päivä tämä. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehosi on muuttunut rumaksi liikakilojen myötä, niin saat hyvän kropan takaisin laihduttamalla. Toista on meillä rumavartaloisilla hoikilla, joilla ei ole mitään keinoa parantaa kropan ulkonäköä.

Vierailija
2/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ole edes rintoja. Vain kaukosäätimen kokoinen muna kropan puolivälissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee asialle jotain, valittamalla se ei muutu.

Vierailija
4/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kehosi on muuttunut rumaksi liikakilojen myötä, niin saat hyvän kropan takaisin laihduttamalla. Toista on meillä rumavartaloisilla hoikilla, joilla ei ole mitään keinoa parantaa kropan ulkonäköä.

Ei välttämättä saa.

Vierailija
5/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja mitenkä se on,  itseritiikki sallitaan mutta kauneus on katsojan silmissä joten katsotaan, no ei tämä kroppa nyt niin rumalta näytä joten tervetuloa.

Vierailija
6/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä ei ole edes rintoja. Vain kaukosäätimen kokoinen muna kropan puolivälissä.

Miten iso kaukosäädin?

Vierailija
7/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän sitä kuitenkin pystys kerran takaapäin tööttäämään

Vierailija
8/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voitan tämän kilpailun ! Mun kropassani on kaikki vinksin vonksin, mikään kohta ei ole normaali. Kauniista puhumattakaan. Toki tasapainon vuoksi naamakin on yhtä ruma.

Kyllä, muslimien peittävät kaavut olisi mulle paras pukeutumisvaihtoehto. Vaan enpä ala muslimiksi kääntymään kuitenkaan..

Vierailija
9/9 |
11.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten iso kaukosäädin?

Telkkarin yleiskaukosäädin. Tai on se kaukosäädin 3 cm pidempi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme