Nainen, pysyykö sulla lyijykynä rinnan alla?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysy, koska eivät roiku
Kuulin lyijykynätestistä ysärillä 14-vuotiaana ja pysyi jo silloin. Kuvista on selvää, ettei roikkumisesta voi puhua, vaikka minulla oli ja on edelleen vähän täyteläisemmät rinnat. Ei ole yksikään kumppani koskaan valittanut.
Toivottavasti miehille on yhtä älyttömiä testejä. Ei vaiskaan, en toivo yhdellekään nuorelle lisää kehopaineita. Surullista, että itsetuhoinen laihduttaminen leviää nykyään somen kautta.
N47
Tuo testihän tulee aasiasta ja sillä testattiin milloin tytöstä tulee nainen. Tytöllä ei lyijykynä pysy mutta naisella pysyy.
ei pysy ollenkaan, sojottavat vaan suoraan eteenpäin kuin epyktin pyramidit.
Sen sijaan lidlin muovipussin voi roikottaa nänneistä
Vierailija kirjoitti:
Monella miehellä pysyy näköjään. Mitä mahakkaampi, sitä isompi on tissiosasto.
Sä kun noin hyvin tiedät, ja mulla kun miehenä pysyy kynä booban alla, niin minkä kokoiset liivit mun pitää hankkia?
pysyy. sn verran syvään iskin sen.hb.
Vierailija kirjoitti:
Pysyy puolentoistalitran Cola.
Pakko myöntää etten pärjää. Tuo ei pysy mulla. Vain kynäpenaali pysyy.
En ole kyniä kuljettanut mutta puoli kiloa kokaiinia pysyy hyvin
Koko penaali pysyisi. 1,5 litran limsapullo pysyy. Kuulostaa hassulta mutta oikeasti kamalaa kun rinnat on aina tiellä.
Mummantissit
Jos on kookkat ja painavat rinnat ne alkavat väkisinkin riippua. Tehokas ja säännöllinen rintalihasharjoitus kuntosalilla vähentää jonkun verran riippumisvaikutelmaa. Jos naisella on muuten hoikka ja kiinteä vartalo niin se ei64 haittaa vaikka kookkaat ja täyteläiset rinnat vähän riippuvatkin.
Jos nännit on pystyssä niin silloin ei kynä pysy tissien alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan eikä mitään muutakaan. Pienet rinnat.
Ne on ihanat😍
Miksi helvetissä mä laittaisin lyijykynän rinnan alle?
Vierailija kirjoitti:
Mä pystyn pitämään 2 kääretorttua
ähh voitit, koetin reissumiestä...
Mies, pysyykö sulla lyijykynä rinnan alla?
Miten on?
Tietenkin. Helposti voin kantaa vaikka kauppakassit tai polkupyörän rintojen alla.
Vierailija kirjoitti:
Ei näiden rusinoiden alla mikään pysy, mutta kyllä ole tissihikeäkään joten en valita 🤭
Tissihiki ei ole kiinni rintojen koosta. Vaihdevuodet aiheuttavat useinmille tissihikeä vaikka ei olisi rintoja ollenkaan.
Ei ole lyijykynää, voiko käyttää sen sijaan lipputankoa?
Vierailija kirjoitti:
Roikkotissisillä pysyy.
no se on voi voi, poikkea Tallinnan tissitehtaalla, ei roiku kauaa!
Vaikka penaali.