En käsitä pizza pohjan tekemistä itse?
Öööh kaupasta saa valmiita pizza pohjia? Miksi jotkut ihmisjoukot tekee pizza pohjat itse?
Kommentit (47)
En käsitä sitä että joka toinen päivä teet tänne aloituksen, että et käsitä tai ymmärrä jotain juttua, asiaa tms.
Jäikö peruskoulu kesken?
Olet kertonut asuvasi teltassa joten tuskinpa teet siellä ollenkaan pizzaa 😁
Älkää vastatko tämän trollin aloituksiin!
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon 👴🏻🥩🍺🥸
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon 👴🏻🥩🍺🥸
Konalan ääliö tekee siis näitä aloituksia...haista sinä kuule paska ja mene hoitoon! Ja nämä typerät aloituksesi lähtevät todellakin täältä pois!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon 👴🏻🥩🍺🥸
Konalan ääliö tekee siis näitä aloituksia...haista sinä kuule paska ja mene hoitoon! Ja nämä typerät aloituksesi lähtevät todellakin täältä pois!
Ehkä hän on avohoidossa, ja se ei riitä hänen tilanteeseensa?
Puppa mussutti pitsulia jonka täyteenä oli runsas jauhenliha, kapriksia ja katkarapuleita 👴👍🔪🥩🍕🍕🍕🍕
Vierailija kirjoitti:
Olet kertonut asuvasi teltassa joten tuskinpa teet siellä ollenkaan pizzaa 😁
Tuon tiedon valossa kyllä helppoa ymmärtää, miksei hän ymmärrä mitään ruokaan ja ruoanlaittoon liittyvää.
Vierailija kirjoitti:
Puppa mussutti pitsulia jonka täyteenä oli runsas jauhenliha, kapriksia ja katkarapuleita 👴👍🔪🥩🍕🍕🍕🍕
Kuulostaa hyvältä 😋
Millainen oli pohja?
Se sisältöhän on pizzassa tärkeä, eikä pohja. Paitsi ehkä aidossa napolilaisessa margaritassa, jossa ei ole käytännössä mitään muuta sisältöä. Mutta se on hifistelyä, eihän kukaan osaa kotona tehdä hyvää margaritaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä 😋
Millainen oli pohja?
Puppalan kepap pitseerian tekemää oli 👴👍🍕
Ne kaupan valmiit pizzapohjat on niin huonoja. Kun teen itse pizzaa, kyllä se jokaiselle tulee pellillinen
Vierailija kirjoitti:
Pizzassa on pahinta se pohja, kamala mauton hiivakikkare. Joten mitä ohuempi se on, sitä parempi. Ja kaupan valmis pizzapohja on paras sen takia.
Itse tekemällä saa niin ohuen kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon 👴🏻🥩🍺🥸
Edes Niuva ei ota tuota hullua 7 vuotta jankuttanutta Toivoton tapaus eivätkä pysty hoitamaan !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi suohon 👴🏻🥩🍺🥸
Jos ajattelisi millainen tuo on luonnossa Varmaan siellä ostarilla jankuttamassa juopoille Anna kalja Anna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kaljaAnna kalja ja saa turpaansa :D
Joo en tee koska olen laiska. No me olemme laiskoja. Oletko huomannut tätä piirrettå itsestäsi?
Vierailija kirjoitti:
Pizzassa on pahinta se pohja, kamala mauton hiivakikkare. Joten mitä ohuempi se on, sitä parempi. Ja kaupan valmis pizzapohja on paras sen takia.
Pizzapohja:
5 dl vehnäjauhoja
2 tl leivinjauhetta
2 tl suolaa
2 dl maitoa (vettä)
80 g voita
Miten niin hiivakikkare ?
ne kaupan pitsapohjat kelpaa vain silloin, jos itse syystä tai toisesta jaksa tehdä pohjaa. tosin eipä ole vuosiin tullut ostettua niitä pahviläpysköitä.
Ei kohta vaan aloitti jo aamulla Nyt on noita inceleitä joka ketjussa sekä etusivu täynnä Voi hel... mikä !