Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihan hyvin kuvailtu kun toi yksi nainen sanoi selvän syyn miksi naiset valitsee aina "jännämiehen"

Vierailija
08.07.2026 |

Sen takia että se toinen vaihtoehto on sitten se kilttimies kellä ei ole mitää rajoja se on huomionkipee pikkupoika. Ne tietää että ei se jännämieskään ole se hyvä mies välttämättä, mutta senkaa on vetovoima, kilttimies ei synnytä vetovoimaa ollenkaa. Nainen menee sinne missä se tuntee jotain, jännämies saa sen tuntemaan jotain. Kilttimies saa sen katsomaan että mikäs reppana tässä on, miksi se nuolee mun jalkoja? Jännämiehellä on se piirre tavallaan mikä on oikeilla miehillä, mutta se on vähän flipannu väärinpäin, mutta se on sielä tavallaan sitä muistuttava piirre eli se että ne ei nöyristele tai tarvi mitää. 

Oikeastihan kun mies reguloi oman hermostollisen järjestelmän eli kasvaa oikeasti henkisesti, siitä tulee yhdistelmä noita molempia, se jos joku on kuumaa kamaa naisille, että on kiltti ja samaa aikaa pystyy luomaa sen vetovoiman omalla miehisyydellään. Näitä miehiä ei yksinkertaisesti ole olemassa tässä yhteiskunnassa, sen takia nainen menee sinne missä joku edes muistuttaa tällästä miestä vähän.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit rauhassa reguloida ja pyöritellä ekseleitäsi ja teorioitasi ihan niin paljon kuin haluat. Tosiasia kumminkin on, että olet niin outo että jokainen edes etäisesti täyspäinen nainen kiertää sinut niin kaukaa kuin voi.

Inkkeli suuttui. Ja ei muuten kierrä :D

Vierailija
22/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöisiä nämä palstan icelpoitsut pähkäilevät aamusta iltaan samalla, kun ei ole mitään kosketuspintaa tavallisen elämään.

Eipä ole ihme, että ovat ja pysyvät inceleinä....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Tuo suututtaa monia. 

Vierailija
24/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitten itkeä, kun saa turpaansa / jää yksinhuoltajaksi / tulee jätetyksi / tulee petetyksi / rahat viedään.

Itse otin kivan ja huumorintajuisen miehen, joka on ulkonäöllisesti aika paljon alempana minua. 25 vuotta oltu yhdessä.

Vierailija
26/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selväksi tuli, mutta miksi yhteiskunnan pitäisi kustantaa naisten tunne-elämä?

Maksakoon itse oikeuskulut ja ruokkomaksut erosta ja äpäröistä.

Vierailija
27/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa, että liha tummuu. Jos mies ei hakkaa, pitää mennä tatuoijalle.

Vierailija
28/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset siis ottaa turpaan mielummin kuin olisi kunnollisen miehen kanssa.

Vierailija
29/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene miesten perässä yhtään minnekään. Oma elämäni on hyvää ja tyydytystä tuottavaa. Ei siihen tarvi epätoivolla etsiä kikkelitelinettä pilaamaan kaikkea.

Pillunreunuksen voimafantasia. Todellisuudessa vyötärömakkarat pitävät miehet loitolla.

Vierailija
30/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en mene miesten perässä yhtään minnekään. Oma elämäni on hyvää ja tyydytystä tuottavaa. Ei siihen tarvi epätoivolla etsiä kikkelitelinettä pilaamaan kaikkea.

Toi on hyvä, koska sittenhän olet ton asian ulkopuolella kokonaan. Toi näkyy luultavasti myös ulospäin, ja se on hyvä sulle, kun kukaan ei tunge lähelle.

Vierailija
31/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus ja noinhan se menee 

Vierailija
32/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali nainen valitsee normaalin miehen. Heitä onneksi on suurin osa. 

Vierailija
33/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen hankkiutuu myös itse eroon jännismiehestä kun tulee liian jännät paikat. Ei ole muiden homma pelastaa

Vierailija
34/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on ihan se ja sama miksi joku valitsee  tuollaisen miehen. Kun vaan sitten jättää nurinat sikseen, kun se kasanova jättääkin jälkeensä särjetyn sydämen ja mahdollisesti tenaviakin. Ei se muiden vika ole, että itse valitsee miten miten sattuu. 

Vierailija
35/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit rauhassa reguloida ja pyöritellä ekseleitäsi ja teorioitasi ihan niin paljon kuin haluat. Tosiasia kumminkin on, että olet niin outo että jokainen edes etäisesti täyspäinen nainen kiertää sinut niin kaukaa kuin voi.

Eikös aloittaja ollut nainen. Jo kirjoitusasu kertoo tämän. Eikä mies kirjoita noin. 

Miten tulkitsit sen mieheksi.

Vierailija
36/36 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, enkä tiedä millainen on se "normaali mies", josta täällä puhutaan. Voisin olettaa, että tuohon määritelmään mahtuu aika monenlaista miestä.

Ja ap:lle: on olemassa miehiä, jotka ovat sekä miehekkäitä että kilttejä. Ja varmaan aika moni niistä on myös sitten sellainen "normaali".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä