Nainen. Onko kukaan toinen nainen kommentoinut rintojasi
Kommentit (22)
Kerran baarissa yks niittinaama tuli kehumaan, oisko ollu lepakko.
Murrosiässä sisko sanoi mun kasvavia tisujani roikkuviksi.
Isoiksi ne kasvoivatkin ja toki roikkuvat hiukan kun ovat painavat. Mutta herkässä iässä saatu kommentti kolautti itsetuntoa ja koin rintani vääränlaisiksi.
Myöhemmin eräs toinen nainen sanoi et mulla on upeat maitohinkit. Oon oppinut tykkäämään omista pulleista purjeistani. Monet pienirintaisemmat ystävät kaipailevat uhkeampia muotoja itselleen.
Minulla kasvoi jo nuorena isot rinnat. Kyllähän niistä kaikenlaista kommenttia sai ja joskus jopa koskettelua setä miehistä, kavereihin ja poikiin jotka vain rohkenivat. Koskettelua on ollut naispuolisten kanssa muutaman kerran. Pidin siitä. Naisella on selkeästi erilainen hienovaraisempi ja sensuellisempi tapa koskea. Nännini oli juuri niin kovana, kuin vai voi olla! Ei ole johtanut mihinkään kuitenkaan. Pientä kivaa tyttöjen kesken vain.
Ei. Mutta enpä ole itsekään kokenut asiakseni muiden tissejä kommentoida. Taitaa olla enempi miesten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Minulla kasvoi jo nuorena isot rinnat. Kyllähän niistä kaikenlaista kommenttia sai ja joskus jopa koskettelua setä miehistä, kavereihin ja poikiin jotka vain rohkenivat. Koskettelua on ollut naispuolisten kanssa muutaman kerran. Pidin siitä. Naisella on selkeästi erilainen hienovaraisempi ja sensuellisempi tapa koskea. Nännini oli juuri niin kovana, kuin vai voi olla! Ei ole johtanut mihinkään kuitenkaan. Pientä kivaa tyttöjen kesken vain.
Oletko antanut tai antaisitko naisenkin nuolla nännejäsi?
Mulla on silikonit ja kerran ku menin illanistujaisis vaihtaa mekkoa päälle työkaveri nainen haluaa tulla mukaan, halusi nähdä ja saatto koittaa ku siitä en nyt muista. Näytti omatkin samalla.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on silikonit ja kerran ku menin illanistujaisis vaihtaa mekkoa päälle työkaveri nainen haluaa tulla mukaan, halusi nähdä ja saatto koittaa ku siitä en nyt muista. Näytti omatkin samalla.
Niin ja tykkäsi ja ihmetteli kuinka on luonnolliset eikä huomaa rajoja. En muista oliko sama ilta vai eri ku oltiin baarissa niin yritin jutella toisen työkaverin kanssa niin tämä nainen ja kaksi miestä vuorotellen läpsi mun takamusta. En silloin tiennyt ketkä kaikki ne oli mutta kyselin myöhemmin. Yks oli työkaverin kaveri ketä en ollu ikinä nähnyt, kuinkahan sekin uskalsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja tykkäsi ja ihmetteli kuinka on luonnolliset eikä huomaa rajoja. En muista oliko sama ilta vai eri ku oltiin baarissa niin yritin jutella toisen työkaverin kanssa niin tämä nainen ja kaksi miestä vuorotellen läpsi mun takamusta. En silloin tiennyt ketkä kaikki ne oli mutta kyselin myöhemmin. Yks oli työkaverin kaveri ketä en ollu ikinä nähnyt, kuinkahan sekin uskalsi.
Olet sen oloinen, että sinua on pakko läpsiä perseelle! Haittaako se?
Asuttiin työkaverin kanssa pidempi aika samassa hotellihuoneessa, niin hän halusi tulla samaan sänkyyn illalla. Jossakin vaiheessa oltiin alasti ja tutkittiin toistemme rinnat! Seuraavana yönä tutkittiin vartaloita enemmänkin! Oli vähän erikoinen kokemus, vaikka ihan kiihottava ja antoisa, mutta jäi yhteen kertaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sen oloinen, että sinua on pakko läpsiä perseelle! Haittaako se?
Mä en tiedä yhtään miks mun peppu on aina kiinnostanut miehiä ja naisia töissä aina välillä. Aiemmin ja nykyään. Seksuaalisesta ei muuten vaan. En edes treenaa eikä se oo mun mielestä kovinkaan ihmeellinen vaikka aina kuulee kaikkea ihan muuta. Mutta ei haittaa. Eikä kiihota. Se on neutraalia.
Teininä isorintainen kaveri sanoi usein että mulla on tosi pienet ja miehet tykkää isoista. Eipä se minua haitannut, olen aina tykännyt näistä pieninä. Ei ole kukaan nainen osoittanut halua koskea, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Asuttiin työkaverin kanssa pidempi aika samassa hotellihuoneessa, niin hän halusi tulla samaan sänkyyn illalla. Jossakin vaiheessa oltiin alasti ja tutkittiin toistemme rinnat! Seuraavana yönä tutkittiin vartaloita enemmänkin! Oli vähän erikoinen kokemus, vaikka ihan kiihottava ja antoisa, mutta jäi yhteen kertaan!
Miksi jäi yhteen kertaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jäi yhteen kertaan?
No koko ajan oli miehiä mistä valita! Miehen kanssa se vaan on helpompaa. Välillä oltiin pidempi jakso yhdessä, kun kemiat osui kohdalleeen!
Minun isorintainen ystävä kerran kommentoi pienempiä rintojani. En muista tarkkaan mitä hän sanoi, mutta oletti jotenkin, että en olisi tyytyväinen omiini koon takia. Olen kyllä aina ollut tyytyväinen näihin, en tiedä miksi hän oletti niin.
Vierailija kirjoitti:
Minkä kokoiset tissit ja onko isot nännitkin
Viime la saunassa ystävättäreni ihasteli rintojani kun saunoimme ja näimme pitkästä aikaa. Kävimme naku uinnilla ja saunassa hän kehui laihtunutta ulkonäköäni. Kysyi saisiko koskettaa tissejäni, niin annoin. Vastavuoroisesti kosketin hänen uhkeita rintoja. Hän on ylipainoinen muodokas ikäiseni nainen. Ei menty sen pidemmälle.
N33
Vierailija kirjoitti:
Viime la saunassa ystävättäreni ihasteli rintojani kun saunoimme ja näimme pitkästä aikaa. Kävimme naku uinnilla ja saunassa hän kehui laihtunutta ulkonäköäni. Kysyi saisiko koskettaa tissejäni, niin annoin. Vastavuoroisesti kosketin hänen uhkeita rintoja. Hän on ylipainoinen muodokas ikäiseni nainen. Ei menty sen pidemmälle.
N33
Olisitko nuollut nännejä jos olisi tarjottu
On kehuttu, pari kolme kertaa muistan, ja hyvin ne muistiin jäivät. Minulle kasvoi hyvin nuorena varsin kookkaat rinnat, joista silloin saamiani kommentteja en osannut sulattaa, vaan häpesin poikkeavuuttani. Oikeastaan vasta aviomieheni terapiassa olen alkanut nauttia saamastani huomiosta, myös naisilta saamastani. Osaan myös jo tulkita katseita, enkä enää niistä kiusaannu. Vieraan koskettelu, naisen tai miehen, on vielä avioliiton aikana kokematta, mutta enpä vastustaisi jos kohdalle sattuisi.
Vierailija kirjoitti:
On kehuttu, pari kolme kertaa muistan, ja hyvin ne muistiin jäivät. Minulle kasvoi hyvin nuorena varsin kookkaat rinnat, joista silloin saamiani kommentteja en osannut sulattaa, vaan häpesin poikkeavuuttani. Oikeastaan vasta aviomieheni terapiassa olen alkanut nauttia saamastani huomiosta, myös naisilta saamastani. Osaan myös jo tulkita katseita, enkä enää niistä kiusaannu. Vieraan koskettelu, naisen tai miehen, on vielä avioliiton aikana kokematta, mutta enpä vastustaisi jos kohdalle sattuisi.
Yletätkö imemään omia nännejäsi
Vuosia sitten veljeni silloin tyttöystävä kysyi saunassa, että saisiko tunnustella rintojani. Tekikin aika perusteellisen tunnustelun, meinasin sanoa että jo riittää, mutta en sitten kuitenkaan.
Siinä vaiheessa, kun se meinasi alkaa imemään nänniäni, niin työnsin sen pois ja sanoin, että jos ei nyt kuitenkaan.
En kertonut siitä koskaan veljelleni, mutta se ei varsinaisesti tullut yllätyksenä, kun veljeni kertoi sen lähteneen toisen naisen matkaan.