Miten joku voi syödä lihapiirakkaa?
Ihan hirveän makuisia nykyään ovat eikä sitä "lihaa" juuri nimeksikään, yök!
Kommentit (36)
Miten jotku voi vetää noin pahasti herneet nenään tällaisesta aloituksesta?
Ei muuta kuin itse vääntämään vaikka pellillinen!
Kaupasta sika-nautaa, sipulia, mausteita ja voitaikinaa. Lopun reseptin arvaatte ja osaatte itse!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansku mä arvaan: Et voi käsittää. Eikös niin? Kirjoita se kirja asioista ja ihmisistä joita et käsitä. Kaikkien elämä helpottuu.
En ole se öööh en käsitä hullu. Ap
Et sinäkään viesteilläsi ole täysijärkisyydestä vakuuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Voita pannuun ja paista halkaistun lihapiirakan pannulla rapeaksi. Ketsuppia ja sinappia päälle 😋
Yritän muistaa vinkin, ja kokeilla jos lihapiirakoita ostan. Ehkä vähän cheddaria tai jotain muuta juustoa väliin?
Ap on tuo joka ei kestä kun muut mutustaa lihistä?
Jotkut voi, ihmisryhmät tai ihmisjoukot jopa... öööhh
Vierailija kirjoitti:
Kaupasta sika-nautaa, sipulia, mausteita ja voitaikinaa. Lopun reseptin arvaatte ja osaatte itse!
Sämpylätaikinaan se tulee parempaa. Voitaikina sotkee syödessä liikaa. Lehtitaikina puolestaan on pyhäinhäväistys lihatuotteelle ja sotkee vielä enemmän kuin voitaikina.
Kyllä ne irtomyynnissä olevat lihikset ovat yleensä ihan hyviä. Hoviruoan pussipiirakat ovat puolestaan biojätteestä seuraavia bulkkipiirakoita ihan niin kuin vihikset. Sama oli edeltäjänsä Portti, samaa schaissea makkaroita myöten. Olen jopa kuullut tuon laitoksen työntekijöiltä, että eivät suostu syömään työnantajansa tuotteita vapaa-ajallaan, koska tietävät, mitä tuotteet sisältävät.
Lihaa, sipulia ja mausteita pannulle. Keitä riisit. Laita kaikkea voitaikinan sisään ja käännä nyytiksi. Sitten uppopaistat ne kirkastetussa voissa. Ja takuulla on hyvää. Viereen nakkeja, munia, ketsuppia, majoneesia, sinappia ja suolakurkkuja ja punajuuria.
Minusta se on todella hyvää kun laittaa siihen väliin vaikka lehtisalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Lihaa, sipulia ja mausteita pannulle. Keitä riisit. Laita kaikkea voitaikinan sisään ja käännä nyytiksi. Sitten uppopaistat ne kirkastetussa voissa. Ja takuulla on hyvää. Viereen nakkeja, munia, ketsuppia, majoneesia, sinappia ja suolakurkkuja ja punajuuria.
YÄK!
N22
No nyt alkoi tehdä mieli peltilihistä.
Kauramaitoa ei ole olemassakaan!