Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aloitetaanko hoitoja lihaville?

20.05.2007 |

Hei!

Osaisiko joku kertoa, että suostuuko lääkärit aloittamaan mitään lapsettomuushoitoja tms. jos naisella on liikakiloja n. 30...? Meillä on kohta vuosi yritetty pikkukolmosta, mutta ei tunnu enään onnistuvan =( 2 aikaisempaa lasta saaneet alkunsa parissa kuukaudessa ilman mitään apukeinoja. Pullero olen aina ollut, ja nyt n. 5kg painavampi kuin edellisen raskauden alkaessa. Siis sitä mietin, että kannattaako lääkärille edes mennä näiden kilojen kanssa, vai komentaako vaan laihtarille. Oon yrittänyt laihduttaa, mutta kun ei vaan tunnu sekään onnistuvan =(

vastauksista kiitollinen Hanhimamma

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle on tehty onnistuneesti kiloista huolimatta. toki on kehoitettu laihduttamaan, koska se lisää onnistumisen mahdollisuutta, mutta koskaan ei ole kieltäydytty. näin siis taysissa. mutta esim. turussa on erilainen käytäntö, monet kai käyttää bmi-rajaa.

Vierailija
2/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan hoidoissa Lahdessa ja liikakiloja myös mulla, jotta voitiin hoidot aloittaa piti bmi olla 32 tai sen alle. Tämä tieto mullekin selvis vasta tänä keväänä. Toinen siis toiveissa ja eka tullu myös hoidoilla ja sillon ei ollu mitään ongelmaa, mut nyt olinkin 7kg painavampi kuin ekalla kerralla.

t:sininenkirsikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella meillä oli bmi rajana 35 ja yksityisellä ei mitään. Ekassa ja tokassa hoidossa olin just tossa rajalla painoni kanssa. Kolmannessa sain pudotettua 10 kg ja siitä plussa. En tiedä vaikuttiko vähäinen pudotus vai mikä...

Mutta toisaalta kun aikoinaan alettiin raskautta yritäämään olin 24 kg pienempi kun nyt hoidoissa...mene ja tiedä.