Oon asunut Helsingissä 30 vuotta, mutta nyt alkaa riittämään
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Palkat huippua täällä.
Mutta muualla asuminen halvempaa
Vierailija kirjoitti:
No onhan tästä tullut melkoinen slummila. Tuntuu että puolet ihmisistä on jostain kehitys maasta. Pers'aukista porukkaa. Jotka kansoittaa kaikki ilmaispaikat ja tapahtumat.
Siksi itse muutin pois. Ei ole enää sama kiva Helsinki kuin joskus oli.
50...100 km pois ja on ihan metsää ja peltoa kaikki.
Kylläpä muuten hermo lepää😎
Never ghetto hki again.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan tästä tullut melkoinen slummila. Tuntuu että puolet ihmisistä on jostain kehitys maasta. Pers'aukista porukkaa. Jotka kansoittaa kaikki ilmaispaikat ja tapahtumat.
Yllättäen köyhälistö menee ilmaistapahtumiin. Käyn usein cafe engelissa aamiaisella niin ei kovin köyhältä tunnu se ympäristö.
Tykkään lenkkeillä Seurasaaressa ja siellä olevalla nuotiopaikalla on usein koko suku paikalla polttamassa puita musiikin kera.
Kuten kaikkialla etelä-Suomen yleisillä grillipaikoilla, ne on vallattu intialaisten ja lähi-itäläisten toimesta. Grillaavat koko suvun voimin sen 6 tuntia putkeen. Ei ole enää tilaa suomalaiselle.
Ma muja on kyllä valtavasti. Etenkin Itä-Helsingissä.
Asuin 25 vuotta Helsingissä, sitten riitti. Muutin Tampereelle, siellä 10 vuotta ja nyt viime vuodet Pirkkalassa. Kaikki Helsingin edut ilman niitä haittoja. Suosittelen!
Erityistä plussaa mukavista ihmisistä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen köyhälistö menee ilmaistapahtumiin. Käyn usein cafe engelissa aamiaisella niin ei kovin köyhältä tunnu se ympäristö.
Aamiaisella? Et voi vaan vetää mysliä tai puuroa niin kuin normaali ihminen. Aamiaisella...
Nakkilalaisen persun vihaketju vol. 468238
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi itse muutin pois. Ei ole enää sama kiva Helsinki kuin joskus oli.
Myös nykyinen uudisrakentaminen on ihan helvetin rumaa ja sitä alkaa olla liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään lenkkeillä Seurasaaressa ja siellä olevalla nuotiopaikalla on usein koko suku paikalla polttamassa puita musiikin kera.
Kuten kaikkialla etelä-Suomen yleisillä grillipaikoilla, ne on vallattu intialaisten ja lähi-itäläisten toimesta. Grillaavat koko suvun voimin sen 6 tuntia putkeen. Ei ole enää tilaa suomalaiselle.
Pohjois-suomalaiselle tämä onkin ihan tuntematon ilmiö. Av:lta oppii näköjään uutta.
No ei todellakaan, minä en lähde mihinkään! Helsingissä olen työni tehnyt ja verot maksanut, en lähde pakoon ainakaan vielä ainoa lapseni asuu toki jo ulkomailla. Olen onnellinen etteivät edesmenneet vanhempani näe tätä isänmaamme alennustilaa. Saimme elää ihan onnellisia vuosikymmeniä sotien jälkeen, mutta nyt mennään alamäkeä kaikessa, ihan kaikessa!
Vierailija kirjoitti:
Nakkilalaisen persun vihaketju vol. 468238
Vihervassun reflektointi #miljoonas
Vaihtaisin jokaikisen suomenruotsalaisen Somaleihin täällä. Kunnon tyyppejä. Ei kehuskele rahojansa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
No ei todellakaan, minä en lähde mihinkään! Helsingissä olen työni tehnyt ja verot maksanut, en lähde pakoon ainakaan vielä ainoa lapseni asuu toki jo ulkomailla. Olen onnellinen etteivät edesmenneet vanhempani näe tätä isänmaamme alennustilaa. Saimme elää ihan onnellisia vuosikymmeniä sotien jälkeen, mutta nyt mennään alamäkeä kaikessa, ihan kaikessa!
#vasemmisto
En asuis Hesassa päivääkään,kyllä siellä tuli käytyä shoppas jne.Asuin Uudellamaalla nytkin vielä asun mutta koti myös muualla.Hienoo kun ihmiset uskaltaa lähtee.Olin töissä Lapissa joskus 96.Hesan juna vei..ihanaa aikaa.Kannattaa lähteä unelmiaan seuraamaan rohkeasti.Turvallusempaan paikkaan kun ikinä tiedä maailman tilanteesta.Kaupungit on silloin vaaralliset Tää on faktaa.Muualla tämäkin viihtyy,luonto ei kyylääviä.naapureita..Rento raikas oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös olen siellä lenkkeilyt monia vuosia. Nykyään ärsyttää tosiaan ihme laumat jotka leiriytyvät sinne. Niin paljon on ympäristössä ylipäätään lisääntynyt kaikenlainen metelöinti, että olisi ihana rauhottua luonnossa.
Vierailija kirjoitti:
Älä sitten ainakaan pohjoiseen muuta.
Kyllähän täällä Pohjosessa on paljon halvempaa asua, saa melkein omakotitalon kuin sieltä jonkun yksiön..
Meitähän on monta lähtijää. Itsekin ajattelin pysyä tunnin sisällä Helsingistä.