Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ihmeen takia ovea ei lukittu? Tätä en voi ymmärtää Maddien jutussa.

Vierailija
20.05.2007 |

Jotenkin ymmärrän sen (vaikka en hyväksy), että vanhemmat jättivät lapsensa nukkumaan kun menivät itse syömään, mutta sitä että ovea ollut lukittu, en millään voi ymmärtää!

Ovatko he oikeasti olleet niin sinisilmäisiä, että mitään ei tapahdu ja vaikka lapset heräisivät, eivät he lähtisi huoneesta? Ihan käsittämätöntä.

Ja miksi ensin väitettiin, että ovi oli lukittu, ja lukko oli murrettu auki (tai ikkuna murrettu, ja sitten yhtäkkiä ovi olikin ollut koko ajan auki??

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelikohan ne niin, että jos huoneessa tapahtuu jotain, sinne pääsee auttamaan. Jos lapset vaikka rupeaa suureen ääneen huutamaan.

Vai onko Madeleine herännyt ja avannut oven & lähtenyt etsimään. Murat on sitten nähnyt loistavan tilaisuuden koittavan.

Vai onko vanhemmat jotenkin mukana... Onko Madeleinelle sattunut jotain ja tällä koko sotkulla peitellään? Täytyy sanoa, että olen itse saanut vanhemmista jostain oudosta syystä ihan kummallisia fiboja. Ajattelin kun näin kuvia niistä, että ne on jotenkin syyllisiä, siis muutenkin kuin jättämällä lapset yksin. Mutta ei kai tuo perustu oikeasti mihinkään, pitäis katsella videolla niitten haastatteluja että sais oikeasti kuvan ihmisinä.

Vierailija
2/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumman syystä minullakin on kummallisia tuntemuksia, kun katselen vanhempia. Olen yrittänyt karkottaa ajatukseni ja miettiä, mitä tuskaa he tuntevat, mutta siitä huolimatta hiipii mieleen sellainen, että olisiko vanhemmilla kuitenkin jotenkin sormensa pelissä... Toivon, että olen väärässä, ja toivon todella suuresti, että Madeline vielä löytyy kuin ihmeen kaupalla jostakin hengissä ja hyvissä voimissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se huoneen ikkuna oli väännetty väkisin auki, ja ovi (tietysti) aukaistu sisäpuolelta; sieppaaja oli tullut sisään ikkunasta.

Enkä kyllä usko, että vanhemmat olisivat olleet mukana = ( - ei tämä niin sairasta VOI OLLA. Lisäksi se Maddy oli / on todella suloinen tyttö, juuri sellainen, joka kiinnostaisi varmasti pedofiileja - ympärillä pedofiileja; soppa on valmis = (.

Vierailija
4/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen, mutta ei voi mitään. t. 2

Vierailija:

kumman syystä minullakin on kummallisia tuntemuksia, kun katselen vanhempia. Olen yrittänyt karkottaa ajatukseni ja miettiä, mitä tuskaa he tuntevat, mutta siitä huolimatta hiipii mieleen sellainen, että olisiko vanhemmilla kuitenkin jotenkin sormensa pelissä... Toivon, että olen väärässä, ja toivon todella suuresti, että Madeline vielä löytyy kuin ihmeen kaupalla jostakin hengissä ja hyvissä voimissa.

Vierailija
5/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen lapsi? Kertokaa nyt joku.

Vierailija
6/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alitajuisesti te ajattelette että vanehmmat on jotenkin olleet aiheuttamassa sitä itse, niin ei tarvitse ajatella että niin olisi voinut käydä omalla lomamatkalla ;(

Vierailija
7/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä esim. merestä mihin itse menisin varmasti lapsena etsimään " Isi ja äiti on varmaan uimassa" menen etsimään.. : (

Vierailija
8/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja itse lähtivät herkuttelemaan ravintolaan.. ei pysty ymmärtämään!!

jos sisarukset olisivat olleet yli 10-vuotiaita, ehkä sitten ymmärtäisin paremmin mutta nyt en..

Vierailija
9/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko vanhemmilla itkuhälyytin mukana? itse en ikinä jättäisi pienokaisia yksin nukkumaan. en halua ajatella koko asiaa.

Vierailija
10/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt itkuhälyyttimienne kanssa sanonko minne! Pitäisi valita vuoden turhakkeeksi! Lapsia pitää valvoa itse eikä antaa jonkun paskan hälyttyminen tehdä sitä. Jos joku vie sun lapsen ei se anna lapsen itkeä, daijut!

Vierailija
11/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon edellisen viestin loppuun asti? Ei minun ymmärtääkseni kirjoittaja ollut sitä mieltä, että itkuhälyttimen kanssa voi lapset jättää yksin nukkumaan. Joten turhaan taidat mesota. Lue tarkemmin!

Vierailija
12/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menkää nyt itkuhälyyttimienne kanssa sanonko minne! Pitäisi valita vuoden turhakkeeksi! Lapsia pitää valvoa itse eikä antaa jonkun paskan hälyttyminen tehdä sitä. Jos joku vie sun lapsen ei se anna lapsen itkeä, daijut!

Vierailija
13/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi lukea viestit kunnolla loppuun!

Vierailija
14/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" samaa porukkaa"

Itse en tajua tuota, että noin pienet jää yksin, mutta jos ovat käyneet siellä huoneessa joka 30 min, niin ovat pitäneet paikkaa kuin kotiaan.

Esim. meillä Kanarialla oli myös sellainen lapsiystävällinen hotelli joka varsin " suljettu" ulkopuolisilta,ja viikon aikana ne samat Finnmatkojen koneella tulleet vieresisssä huoneistoissa olijat rupesi jo tuntumaan melkein naapureilta...

Kävin googlaan ton hotellin, ja on korkeatasoinen hotelli, ja se matkanjärjestäjä jolla noi briti olivat on sikäläisen mittapuun mukaan nimenomaan _lapsiperheiden matkanjärjestäjä_

Ollaan menossa taas Kanarialle samaan hotelliin. Toivon, että sikäläinen hotelli vahtii sitä, keitä sillä suljetulla alueella liikkuu, ja häätää ulkopuoliset. Jotenkin tuntuu siltä että tuota perhettä on tarkkailtu, et miten ne on niiden lasten kanssa.

Vierailija
15/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenhan se on ihan irarationaalinen asia aiheeseen!

Taidat olla aika blondi!

T. 13 jne

Vierailija
16/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat niin kilttejä ja tottelevaisia lapsia ettei tarvitse kuin sanoa, että minnekään ei saa mennä ja siihen pitäisi pystyä luottamaan, koska ennenkään eivät ole lähteneet.

Vierailija
17/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut syytä jättää lapsia itsekseen mutta tavallaan ymmärrän tuon väärän turvallisuuden tunteen.

" samaa porukkaa"

Itse en tajua tuota, että noin pienet jää yksin, mutta jos ovat käyneet siellä huoneessa joka 30 min, niin ovat pitäneet paikkaa kuin kotiaan.

Esim. meillä Kanarialla oli myös sellainen lapsiystävällinen hotelli joka varsin " suljettu" ulkopuolisilta,ja viikon aikana ne samat Finnmatkojen koneella tulleet vieresisssä huoneistoissa olijat rupesi jo tuntumaan melkein naapureilta...

Kävin googlaan ton hotellin, ja on korkeatasoinen hotelli, ja se matkanjärjestäjä jolla noi briti olivat on sikäläisen mittapuun mukaan nimenomaan _lapsiperheiden matkanjärjestäjä_

Ollaan menossa taas Kanarialle samaan hotelliin. Toivon, että sikäläinen hotelli vahtii sitä, keitä sillä suljetulla alueella liikkuu, ja häätää ulkopuoliset. Jotenkin tuntuu siltä että tuota perhettä on tarkkailtu, et miten ne on niiden lasten kanssa.

[/quote]

Vierailija
18/18 |
20.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisessa hotellissa joka oli lapsille " tarkoitettu" sekä täysin suljetulla alueella, oli valvontakamerat ja aidoitettu alue.

Silti ei kertaakaan tullut mieleen jättää lapsia yksin huoneeseen, edes hetkeksi !

Toivottavasti tyttö löytyy =)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä