Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen mielikuva sinulle tulee termistä "palstamamma"?

Vierailija
08.07.2026 |

Oma kuviteltu versio kyseisestä tyypistä:

- ylipaino, ruokavalio lähinnä rasvaa ja hiilareita, valmisaterioita, sekä mäkkäri ym.

- tatuointeja ja lävistyksiä, yleensä useampia ja näkyvillä paikoilla

- värjätyt ja ohuet hiukset, yleensä joku pinkki tai sininen ym. huomioväri

- harmaat college-housut ja pinkit crocsit karvatupsuilla, ostettu jostain keskiseltä tai tokmannilta

- syö montaa eri lääkettä, mm. korkeaan verenpaineeseen, diabetekseen, masennukseen ja muihin mt-ongelmiin

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että täytyy olla joku miesvastine. Palstasetä, pappa, muu, mikä.

Musta palstamamma sopii palstan miehille erinomaisesti, kun he usein mielellään esiintyvät naisena täällä ja ehkä

muuallakin. Mammat mekoissaan.

Vierailija
22/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma, lihava, katkera, väh. keski-ikäinen nainen, joka on onneton ja syyttää elämänsä huonoudesta ja pilalle menneistä parisuhteistaan muita. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-koulukiusaaja joka rakastaa huomautella toisten kirjoitusvirheistä. Suosikkisanat tällä 30-40vneitosella: jankata, poistoon, ilmiannettu, Iigor ja Inceli😁

Vierailija
24/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinosta keski-ikäisenä mitä joku on minusta mieltä, luultavasti ne mielipiteet tulee jostain sivusta ihmisiltä jotka ei päivääkään pystyisi edes kantamaan minun vastuita ja joiden ainoa taito on louskuttaa suuta eikä sieltäkään mitään järkevää koskaan tule. Joten ihan sama mitä joku sellainen ajattelee, joka ei minun elämää ole elänyt ja tuskin tehnyt puoliakaan siitä mitä itse olen tehnyt - palstamamma

Vierailija
25/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keski-iän ylittänyt, alkoholisoitunut mielenterveysongelmainen, syrjäytynyt, incelmies. Työttömyys, ulosotto ja  elämänsä kaikki ongelmat, ovat naisten syytä, etenkin hänen oman äitinsä. Istuu palstalla päivästä toiseen ja purkaa naisvihaansa ja katkeruuttaan. Jutut käy sitä hullummaksi mitä nopeimmin mäyrikset on tyhjennetty.

Välillä esittää naista ja nauraa omille vitseilleen ja kommentoi omille kommenteille.

Kerroit hyvin itsestäsi.  Unohdit vaan mainita että mielessäsi pyörii vaan inselli.

Vierailija
26/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama keskustelu jota käyn seuraamassa ja samalla vilkaisen mitä keskusteluja käydään. Olen samaa mieltä, että todella moni kommentti on miehen kirjoittama. 

Vierailija
27/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka kirjoitat tähän ketjuun? Kuvaa ominaisuuksia miten olet palstamammaa parempi ihminen?

Onko masennus kiva asia? 

Vierailija
28/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei kiinosta keski-ikäisenä mitä joku on minusta mieltä, luultavasti ne mielipiteet tulee jostain sivusta ihmisiltä jotka ei päivääkään pystyisi edes kantamaan minun vastuita ja joiden ainoa taito on louskuttaa suuta eikä sieltäkään mitään järkevää koskaan tule. Joten ihan sama mitä joku sellainen ajattelee, joka ei minun elämää ole elänyt ja tuskin tehnyt puoliakaan siitä mitä itse olen tehnyt - palstamamma

Hyvin sanottu.

Minuakaan ei kiinnosta näiden palstanaperoiden solvaamiset tipan vertaa. Siinähän vinkuvat omaa surkeuttaan.

Vierailija
29/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruma, lihava, katkera, väh. keski-ikäinen nainen, joka on onneton ja syyttää elämänsä huonoudesta ja pilalle menneistä parisuhteistaan muita. 

Missään täällä ei vaan näy tuollaista valitusta. Sanoisin ettei edes viikoittain.

Vierailija
30/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihava ja ylipainoinen. 45 - 60 vuotias. Aloittaa työpäivänsä avaamalla vauva keskustelupalstan, jos edes käy töissä. Ei saa mitään aikaiseksi. Omahyväinen tietokoneella hykertelevä nakkisormi joka nautiskelee vain olemisesta. Omaa lihavan Kalevi miehen, joka on vessan lattialle pissaileva mieslapsi. Hän ei myöskään saa mitään aikaiseksi. Parisuhde on  huono, olematon seksielämä, ei mitään tavoitteita elämässä. Valittaa kaikesta, paitsi tietokoneella istumisesta.

Kuvailit juuri mun ex miesystävän.

Vierailija
31/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ex-koulukiusaaja joka rakastaa huomautella toisten kirjoitusvirheistä. Suosikkisanat tällä 30-40vneitosella: jankata, poistoon, ilmiannettu, Iigor ja Inceli😁

ette voita jankkauksellanne yhtään ketään puolellenne. Kirjoittakaa edes hieman mietittyä asiaa niin tilanne voi muuttua.

Vierailija
32/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstamamman mielikuva on sääliöiden pakkomielle.

Unohdit vastata otsikon kysymykseen.

Vierailija
33/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

150cm, 90kg ja viisi lasta, jotka on kaikki tehty eri miehelle.

Vierailija
34/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski, nuoruudessaan ollut kaunotar. Vetelee viinitonkkakännejä kissankusisessa hajuisessa avioerokämpässä ja luulee nelikymppisenä olevansa vielä 18v. Sitten nämä oman elämänsä luokkapakottajat, samanlaisia rumiluksia, mutta oman elämänsä pokka pitää sketsejä.

Vierailija
35/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missään täällä ei vaan näy tuollaista valitusta. Sanoisin ettei edes viikoittain.

Paitsi että kaikkialla näkyy joka ikinen päivä. Tässä ketjussa tuhsnsia sellaista sua viestejä. 

https://www.vauva.fi/keskustelu/4941874/te-naiset-jotka-ette-halua-omia…

Vierailija
36/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamamma on oikeasti n. 55 v. palstapappa, peräkamarin poika, yksinäinen, kalju ja lihava mies, joka kuvittelee mielessään olevansa kuuma Elvis-klooni. Hänellä on ylitsepääsemätön kaipuu takaisin äitinsä kohtuun.

Vierailija
37/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainenhan se mielikuva melko lailla on kuin ekan sivun viesteissä on kuvailtu. Tiedän kyllä, että ei vastaa todellisuutta, en itsekään ole edes mamma ja täällä kirjoittelen. 

Vierailija
38/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela tai incel. Ei tällä pikkulasten äidit juurikaan päivystä. 

Vierailija
39/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei lapsia, niin 50-kymppinen, illat viihtyy kissojen ja viinin kanssa tälle palstalle älyllisen antinsa antaen. TV:stä katsoo saippuaoopperat, kaikki muu älyllinen ohjelma menee yli hilseen. Korkeintaan poistuu kotoa hakemaan kaupasta ruoat, jos woltti ei toimita alueelle.

Vierailija
40/46 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei lapsia, niin 50-kymppinen, illat viihtyy kissojen ja viinin kanssa tälle palstalle älyllisen antinsa antaen. TV:stä katsoo saippuaoopperat, kaikki muu älyllinen ohjelma menee yli hilseen. Korkeintaan poistuu kotoa hakemaan kaupasta ruoat, jos woltti ei toimita alueelle.

500-vuotias! 😱 Kyllä siinä iässä saa jo vähän relata ja woltata ruokansa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä