Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmistolaiset ovat selvästi tarpeettomampia ihmisiä kuin oikeistolaiset

Vierailija
09.07.2026 |

Oikeistolaiset lukevat teknologiaa ja luonnontieteitä yliopistolla kun taas vasemmistolaiset lukevat pulinapohjaisia pehmotieteitä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja marssivat hörhömarsseissa  palestiinan lippua liehutellen.

Vierailija
2/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, minä haaveilen siitä, että sosiaaliala lopetetaan kokonaan.Lähden mielelläni vaikka kaivamaan ojia huonolla palkalla. Olen tosissani. 

Olen tehnyt 30 vuotta sosiaalialan töitä ja tiedän, että pelkästään jo omalla työlläni olen saanut paljon hyvää aikaan ihmisten elämiin sekä säästöjä tälle yhteiskunnalle. Tästä huolimatta en saa muuta kuin paskaa niskaan kaltaisiltasi ihmisiltä. Lopetetaan sosiaaliala kokonaan. Tiedän, että viimeistään viiden vuoden päästä sinunkin mielipide on muuttunut hyvin positiiviseksi näitä sinun kuvailemia pehmeitä aloja kohtaan. Ethän sinä minua usko nyt. Uskot vasta sitten, kun kantapään kautta koet.

Terveisin,

sosiaalityöntekijä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi, minä haaveilen siitä, että sosiaaliala lopetetaan kokonaan.Lähden mielelläni vaikka kaivamaan ojia huonolla palkalla. Olen tosissani. 

Olen tehnyt 30 vuotta sosiaalialan töitä ja tiedän, että pelkästään jo omalla työlläni olen saanut paljon hyvää aikaan ihmisten elämiin sekä säästöjä tälle yhteiskunnalle. Tästä huolimatta en saa muuta kuin paskaa niskaan kaltaisiltasi ihmisiltä. Lopetetaan sosiaaliala kokonaan. Tiedän, että viimeistään viiden vuoden päästä sinunkin mielipide on muuttunut hyvin positiiviseksi näitä sinun kuvailemia pehmeitä aloja kohtaan. Ethän sinä minua usko nyt. Uskot vasta sitten, kun kantapään kautta koet.

Terveisin,

sosiaalityöntekijä

Puutarhuriksi sitten. Tosin harvoin tekee haaveilemaasi ojankaivuuta, mutta sitäkin. Puutarhanhoito on oikein mukavaa syksyisin ja keväisin räntäsateessa.

Paperit vetämään vaan!

Vierailija
4/4 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tarpeen, sinä et.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän