Tyttöystävä kävi käsiksi. Mitä tehdä? Olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta. Lapsi löytyy jo Minä 38v, tyttöystävä 34v
Kommentit (24)
Keksisin hyvän spämmin vauvapalstalle.
Lähtisin turvakotiin miettimään onko seuraava adkel pariterapia vai ero.
Menkää pariterapiaa. Laita avovaimo siellä lupaamaan ettei käytä väkivaltaa. Jos senkin jälkeen käyttää, niin eroa.
Miten kävi käsiksi? Avaisitko tilannetta hieman?
Ihan huvin vuoksiko kävi käsiksi? Sinä et tehnyt tai sanonut mitään provosoivaa?
Tilaat Darknetista afgaanin jolla on kokemusta ongelmien ratkojana.
Vierailija kirjoitti:
Keksisin hyvän spämmin vauvapalstalle.
Paremman kuin ap.
Vierailija kirjoitti:
Ihan huvin vuoksiko kävi käsiksi? Sinä et tehnyt tai sanonut mitään provosoivaa?
Tämä. Yleensä lähisuhdeväkivallassa toinen on aloittanut ensin esim. nalkuttamalla jostain turhasta. Turha siinä on uhriutua, vaan pyytää anteeksi.
Mikä helkkarin tyttöystävä kun lapsikin on jo saatu maailmaan?
Kerropa nyt, että miten kävi käsiksi? Aggressiivisesti, seksuaalisesti vai leikkimielellä vai mitä.....
Ihan yhtä vakava juttu kun toisin päin, ja miehellä ehkä vaikeampi kertoa.
Selvittäkää tilanne ja pankaa jatko harkintaan väkivalta ei yleensä vähene.
Piti kiinni kun yritin poistua
Ap
Vierailija kirjoitti:
Piti kiinni kun yritin poistua
Ap
Mistä tilanteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Yleensä lähisuhdeväkivallassa toinen on aloittanut ensin esim. nalkuttamalla jostain turhasta. Turha siinä on uhriutua, vaan pyytää anteeksi.
Jonkun aikaa juttelin 14v nuoremman miehen kanssa.
En lähtenyt mukaan kun kehui itseään ja uskalsin kysyä miksi ajattelee niin. Sit erehdyin läpällä sanomaan häntä teiniksi ja veti semmoset kilarit että alkoi mesoamaan et jos olisin mies niin vetäisi mua turpiin ja ihan oikein kun oon aiemmin turpiin saanut kun noin hurjasti v ttuilen.
Ei se teillä hirveämmin tarvitse. Ex kävi käsiksi siitäkin syystä kun olin hiljaa ja se jostain syystä raivostutti niin pirusti.
Ja sanotaan vielä et naiset on tunteella käyviä ja miehet loogisia ja fiksuja.
Joopa joo.
Vierailija kirjoitti:
Menkää pariterapiaa. Laita avovaimo siellä lupaamaan ettei käytä väkivaltaa. Jos senkin jälkeen käyttää, niin eroa.
Mies ei naista saa houkuteltua pariterapiaan, koska naisella ei ole mitään katumusta. Syy on aina miehen, kun naiselta kysytään.
Jätä se sika! Kerrankin näin päin.