Pidetäänkö teillä mattoja lattialla?
Meillä ei, kun pysyvät ihan pitämättäkin. Haah hah hah heh heh heeh hih hiih hih hoh hoh hoh huuuuuh! Mä repeen!
Kommentit (25)
Vaikeampi niitä on katossa pitää.
Ehheeeheeeeh
Vierailija kirjoitti:
Joo, kuulin tämän jutun Kesämäen ala-asteella noin vuonna 1975.
Silloin menin lankaan, myönnettävä on.
Vähemmän olen kuullutkin sitten 70-luvun.
Pyydä psykiatriasi vaihtamaan lääkityksesi.
Naulasin ne lattiaan kiinni. Nyt muuten pysyy!
Sul on räkää poskessa... Sisäpuolella. Hahhahhhh
Käykö teillä kello?
No pyydä käymään meilläkin.
Hehhehhihhih
Noita vastaavia oli 70-luvulla muitakin, mutta en osaa sanoa kerrotaanko niitä enää. Mahtavat olla vielä sitäkin vanhempia.
Teillä ei pidetä mattoja. Teillä ajetaan autolla.
Sun takamuksessasi on reikä. Kaveri kuikuilee housujaan, mutta reikä onkin anatominen.
En osta sitä. Ostin juuri sohvan . Mies voi ostaa. jos häiritsee. Paljon mennyt lähiaikoina mm. kodintekstiileihin. En mä kaikkea osta.
Pidetäänkö teillä ruokapöydässä pää kiinni? Meillä syödään suoraselkäisesti. Buahaha.. .
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänkö teillä ruokapöydässä pää kiinni? Meillä syödään suoraselkäisesti. Buahaha.. .
Tuota en ollut kuullutkaan. Joku jääkaappiin liittyvä oli myös, mutta en sitä muista.
Ihanaa, että nämä lasten vitsit naurattavat vuosikymmenestä toiseen aina uusia sukupolvia. Nämä jos mitkä on perinteitä. Kumpi ja kampi tappeli, kumpi voitti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota en ollut kuullutkaan. Joku jääkaappiin liittyvä oli myös, mutta en sitä muista.
Niinku mä äsken keksin, tätä jutustelua varten. Jääkaapista mulla ei oo mitään hajua. Kun kaapin ovi on kiinni. Buahaha...
Käykö teillä kello ja meillä käy, mutta välillä ei. Hih hii hoh hoo.
Miksi laitumella oleva vasikka sanoo am,am,am? Se kysyi äitiltään että saako täällä ammua ja äiti vastas että ilman muuta
Vierailija kirjoitti:
Käykö teillä kello?
No pyydä käymään meilläkin.
Hehhehhihhih
Käykö teillä Visa?
.............
Emme kelpuuta maksuvälineenä ihmistä.
Heheheheheheee!
Joo, kuulin tämän jutun Kesämäen ala-asteella noin vuonna 1975.
Silloin menin lankaan, myönnettävä on.