Mielestäni moottoripyörällä ajavat aikuiset miehet ovat kiusaannuttavia
Moottoripyörissähän on äänenvaimentimet, mutta usein kuljettavat tekevät tarkoituksella ääntä, koska se on heidän mielestään "coolia". Kiusallista nähdä mies (tai nainen, mutta harvemmin naisia näillä näkee ajelemassa), joka ajelee nahkatakilla tai tummilla vaatteilla melusaastetta tehden pikkuponillaan. Miten he ajattelevat muun maailman näkevän heidät? Miksi he haluavat huomiota? Eivät daa sirä muuten? Nuoremmilta vielä ymmärtää, kun eivät voi ajaa ajakorttia ja ovat keskenkasvuisia, mutta aikuiset ihmiset. Mitä mieltä olette?
Kommentit (49)
Yleensä nelikymppinen papparainen.
Itsekästä touhua. Tullaan huudattamaan romua keskelle asuinaluetta, että vain sinulla olisi kivaa. Toivottavasti pyöräsi hajoaisi.
Pidän niistä mitkä pitää korviin sattuvaa ääntä
Eilen heräsin klo 8 kesälomallani kun paskapää moottoripyörällä revitti taajamassa!
Jotenkin nämä sontaläjät liikkuvat koloistansa heti kun tulee helle. Eikö alle 20 asteessa pysty ajamaan? Tuleeko vilu?
Pitää sitä huomiota jostain repiä. Kun ovat muuten niin näkymättömiä, niinku Muumien Ninni.
Sanokaa nyt saatana miksi moottoripyörällä pitää päristellä kova äänisesti taajamassa?
Ne luulee, että muut ihailee ja kadehtii kun huomaa ne. Ne häiritsee, eikä tee vaikutusta hyvällä tavalla ainakaan. Tai ehkä tekee, toiseen tyhmään.
Mun mies osti moottoripyörän perintörahoillaan. Vanhempansa oli väkivaltainen alkoholisti, ja juuri siksi mieheni halusi ottaa kaiken hyödyn "paskasta" irti ja toteutti pitkäaikaisen haaveensa.
En ymmärrä enkä tykkää, mutta minkäs teet. Eikä hän mitään huomiota pyörällään hae tai kaipaa. Nauttii vaan itse ajamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla on tällainen. Ajelee päivittäin ees taas ja mä nautin
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nämä sontaläjät liikkuvat koloistansa heti kun tulee helle. Eikö alle 20 asteessa pysty ajamaan? Tuleeko vilu?
Eturauhanen oireilee sedillä kylmästä.
Ihmiset nyt elää elämäänsä eikä ketään oikeastaan kiinnosta hevon vttuakaan jonkun randomin mielipide
Jamahan maahantuonti pitäisi kieltää. Hels enkelit niitä suosii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla on tällainen. Ajelee päivittäin ees taas ja mä nautin
Ihana ryminä ja pauke. Korviin sattuu, mutta kun näkee sen onnen minkä saa aikaan, niin mäkin iloitsen, vaikka vihaan sitä ääntä. Kestää niin vähän aikaa tuo
Vierailija kirjoitti:
Ne luulee, että muut ihailee ja kadehtii kun huomaa ne. Ne häiritsee, eikä tee vaikutusta hyvällä tavalla ainakaan. Tai ehkä tekee, toiseen tyhmään.
Vähän kuin liikennevaloista lähtevä juppi romuautollaan, joka pitää sairaan kovaa meteliä. Sillä tämä yrittää tehdä vaikutusta jalankulkijoihin, mutta minulle ei aiheuta kuin myötähäpeää.
Mä niin inhoon näitä. Kerrostalojen välistä ajavat peräsuoli pitkällä, ääni kaikuu talojen seinistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset nyt elää elämäänsä eikä ketään oikeastaan kiinnosta hevon vttuakaan jonkun randomin mielipide
Sinua kiinnosti, ja se meni sinulla ihon alle.
Hauskinta on kun niillä vempeleillä revitellään keskellä kaupunkia niin että koko keskustassa jyrisee ja pärisee :D