Kuinka joku voi olla itseään pienemmän miehen kanssa??
Musta olis ihan karseeta elää miehen kanssa, joka olisi mua pienempi. Mun mielestä miehen tulee olla ISO, pitkä ja harteikas. Sellainen, joka puolustaa mua, on mun turvana, joka ottaa isoon syliinsä ja halaa.
Pienet miehet on ihan kauheita. Onneksi mun ukko on ISO.
Kommentit (9)
in kolsoja ja jöröjä.
Sellainen lyhyehkö, kuitenkin vähintään 170 cm. ja jolla on sopivasti lihasta, on sellainen seksy.
Erityisesti inhoa herättää pitkä, laiha, narukäsi, kapealanteinen, lököhousuinen hujoppi.
Minua (176cm) on monesti yrittänyt iskeä paljon lyhyemmät miehet - ei voi kun ihmetellä.
Ei kai todelliset tunteet tuijota pelkkää ulkoista olemusta. Haloo.
:D LOL...eipä tullut ajateltua miehen pituutta, kun rakastuttiin.
Oma mieheni on n. 190-senttinen, mutta laiha. Rakastan laihaa, naisellista miesvartaloa! Itse olen pulleahko, mutta en ikinä rupeaisi minkään läskin kanssa.
Sitten sitä alkoi oikein odottamaan että taas näkisi toisen ja pikkujoulujen jatkoilla istuttiin toisiimme nojaillen...
Siitä se lähti :)
Minä 176cm, hän 174cm.
Sopiva on parempi. Aika lailla itsen kokoinen on hyvä. Ergonomian kannaltakin on monesti parempi olla aika lailla samankokoisia. Lisäksi joitakin vaatteita voi lainailla jos tarvii...
mahdun silti sopivasti kainaloon =) ja voimaakin mieheltä löytyy enemmän kuin minulta.. on se vaan niin ihana mies=)