Tyttöystävä haluu saunaan, pieni muna jännittää..
Ollaan seurusteltu kuukausi tyttöystävän kanssa ja illalla meillä on kämppä tyhjänä ja meillä on sellainen sauna ja uima-allas joka on illalla vapaa.
Tyttöystävä haluaa illalla sinne ja itsekin odotan kovasti tuota mutta yks asia jännittää.. kun mulla on niin pieni ettei se hirveesti edes näy kivespussien yltä. Oon muuten tosi hyvässä kunnossa ja yrittäny vähän karvoitustakin siistiä siitä että näyttäis isommalta mutta ei se auta, niin vähän huolissani että latistuuko tunnelma illalla jos tyttöystävä odottaa isoa..
Ollaan molemmat 19 ja eka kerta alasti tänään illalla
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni näki mun vehkeen vasta häiden jälkeen. Se olikin pieni.
Joko muija lähti isomman mukaan?
Ei. Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan ennen nähnyt miehen vehjettä.
Ettekö ole vielä päässeet sinne saunaan asti?
Olemme. Sallittua nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni näki mun vehkeen vasta häiden jälkeen. Se olikin pieni.
Joko muija lähti isomman mukaan?
Ei. Omien sanojensa mukaan ei ole koskaan ennen nähnyt miehen vehjettä.
Olemme. Sallittua nykyään.
miltä tytön pillu maistui esim kolikoihin ja maitoon verrattuna?
Voisin kuvitella että tyttis voi osaltaan miettiä miten poikis suhtautuu hänen alapäähän tai nänneihin, tiedä vaikka ne alkaisivat turvota eräänlaisena primitiivireaktiona? Toisaalta jos poikiksen pili alkaa vuorostaan turvota niin tyttis olisi mielissään. Poikis vosi pokkana todeta että katso mitä sait aikaan!
Elä mee saunaan tai jos meet niin uikkarit jalassa, niin minäkin saunon aina uikkarit jalassa kun rupee vaan ahistaa oma naperon näkeminenkin
No pääsettekö te sinne saunaan tänä kesänä?? Joku väliaikatieto nyt!
Ei tarvi jännittää. Se on semmoinen kuin on. Selviäisi kuitenkin jossain vaiheessa. Ja tiedoksi vain, ettei ne naiset murehdi kuin omaa ulkonäköään.
Kyllä ne naiset kahtoo ja ajatuksissaan miettii että voi minkälainen. Jos et muuten ole auttavainen naisellesi ja hyödyksi muuten niin elä mene saunaan. Miks se nainen olisi sinun kanssa, miks kukaan nainen on jonkun pienimunasen kanssa josta ei saa mitään nautintoa muuten kun että saa muuta hyötyä miehestä
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne naiset kahtoo ja ajatuksissaan miettii että voi minkälainen. Jos et muuten ole auttavainen naisellesi ja hyödyksi muuten niin elä mene saunaan. Miks se nainen olisi sinun kanssa, miks kukaan nainen on jonkun pienimunasen kanssa josta ei saa mitään nautintoa muuten kun että saa muuta hyötyä miehestä
Ei sillä munan koolla ole väliä, jos on paksu lompakko!
Mikromunasta on kohteliasta varoittaa etukäteen.
Kerran sellainen tuli vastaan ja olihan se melko järkytys. Yritin toki olla käyttäytymättä loukkaavastu, mutta kyllähän siinä kieltämättä maku meni.