Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tyttömaha/ poikamaha

Vierailija
20.05.2007 |

Missä vaiheessa mahasta tulee ns. tyttömaha tai poikamaha? Tottakai tiedän että maha voi olla myös samanlainen vaikka on saanut tytön ja pojan mutta siis jos näin ei ole ollut niin missä vaiheessa mahan muoto muuttui erilaiseksi :) ? Tai onko kellään yleensäkkään maha ollut erillainen jos on saanut tyttöjä ja poikia?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaa katsottuna en näyttänyt lainkaan raskaana olevalta. En tiedä vaikuttiko se, että olen muutenkin hoikka, mitenkään asiaan. Isoja mahani kumminkin olivat molemmilla kerroilla.

Vierailija
2/9 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kaksi tyttöä ja molemmista kaikki sanoi " poika tulee, ihan selkeä poikamaha). takaapäin raskautta ei huomannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki suvun mummot kaasuttivat että " poika tuloo ku on noi vatta pystyssä ja kaponen!" Kaverini (lapsettomat) sanoivat että vatsaa ei huomaa takaa katsoen lainkaan ja kuinka on niiiin selvä poikamaha kun on noin pystyssä...

Hymyilin vain että noo, sitten se teille selviää kun lapsi syntyy.

Vierailija
4/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmi vaan etten tiedä olisiko mahani ollut poikamaha tyttöäkin odottaessa ;)

Vierailija
5/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina raivostutti nää mahantutkijat. Mulla joka kerta samanlainen maha, kaksi poikaa ja tyttö.

Vierailija
6/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni ihan härnäämisen puolelle, kun kaikki kuitenkin tiesivät, että toivoin tyttöä. Tyttö tuli. Toisella kerralla sama juttu.

Vierailija
7/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisesta mulla oli kaikkien mielestä tyttömaha -> kuten koko ajan tiesin, poika tuli. Nyt on sitten se poikamaha, vaikka tiedän tytön olevan tulossa. Miten ventovieraat ihmiset jaksaa esim. bussipysäkillä jauhaa tästä huuhaa-asiasta..?

Vierailija
8/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttömahan pitäisi levitä sivuille ja poikamahan olla edessä (niin ettei takaapäin huomaa). Mulla meni juuri päinvastoin, tytöstä oli aivan selkeä edessä oleva " poikamaha" jonka vuoksi moni veikkasi poikaa. Esikoisesta (joka oli poika) oli maha paljon levinneempi :D. Eroa oli mahan koossa, tytöstä masu oli TODELLA pieni, pojasta valtava!

Vierailija
9/9 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsan malli sellainen että ei " leviä" raskauksien aikana vaan on kapea ja pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi seitsemän