Jos et kestä kerrostalo elämää ja pientä meteliä niin muuta omakotitaloon.
Tai muuta ulos jos ei ole varaa omakotitaloon. Kerrostalossa normaali elämä on että käydään suihkussa tähän aikaan ja pestään pyykkiä.
Kommentit (23)
Muuttaisin mutta ei ole varaa eikä ole miestä joka maksaisi puolet!
Mites kun omakotitalossa pääsee kuuntelemaan naapurin lapsiperheen möykkää aamusta iltaan?
MInä tein niin ja oli elämäni ehdottomasti parhain päätös.
Vierailija kirjoitti:
Mites kun omakotitalossa pääsee kuuntelemaan naapurin lapsiperheen möykkää aamusta iltaan?
Omakotitalossa naapuriin on matkaa vähintään useita metrejä ja välissä on 2 ulkoseinää.
Kennostossa naapuri möykkää 10 sentin päässä.
Vierailija kirjoitti:
Ja koirien haukuntaa ja mopojen ja autojen ja ruohonleikkureiden pärinää. Ei se omakotitaloon muutto ratkaise aina tuota metelistä hiljaisuuteen-ongelmaa.
Oon tuota harkinnu, mutta sitten olisi autopakko ja isot piha- ja kunnossapitohommat. Ei kiitos.
Rakastan sitä kun on elämän ääniä ympärillä. Siksi kerrostalo on niin täydellinen paikka asustaa.
Mulla on onneksi toisia huomiovat naapurit. Joten kiva naapuri oon itsekin.
Suihkussa voi käydä hiljaisuuden aikana, mutta mikä ihmeen tarve on pestä pyykkiä välttämättä silloin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omakotitalossa naapuriin on matkaa vähintään useita metrejä ja välissä on 2 ulkoseinää.
Tosi ohuet seinät sulla, jos vain 10 cm.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on onneksi toisia huomiovat naapurit. Joten kiva naapuri oon itsekin.
Hymyilyttää... niin oletkin. Kuin hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi ohuet seinät sulla, jos vain 10 cm.
Ja muutenkin, onko tuon kirjoittaja seinässä kiinni ja se möykkäävä naapuri myös omassa seinässään?
Vierailija kirjoitti:
Suihkussa voi käydä hiljaisuuden aikana, mutta mikä ihmeen tarve on pestä pyykkiä välttämättä silloin?
Vedenkäyttö kympin jälkeen edullisempaa? Näin oli ainakin joskus aikoja sitten.
Minkälainen on pieni meteli? Meteliä ei tarvitse sietää.
Käytäntö estää muutot, jos ei ole rahamies tai nainen. :)
Näin tein ja elämänlaatu on ollut aivan eri sfääreissä siitä lähtien. Ahdistaa ajatuskin kerrostalosta, ainaisesta metelistä ja omasta hissuttelusta -koko ajan oli tietoinen naapureista. Hyh miten stressaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on pieni meteli? Meteliä ei tarvitse sietää.
Käytännössä tarvitsi sietää niin kauan kuin kerrostaloissa asuin. Ei minulla ole enää aikaa siihen ikuiseen heippalappurumbaan, isännöitsijälle soitteluun ja kirjausten pitämiseen. Omakin elämä elettävänä.
Paras ratkaisu minkä olen tehnyt! Ah, omakotitalo! Ja ei edes ole kalliimpaa kuin aiempi kämppä.
up