Kuinka paljon sulla on luottokorteissasi luottorajat yhteensä?
Ja kuinka paljon luottokorttien luotoista käytettynä?
Mulla luottorajat yhteensä 30 000 € ja käytettynä 4000 €.
Kommentit (34)
Entä jos pitäisi maksaa jostain joka ylittää kortin luottorajan?
Meinaatko pölliä kortteja ja vetää tilit tyhjiksi vai miksi tälläinen kysely?
0 €, jos aion tehdä ostoksia nostan sen siihen ostoksen arvoon. Yleensä en käytä luottoa lainkaan.
6000 ja 3000. Eilen just varailin reissuja, niin käytössä noin 1000, jonka maksan pois viimeistään kuun lopussa.
Luottoraja 2 x 1000€ ja käytettynä -20€, eli tykkään pitää luottokortillakin vähän plussaa, että jos joku pikku maksu menisikin ohi niin ei tule korkoa.
Vierailija kirjoitti:
Luottorajaa voi nostaa tilapäisesti tai pysyvästi.
2500 ja 2500. Ehkä pari sataa olen nyt käyttänyt.
3 miljoonaa, käytettynä tällä hetkellä noin 200 000, kun meni tuo edellinen Aasian-matka vähän, tai siis paljon, nautiskellessa.
Vaikea sanoa. En ole vielä käyttänyt, kuin joskus vahingossa rahaa automaatilta nostaessani. M 64v
En harrasta luottokortteja. Maksan kaiken suoraan. Ulkomailla en käy, joten sinnekään en tarvitse.
Jos tulee tarve mennä. Niin kyllä sopiva kortti haetaan ja reissun jälkeen. Silputaan paloiksi.
Mulla on 3000eur. Oli 5000, mutta Aleksin itse tuota koska sijoitusasuntolainaa ostaessa mulla ei silloin katsota olevan kuin 3000eur muuta lainaa. Siinä on satunnaisesti köytetty noin 1000eur, ehkä kerran vuodessa tai harvemmin.
En leveilisi isolla luottokorttimäärällä, en katso siitä seuraavan mitään hyvää.
Tai vastatkaa te, joilla on paljon kortteja, mitä hyötyä niistä on ollut?
6000 ja 2000, käytettynä.1,57 (easypark parkkimaksu).
Vierailija kirjoitti:
Siirrän luottokortille ylimääräistä rahaa muutama päivä ennen tarvetta. Tämä onnistuu maksamalla rahaa luottokorttilaskun tiedoilla (tilinumero ja viitenumero). Olen näin tehnytkin pari kertaa ennen pitkää ulkomaanmatkaa, jossa korttini normaali 3000 euron raja ei olisi muuten ehkä riittänyt.
10 000€ + 8000€ + vakuudeton luotto 2,75 prosentin korolla 50 000€ saakka (Nordea Premium).
Nolla euroa, ei yhtään luottokorttia.
2500+2500 ja käytettynä 0€