Suomalaisten asenne: suomalaiset vaikeuttavat muiden elämää eikä koskaan auta
Kommentit (9)
Pillitä piruparka pillitä. Niin makaa kuin petaa.
Vierailija kirjoitti:
Se apua ansaitaan sitä ei saa olemalla vittumainen valittaja ja vaatija eikä sitä varsinkaan ansaitse sillä että ei itse suostu tekemään mitään muiden hyväksi
Mä oon tehny paljonki muiden hyväks. Tuttujen ja tuntemattomien. Ilmaseks. Vapaa-ajalla. Se et autat jotain sillei et sulle maksetaan siitä ja se kuuluu sun työnkuvaan niin arvostan paljo vähemmän sillä ihmiset on näyttäny et ne tekee ihan mitä vaan rahan vuoks. Sit on näit vttupäit joide työnkuvaa kuuluu auttamine mut ne ei silti auta.
Totta, Eräs tuttu katsoi ikkunasta kun naapurin teinin bileet ryöstäytyi käsistä. Ei soittanut poliiseja eikä vanhemmille.
Oli tyytyväinen kun naapurissa oli rikottu paikkoja ja varastettu tavaraa.
Vierailija kirjoitti:
Totta, Eräs tuttu katsoi ikkunasta kun naapurin teinin bileet ryöstäytyi käsistä. Ei soittanut poliiseja eikä vanhemmille.
Oli tyytyväinen kun naapurissa oli rikottu paikkoja ja varastettu tavaraa.
Luotatko tällaiseen tuttuusi vai kierrätkö jatkossa kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Se apua ansaitaan sitä ei saa olemalla vittumainen valittaja ja vaatija eikä sitä varsinkaan ansaitse sillä että ei itse suostu tekemään mitään muiden hyväksi
Eli sä et auta vaikka eksynyttä tuntematonta mummoo ku ethä sä voi tietää ansaitseeko se apua ku et voi tietää okse tehny mitää muide hyväks vaa vai olöu vttumaine valittaja ja vaatija.
Itse olen kyllä auttanut jos olen vain voinut. En odota rahaa tai vastapalvelusta.
Eivät auta, estävät muita saamasta rahaa ja pahentavat.