Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miten reagoisit jos menisit Tinder-treffeille miehen kanssa jolla ylikasvaneet hiukset

Vierailija
10.07.2026 |

Kuvissa olisi ollut lyhyt siisti malli, mutta treffeillä kävisi ilmi ettei mies ole puoleen vuoteen käynyt parturissa.

Muuten kaikki OK. Miten reagoisit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisivat myös puhtaat. Vain tosi ylikasvaneet

Vierailija
2/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi enää toista kertaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempi kiinnostaa.

Vierailija
4/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ihan sama, jos olisi puhdas. Fiksuus, huumorintaju ja se, että on mukava ja kiltti ovat monta kertaa tuollaista tärkeämpiä asioita. 

Vierailija
5/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa olisi

Vierailija
6/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan riippuu kokonaisuudesta, ei kai ylipitkät hiukset nyt ongelma ole, jos ei miehessä sitten muuta vikaa ole....

Vierailija
7/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein vähänaikaa sitten sukututkimuksen ja selvisi että osa geeneistäni tulee ukrainasta ja valko-venäjältä. Kaljuuntukaa te vain suomi poijjaat.

Vierailija
8/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten hiukset tuleekin olla pidemmät, leukapituus surffitukka -> olkapäille, ja manbun on hot myös. En pidä lyhythiuksisista ja kaljuista miehistä. Harmi vaan tosi moni suomalainen mies 40v > on harvahiuksinen. 

Vierailija
9/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis outoa.

Vierailija
10/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten hiukset tuleekin olla pidemmät, leukapituus surffitukka -> olkapäille, ja manbun on hot myös. En pidä lyhythiuksisista ja kaljuista miehistä. Harmi vaan tosi moni suomalainen mies 40v > on harvahiuksinen. 

Tämä just. Mun on tosi vaikeaa kuvitella kiinnostuvani lyhythiuksisesta (siis sellainen perusinsinööritukka) miehestä pelkän kuvan perusteella, koska pidän pidempiä, hyväkuntoisia hiuksia yhtenä seksikkäimmistä ulkoisista tekijöistä miehellä. 

Eli olisi todellakin vain ja ainoastaan positiivinen yllätys. Ja vastaavasti pettyisin pahasti jos joku kuvan perusteella tukkajumala tuleekin treffeille jossain kynityssä siilitukassa. Yyhh....

Vierailija
11/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos vaikutelma on hoitamaton ja epäsiisti, niin luuletko sen olevan joku plussa? Sinänsä ei pitkät hiukset haittaa, jos ne sopivat miehelle ja näyttävät hyvältä. Kuvien kyllä pitäisi niin tuoreita, ettei suuria yllätyksiä tule. Mitä itse ajattelisit, jos kuvissa naisella on pitkä vaalea tukka ja treffeillä hänellä onkin punainen siili?

Vierailija
12/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy Tinder-treffeillä.

Vierailija
13/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tein vähänaikaa sitten sukututkimuksen ja selvisi että osa geeneistäni tulee ukrainasta ja valko-venäjältä. Kaljuuntukaa te vain suomi poijjaat.

Ylpeilee ryssägeeneillä 🤣

Vierailija
14/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taitaa paljastua syy siihen miksi olet vielä sinkku.  Jätä deittailu ja hommaa vaikka joku harrastus.

Vierailija
15/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan reagoisin samalla tavalla kuin alikasvaneisiin hiuksiin. Kuvassa hiukset päässä, mutta treffeillä päälaki paistaa.

Vierailija
16/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on, Venäjän pojat ei kaljuunnu. On nähty.

Vierailija
17/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös niissä maissa on kaljuja.

Vierailija
18/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, Venäjän pojat ei kaljuunnu. On nähty.

Hän puhui Valko-Venäjästä ja Ukrainasta, ne ovat eri asia kuin Venäjä. Sitä paitsi kaikissa kolmessa esiintyy kaljuuntumista Puttea myöten.

Vierailija
19/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele ylikasvanut. Omalla miehelläni on kunnon heviletti, yleensä ponnarilla mutta kuitenkin.

Vierailija
20/21 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole puolustamassa maatasi? Luuseri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän