Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex, ja lasteni isä, kutsuu minua itsekkääksi kun en vietä aikaa "perheenä"

Vierailija
10.07.2026 |

Erottiin jo 7 vuotta sitten. Lapset ovat isällään joka toinen viikonloppu, muutoin minulla. Lapsilla ei ole lähimaillakaan mummeja eikä kummeja joten päävastuu on tosiaan minulla. Lapsilla on ruokaa kaapissa, vaatteita, on pelit ja laitteet. Itse teen kokopäivätyötä näin kesälläkin (lomat tältä kesää vielä edessäpäin) ja lapset keskenään kotona (toinen 8lk, toinen 5lk). Käytän lapsia silloin tällöin risteilyllä tai sukulaisten luona tois puol Suomee mut pääsääntöisesti ollaan paljon kotona lemmikin vuoksi.

Nyt taas sain kuulla olevani itsekäs kun voitais hyvin lähtee vaikka kylpylään tai mökille, minä, ex ja lapset, ja koska sanoin että ei kiitos. Sen kerran jos lapset ovat poissa kotoa niin haluan tehdä niitä omia juttuja, syödä mitä haluan tai olla syömättä, juoda viiniä ja tanssia, nukkua you name it. Jos joskus halua mennä tyttökavereiden kanssa reissuun tms. sekin on exän mielestä itsekästä ja ottaa lapset tosiaan vaan sen 2 vrk ja sitten jo kiiruhdan kotiin. 

Onko muita itsekkäitä äitejä?

Sanomattakin selvää että ero oli minun päätökseni ja se oli ekat vuodet tosi rankkaa aikaa koska ex ei päässyt yli minusta.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehehe! Miehet tunnetusti löytää eron jälkeen uuden hyvin nopeasti, mutta naiset jää vuosiksi itkemään ja kIpUiLemAan. 

Naiset ovat erottuaan sinkkuja keskimäärin neljä vuotta, miehet vain vuoden
https://aamuset.fi/artikkeli/4448251

Ei saa häiritä faktoilla naisten lynkkausmielialaa!

Miksi joku nainen kieltäisi sen faktan että naiset pärjäävät hyvin yksinkin? 

Tuo artikkeli todistaa sen että miehet saavat uuden naisen todella helposti verrattuna naisiin. Ja turha ulista että naiset eivät etsi naista, tottakai jotkut mutta miehistä on kyse. Eronnut 40+ on NIIN RUPSAHTANUT ettei uutta miestä löydy. 

Fakta on se, että monia naisia ei eron jälkeen kiinnosta uusi parisuhde ja miehet sen sijaan paniikissa etsivät nopeasti uuden. 
Todella lapsellista ja harhaista kuvitella, että jokainen nainen on todella rupsahtanut ja miehet säilyy hyvin. 

Vierailija
82/82 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika. Lapset on jo noin isoja ja kaipaa edelleen sinua lapsenvahdiksi mukaan? 

Haha, onneksi on ex. 

Ei se lapsista ole kiinnostunut, vaan naisesta. Muutoinhan se olisi enemmän tekemisissä lastensa kanssa. Siksihän se pyytää eksäänsä viettämään lomiakin yhdessä, että saa naisaikaa. lapsista viis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla