Miksi niin moni nainen on kateellinen Susanna Penttilälle?
No tietenkin siksi kun hän saa nuorta miestä jonoksi asti
Kommentit (80)
En tiedä ketään naista, joka hänelle on kateellinen. Enkä ymmärrä mistä pitäisi olla kateellinen. Mistä minun pitäisi olla kateellinen?
Vierailija kirjoitti:
Jännää tällainen kateus. Eikö se ole Susannan oma asia mitä hän miesten kanssa harrastaa.
Siis kuka sille nyt on kateellinen?
Tukka ku rotan häntä ja tavara alkaa olla kaikin puolin yli-käistä, miten se rättikauppa jossa myytiin wt vaatteita
Älä usko kaikkea mitä somesta luet, kuka hemmetti on kateellinen jollekin kumimummolle.
Vierailija kirjoitti:
Oisko se että suskilla tulee miehiä ovista ja ikkunoista.
Nojoo jos on miehiä jonoksi asti niin kyllä sitä naiset on kateellisia.
Just joo, ja seuraavaksi väität että ollaan Dannylle kateellisia.
Vierailija kirjoitti:
No varmasti on moni mies kateellinen. 80v pappa ja silti seurustelee jatkuvasti parikymppisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Danny saa painaa nuoria tiukkoja tyttöjä 🤤
Olen todellakin kateudesta vihreänä. /s
E lisää edelliseen:
Osa varmasti ihan aidosti
hàlveksii ja hämmästelee.
Tietysti; onhan hän itse äiti,
jolla on about parikymppinen
oma poika.
Tämä jos mikä on se, mikä saattaisi
herättää *moraalista pahennusta.
On Penttilän touhu siinä määrin
rohkeaneksentristä/normista
huomattavan poikkeavaa,
että ex-Playboy poser näyttää
herättävän tosi isoja
reaktioita > psta ja vastaan.
En kuitenkaan
lähde tuomitsemaan (jo lähes 55)
ikäistä aikuista ihmistä. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oisko se että suskilla tulee miehiä ovista ja ikkunoista.
Nojoo jos on miehiä jonoksi asti niin kyllä sitä naiset on kateellisia.
Minä en ole kateellinen sellaisista miehistä joille kelpaa joku h*oraava vanha mummo.
Vierailija kirjoitti:
Älä usko kaikkea mitä somesta luet, kuka hemmetti on kateellinen jollekin kumimummolle.
Penttilä itse kirjoittelee kateuskommentteja.
Mikä ap:n mielestä on kateutta? En ole kateellinen, ajattelen että hän toteuttaa omaa unelmaansa. Minun ei tuollainen ole. Välillä mietin, että kauheasti hän häärää tämän oman seksuaalisiutensa kanssa, harvalla naisella on noin valtava lipido, ei kaikilla miehilläkään. Siis lähinnä se, että ei jaksaisi itse käyttää noin paljon energiaa tuollaiseen. Mutta siis olen ihan SP: n puolella ja olen ihan nainen.
En ole kovin montaa vuotta
Suskia nuorempi, mutta en voisi
kuvitellakaan tekeväni fänssiä
enkä esimerkiksi myyväni s.palveluita,
vaikka miten tikissä kuosissa
runko ja naamataulu kenties olisivatkin.
(Minulla on taipumus olla ylikriittinen
perfektionisti > itseäni kohtaan.
Myönnän tämän).
S.P. rakastaa kehoaan. Mama senkun
ottaa chillisti. Ei nakkaa pàskaakaan
karavaanin ilkkumisista.
Kaikki kohu on > lisää katsojaa
fänssiin ja ennen kaikkea euroa kirstuun.
E
Minusta Susanna on kaunis ja rohkea, tekee sitä mistä unelmoi eikä välitä muiden mielipiteistä. Olisi kauhea maailma jos yleinen mielipide olisi se jonka mukaan jokainen toimii, poikkeuksia ei sallita.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Susanna on kaunis ja rohkea, tekee sitä mistä unelmoi eikä välitä muiden mielipiteistä. Olisi kauhea maailma jos yleinen mielipide olisi se jonka mukaan jokainen toimii, poikkeuksia ei sallita.
Perin outoa, että naiset unelmoivat siitä, miten kuka vaan voi katsella netistä kun levitän ja venytän pimpsaa ?
Penttilä on miesten himoitsema, fiksu, rikas, kurvikas ja hyvännäköinen. Muuta ei kateuteen tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Nuoret miehet eivät varmasti ole kiinnostuneita 70v mummosta! Susannan aika meni jo, haiseekin jo kuolemalta. M41
Kateus on kavala tauti, ei 54v ole mikään vanha, eikä haise kuolemalta. Hyvä kroppa ja kaunis nainen. Parempi kropaltaan, kuin useimmat 20-30v naiset🔥
Luulen että kuka tahansa nainen sais kyydit kun parkkeerais patjallisen pakun ja laittais ovelle tervetuloa-kyltin
Eipä taida kukaan olla.