Oon asunut Helsingissä 30 vuotta, mutta nyt alkaa riittämään
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin av:llä! Mutta lohja-nurmijärvi-sipoo riittää😃
Meitähän on monta lähtijää. Itsekin ajattelin pysyä tunnin sisällä Helsingistä.
Kämppien hinnat ympäryskunnissa nousussa. Stadissa laskee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tästä tullut melkoinen slummila. Tuntuu että puolet ihmisistä on jostain kehitys maasta. Pers'aukista porukkaa. Jotka kansoittaa kaikki ilmaispaikat ja tapahtumat.
Yllättäen köyhälistö menee ilmaistapahtumiin. Käyn usein cafe engelissa aamiaisella niin ei kovin köyhältä tunnu se ympäristö.
Tykkään lenkkeillä Seurasaaressa ja siellä olevalla nuotiopaikalla on usein koko suku paikalla polttamassa puita musiikin kera.
Pääkaupunkiseudun grillipaikat alkaa olla tosiaan vallattu ja tuo musiikin luukuttaminen on helvetin ärsyttävää. Suomalainen menee luontoon nauttimaan hiljaisuudesta eikä jaksaisi mitään ujellusta ja kauheaa kailotusta.
Sama oli Tampereella Kaupissa kun olisin mennyt luonnonrauhasta nauttimaan. Siellä oli intialaisia mölisemässä ja toinen porukka kännisiä ukrainalaisia, musiikit raikasi. En ole pitänyt itseäni ras sena, mutta kyllä vähän tuli olo että jos näitä nyt enemmän vielä tulee niin suomalainen elämäntapa on mennyttä. Ei pääse mihinkään autoton nauttimaan luonnonrauhasta.
Vierailija kirjoitti:
Palkat huippua täällä.
Taitaa olla vuokratkin....
Vierailija kirjoitti:
Asuin 25 vuotta Helsingissä, sitten riitti. Muutin Tampereelle, siellä 10 vuotta ja nyt viime vuodet Pirkkalassa. Kaikki Helsingin edut ilman niitä haittoja. Suosittelen!
Erityistä plussaa mukavista ihmisistä :)
Mitkä ovat suosikkisi Pirkkalan taidenäyttelyistä? Pirkkalan paras ranskalainen ravintola?
Jos ulkomaille lähdet, niin Virossa ja Islannissa on vain vähän "grillailijoita". Itse pohdit joskus Norjaa mutta siellä ollaan jo näiden määrässä syvemmällä suossa kuin Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Muukalaisia pakoon ulkomaille? Kuulostaa fiksulta taktiikalta :D
No tiedetään kyllä mitä se porukka on, jota pakoon mennään.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtaisin jokaikisen suomenruotsalaisen Somaleihin täällä. Kunnon tyyppejä. Ei kehuskele rahojansa puolesta.
Ja talar, hettar fyrkka, härregood!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tästä tullut melkoinen slummila. Tuntuu että puolet ihmisistä on jostain kehitys maasta. Pers'aukista porukkaa. Jotka kansoittaa kaikki ilmaispaikat ja tapahtumat.
Yllättäen köyhälistö menee ilmaistapahtumiin. Käyn usein cafe engelissa aamiaisella niin ei kovin köyhältä tunnu se ympäristö.
Tykkään lenkkeillä Seurasaaressa ja siellä olevalla nuotiopaikalla on usein koko suku paikalla polttamassa puita musiikin kera.
Minä myös olen siellä lenkkeilyt monia vuosia. Nykyään ärsyttää tosiaan ihme laumat jotka leiriytyvät sinne. Niin paljon on ympäristössä ylipäätään lisääntynyt kaikenlainen metelöinti, että olisi ihana rauhottua luonnossa.
Espoossa roskataan luontoon ihan järkyttäviä määriä, että kyllä sekin saa veren kiertämään jos yrittää mennä rentoutumaan luontoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen siellä lenkkeilyt monia vuosia. Nykyään ärsyttää tosiaan ihme laumat jotka leiriytyvät sinne. Niin paljon on ympäristössä ylipäätään lisääntynyt kaikenlainen metelöinti, että olisi ihana rauhottua luonnossa.
Espoossa roskataan luontoon ihan järkyttäviä määriä, että kyllä sekin saa veren kiertämään jos yrittää mennä rentoutumaan luontoon.
Siis kiehumaan, ei kiertämään
Mulla on grilli kotona. Miksi pitää mennä käristään makkaraa ns. Luonnon rauhaan ja kuunnella mölinää. Ostin sähkögrillin Lidlistä. On toiminut jo vuosia hyvin ja pihvit ja makkarat käristyy. Taustalle voi laittaa kuulumaan lintujen piipitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkaupunkiseudun grillipaikat alkaa olla tosiaan vallattu ja tuo musiikin luukuttaminen on helvetin ärsyttävää. Suomalainen menee luontoon nauttimaan hiljaisuudesta eikä jaksaisi mitään ujellusta ja kauheaa kailotusta.
Sama oli Tampereella Kaupissa kun olisin mennyt luonnonrauhasta nauttimaan. Siellä oli intialaisia mölisemässä ja toinen porukka kännisiä ukrainalaisia, musiikit raikasi. En ole pitänyt itseäni ras sena, mutta kyllä vähän tuli olo että jos näitä nyt enemmän vielä tulee niin suomalainen elämäntapa on mennyttä. Ei pääse mihinkään autoton nauttimaan luonnonrauhasta.
Älä äänestä vihervassuja! On vielä varaa polttikseen kuten mulla ja pääsee pois dystopiasta
Ketä mä sit äänestän? En ole eläissäni ollut työtön ennen kuin nyt tämän hallituksen aikana. Aina ennen on töitä tekevälle löytynyt. Nyt ei enää. Että persuja tai kokkareita en ainakaan äänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä äänestä vihervassuja! On vielä varaa polttikseen kuten mulla ja pääsee pois dystopiasta
Eikös nuo pajeetit ainakin ole Kokoomuksen työperäistä maahanmuuttoa (lue: orjakauppaa) eli jos Kok saa jatkaa, niitä tulee vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Jos ulkomaille lähdet, niin Virossa ja Islannissa on vain vähän "grillailijoita". Itse pohdit joskus Norjaa mutta siellä ollaan jo näiden määrässä syvemmällä suossa kuin Suomessa.
Puola on paras
Vierailija kirjoitti:
Sama kuin av:llä! Mutta lohja-nurmijärvi-sipoo riittää😃
40 vuotta pk-seudulla ja palaan Savoon, jee!
Vierailija kirjoitti:
Ma muja on kyllä valtavasti. Etenkin Itä-Helsingissä.
Ottavat muuten paljon paremmin huomioon kanssaihmiset siellä Itä-Helsingissä kuin kantasuomalaiset. Jopa lapset tervehtivät reippaasti. Jos minulle sattuisi jotain, veikkaan että saisin ennemmin heiltä apua kuin kotosuomalaisilta.
Toista se on täällä Pohjosessa, täällä yl jutellaan...muuta vaan tänne, vaikka Oulun liepeiltä... ympäristöstä...