Laitoin äsken ihan tavallisen aloituksen siitä. Onko nykyään tavallista
Treffailla monia samanaikaisesti. Oli kivasti vastauksia ja tulin niitä katsomaan, niin olo poistettu, miksi?
Oli täysin asiallinen aloitus
Kommentit (4)
Mutta aloituksessani ei edes puhuttu mistään sairauksista, vaan ihan sosiokulttuurisesta ilmiöstä, että kuuluko nykyiseen deittailukulttuuriin useampien tapailu samaan aikaan. Ei voinut loukata ketään. Olen ihmeissäni ja harmittaa, kun siinä oli hyviä vastauksia, joita olin nyt ajan kanssa tulossa lukemaan.
Asiallisia aloituksia poistetaan, kun taas jotkin täysin häiriintyneet, väkivaltaa lietsovat ketjut saavat jäädä. Onko Sanomalla mahdollisesti jokin aivan erityinen agenda?
Pyydä ylläpitoa palauttamaan perusteetta poistettu aloituksesi. Onnistuu https://www.vauva.fi/anna-palautetta
Minä olen tuon kautta saanut palautettua perusteetta poistatettuja keskusteluita. Voi mennä pari työpäivää ja palautuu siis viimeisen keskusteluun lähetetyn viestin kohdalle aikajärjestykseen.
M60+
Aloitus autistisista ihmisistä poistettiin myös. Siinä oli joitakin vastauksia eikä mitään, miksi se olisi pitänyt poistaa.