Mieheni petti aiemmin, nyt raskaana ja ahdistaa
Luulin, että pääsin yli jo 8kk takaisesta pettämisestä. Sain tietää pettämisestä sattumalta, ja se arvatenkin satutti paljon. Mies petti minua sekä henkisesti että fyysisesti. Salaili, valehteli, kirjoitteli ja tapaili toista. Riideltiin pari kuukautta, mutta päätettiin jatkaa, koska rakastamme toisiamme kuitenkin. Ajattelin naiivisti, että kyllä minä ajan kanssa voin elää asian kanssa, koska rakastan.
Tulin raskaaksi, ja nyt pettäminen ja tuo nainen palaa mieleen vähän väliä. Riidellään miehen kanssa lähes päivittäin, koska minun on niin vaikea elää asian kanssa. Mieleen palaa kuvia miehestä tuon naisen kanssa, ja katkeruus nostaa päätään. Minä olen yrittänyt olla miehelleni maailman paras avovaimo, luottanut ja kunnioittanut häntä. Luotin mieheen kuin kallioon, ja se luottamus rikottiin. Mies väittää oppineensa virheestään. Selvisi, että mies on suhteen aikana ollut muutenkin hyvin flirttaileva muiden naisten suhteen, etsinyt jatkuvasti huomiota muilta (vaikka suhteessamme ei ollut mitään vikaa.. meillä oli hauskaa ja ihanaa yhdessä, seksi sujui jne..).
Koska suhteessamme ei tuolloin ollut vikaa, vaan ongelma oli enemmänkin miehen, niin siksi tunnen itseni ahdistuneeksi. En VOI sille mitään, jos mies taas pettää. Itsetunto on laskenut ja tunnen oloni ahdistuneeksi. Vauva on molemmille toivottu, mutta tosiaan tämä raskaus on saanut muistot pintaan. Pääseekö tästä koskaan yli? Voiko anteeksi antaa kokonaan?
Kommentit (4)
aika lyhyt aika, todella lyhyt aika mennyt pettämisestä, vähän hätäiseen ts huonoon saumaan tulit raskaaksi, mutta sille nyt ei mitään voi, näillä on mentävä,
mulla otti yli 3 vuotta päästä edes vähän balanssiin pettämisen jälkeen, riideltiin eka vuosi ihan päivittäin ja sen jälkeen viikottain jne,
nyt 3,5v pettämisestä ja eilen yöllä oli eka kunnon sanominen tän vuoden puolella siitä pettämisestä...Muistan sen kyllä usein mutta enää se ei joka kertaa niin kovaa kirpaise että täytyisi edes miehelle sanoa asiasta...
Mutta vaikeeta on ollu, 8kk ekaa kuukautta olin ihan hysteerisen koomassa asiasta.
ilman tunteita vastapuoleen.
Eri asia tietty sitten on, miten huomioon ottavaa se on ja miten siitä pääsee yli..
Itsellä kokemuksia saman tapaisesta, mitään suhdetta ei ollut ollut vaan mies kävi "vain" björnimässä muutamaa satunnaisesti vastaan tullutta neitosta.
Päätimme jatkaa, me olemme siitä päässeet yli. Työtä se vaati, ja mieheltä 120%:sta paneutumista suhteeseen ja mun tukemiseeni vaiketten aikojen yli.
tuo , että sanoit että päätitte jatkaa, koska rakastitte toisianne? Hmm, onpa erikoinen rakkauden osotus mieheltä jos rakastaa ja pettää. Ihminen joka rakastaa, ei tee todellakaan rakastetulleen tolleen. Eli ainakin toi asia on pahasti pielessä.
Kyllä se mies sitä valehtelua jatkaa, jos tosiaan sanoo rakastavansa. idiootti vaan uskoo.