Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkustaja imeytyi ikkunasta ulos Ryanairin lennolla

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuosta muistui mieleen lento Turkista Tunisiaan. Istuin ulko-oven vieressä ja siitä ovenraosta tuiskutti kylmää ilmaa. Ovi ei mennyt täysin kiinni. Mietin koko lentomatkan koska aukeaa kokonaan.

Istuit siis ilmeisesti hätäpoistumistien vieressä. Sellaisella paikalla olen itsekin pari kertaa matkustanut, ne ovat luontaisesti viileämpiä paikkoja. Tiivisteiden raosta pääsee aina koneeseen kylmää ilmaa, se on normaalia. 

Vierailija
22/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvavyö kannattaa pitää kiinni koko ajan, kun istuu paikallaan. Se on muuten ihan suosituskin, eikä minun keksintöäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normipäivä.

Vierailija
24/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turvavyö kannattaa pitää kiinni koko ajan, kun istuu paikallaan. Se on muuten ihan suosituskin, eikä minun keksintöäni.

Hyvä neuvo koska ei tiedä mitä lennolla voi tapahtua.

Vierailija
25/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonot koneet. Muilla koneilla ikkunatarkastus tai turvasysteemit?

Vierailija
26/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuosta muistui mieleen lento Turkista Tunisiaan. Istuin ulko-oven vieressä ja siitä ovenraosta tuiskutti kylmää ilmaa. Ovi ei mennyt täysin kiinni. Mietin koko lentomatkan koska aukeaa kokonaan.

Istuit siis ilmeisesti hätäpoistumistien vieressä. Sellaisella paikalla olen itsekin pari kertaa matkustanut, ne ovat luontaisesti viileämpiä paikkoja. Tiivisteiden raosta pääsee aina koneeseen kylmää ilmaa, se on normaalia. 

Paitsi että koneen sisällä on ylipaine ulkoilmaan verrattuna.

Vierailija
27/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jeps. Siihen on syynsä, miksi lentäjillä on vyöt kiinni, kun istuvat paikallaan ohjaamossa.

Vierailija
28/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole normaalia, jos ovenraosta tulee kylmää ulkoilmaa. Matkustamossa on ylipaine. Jotakin on joko rikki, tai sitten koneen ilmastointi vain puhaltaa viileää ilmaa ja kuvittelet sen tulevan oven raosta.

Vierailija
29/29 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutinenhan tässä on se, että mies EI imeytynyt ulos koneesta vaan muut matkustajat saivat pidettyä kiinni! Hieno juttu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan