Nainen, miten reagoisit jos menisit Tinder-treffeille miehen kanssa jolla ylikasvaneet hiukset
Kuvissa olisi ollut lyhyt siisti malli, mutta treffeillä kävisi ilmi ettei mies ole puoleen vuoteen käynyt parturissa.
Muuten kaikki OK. Miten reagoisit?
Kommentit (21)
Minulle ihan sama, jos olisi puhdas. Fiksuus, huumorintaju ja se, että on mukava ja kiltti ovat monta kertaa tuollaista tärkeämpiä asioita.
Kaikkihan riippuu kokonaisuudesta, ei kai ylipitkät hiukset nyt ongelma ole, jos ei miehessä sitten muuta vikaa ole....
Mä tein vähänaikaa sitten sukututkimuksen ja selvisi että osa geeneistäni tulee ukrainasta ja valko-venäjältä. Kaljuuntukaa te vain suomi poijjaat.
Miesten hiukset tuleekin olla pidemmät, leukapituus surffitukka -> olkapäille, ja manbun on hot myös. En pidä lyhythiuksisista ja kaljuista miehistä. Harmi vaan tosi moni suomalainen mies 40v > on harvahiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Miesten hiukset tuleekin olla pidemmät, leukapituus surffitukka -> olkapäille, ja manbun on hot myös. En pidä lyhythiuksisista ja kaljuista miehistä. Harmi vaan tosi moni suomalainen mies 40v > on harvahiuksinen.
Tämä just. Mun on tosi vaikeaa kuvitella kiinnostuvani lyhythiuksisesta (siis sellainen perusinsinööritukka) miehestä pelkän kuvan perusteella, koska pidän pidempiä, hyväkuntoisia hiuksia yhtenä seksikkäimmistä ulkoisista tekijöistä miehellä.
Eli olisi todellakin vain ja ainoastaan positiivinen yllätys. Ja vastaavasti pettyisin pahasti jos joku kuvan perusteella tukkajumala tuleekin treffeille jossain kynityssä siilitukassa. Yyhh....
No jos vaikutelma on hoitamaton ja epäsiisti, niin luuletko sen olevan joku plussa? Sinänsä ei pitkät hiukset haittaa, jos ne sopivat miehelle ja näyttävät hyvältä. Kuvien kyllä pitäisi niin tuoreita, ettei suuria yllätyksiä tule. Mitä itse ajattelisit, jos kuvissa naisella on pitkä vaalea tukka ja treffeillä hänellä onkin punainen siili?
Vierailija kirjoitti:
Mä tein vähänaikaa sitten sukututkimuksen ja selvisi että osa geeneistäni tulee ukrainasta ja valko-venäjältä. Kaljuuntukaa te vain suomi poijjaat.
Ylpeilee ryssägeeneillä 🤣
Tässä taitaa paljastua syy siihen miksi olet vielä sinkku. Jätä deittailu ja hommaa vaikka joku harrastus.
Varmaan reagoisin samalla tavalla kuin alikasvaneisiin hiuksiin. Kuvassa hiukset päässä, mutta treffeillä päälaki paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin on, Venäjän pojat ei kaljuunnu. On nähty.
Vierailija kirjoitti:
Myös niissä maissa on kaljuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on, Venäjän pojat ei kaljuunnu. On nähty.
Hän puhui Valko-Venäjästä ja Ukrainasta, ne ovat eri asia kuin Venäjä. Sitä paitsi kaikissa kolmessa esiintyy kaljuuntumista Puttea myöten.
Määrittele ylikasvanut. Omalla miehelläni on kunnon heviletti, yleensä ponnarilla mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole puolustamassa maatasi? Luuseri
Olisivat myös puhtaat. Vain tosi ylikasvaneet