Haittaako jos haimatulehduksen jälkeen juo muutaman lasillisen viiniä ruuan kanssa silloin tällöin
Ei kai se niin paha voi olla? Muutama lasi viiniä ruuan kanssa, ehkä pari kertaa viikossa tai kerran vähintään.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mitään. Voit ottaa vaikka enemmänkin.
Haimaa haittaa.
Minua ei haittaa ollenkaan. Kysyjä ei määritellyt tarkemmin sitä, mitä se haittaisi.
Alkonarkeilla on nuo alkonarkkien huolet.
Keskustele asiasta rehellisesti haimatulehdusta hoitaneen lääkärisi kanssa ap. Tosin, hän on jo varmasti antanutkin tarkat hoito- ja toimintaohjeet.
Kaikella sitä pelleillään, hyi hitto. Eiköhän haimatulehdusta hoitanut lääkäri kerro jokaiselle potilaalle, kuinka jatkaa.
Hyi hitto, vaiva.fi alkaa olla tosiaan oksettava kaikin puolin.
Taitaa olla toistuva provo. Haimatulehduksen yhteydessä lääkäri kieltää alkoholin käytön kokonaan.
https://www.duodecimlehti.fi/duo13402
"Tuoreen seurantatutkimuksen mukaan täysi abstinenssi näyttää suojaavan kokonaan alkoholihaimatulehduksen uusiutumiselta (5)."
Abstinenssi tarkoittaa ettei käytä ollenkaan alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikella sitä pelleillään, hyi hitto. Eiköhän haimatulehdusta hoitanut lääkäri kerro jokaiselle potilaalle, kuinka jatkaa.
Hyi hitto, vaiva.fi alkaa olla tosiaan oksettava kaikin puolin.
vaiva.fi:ssä nimensä mukaan onkin tarkoitus keskustella kaikenlaisista vaivoista, alkoholismista, haimatulehduksesta ja niin edelleen.
Tiedän kyllä alkoholistien ajattelutavan, tämä ei poikkea siitä mitenkään. "mutta kyllä se kestää koko elämän"
Pieni määrä alkoholia sopivasti puhdistaa röörit tilanteessa kuin tilateessa joten anna mennä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haimaa haittaa.
Minua ei haittaa ollenkaan. Kysyjä ei määritellyt tarkemmin sitä, mitä se haittaisi.
Elämistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haimaa haittaa.
Elämistä?
Edelleen: aivan sama minulle.
Pikku hömpsyt silloin tällöin on vain hyväksi.