Mistä 181cm nainen löytäisi sopivan mittaisen miehen?
Alle 190cm miehet tuntuvat ja näyttävät rinnalla pieniltä hikisiltä sinteiltä.
Kommentit (64)
Itse olen 170 senttiä, mutta himottaisi joku 190 senttinen amatsooni.
Vierailija kirjoitti:
No vaikka miesmallitoimiston listoilta.
Jos on r*muluinen tai miesmäinen? Ei silloin mistään mallitoimiston listoilta miestä valita. Tuttavapariskunnassa mies on 175 ja nainen 182 eikä sitä edes huomaa, kun nainen ei ole sot*norsu eikä mies k*kkakeppi. Saa nähdä, jonoutetaanko nyt?
.
Vierailija kirjoitti:
21 cm, kelpaako?
Taas isomunaiset kokoontuu vauvapalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 170 senttiä, mutta himottaisi joku 190 senttinen amatsooni.
Tykkäät että nainen vie ja sinä vikiset.
Vierailija kirjoitti:
Valitset jonosta.
Mistä jonosta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen mies olisi sinulle pituudeltaan sopiva, ääliö.
Eikä ole, jos haluaa tuntea itsensä naisellisen kokoiseksi.
Mitä himskattia on "naisellisen kokoinen"?
Olet liian leveä ja painava joka tapauksessa sori.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväperheessämme (esp.) ...
Perheen isä on 172 cm
Perheen äiti on 178 cm
Perheen kolme komeaa poikaa ovat 196 cm, 197cm ja 198 cm
Kyllä pitkillekin naisille löytyy pitkiä miehiä.
172cm on lyhyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollanti. Tosin, ymmärtääkseni meksikolaiset naiset ovat enemmän heidän makuunsa kuin suomalaiset. Näin siis hollantilaistuttujeni mukaan.
Ovatko meksikolaiset naiset pitkiä?
Ei, mutta miehet katsovat ihan muita ominaisuuksia kuin pituutta. Mitä nyt noita pareja olen tuntenut niin veikkaisin että kaupat syntyy koska joillekin meksikolaisnaisille jotka ovat keskivertoa hollantilaisnaista kauniimpia (ei kovin korkea rima) kelpaa varsin hyvin pitkä hollantilaismies vaikkei se mikään kedon komein ole. Eli ruoho taitaa olla molemmille osapuolille vihreämpää aidan toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hollanti. Tosin, ymmärtääkseni meksikolaiset naiset ovat enemmän heidän makuunsa kuin suomalaiset. Näin siis hollantilaistuttujeni mukaan.
Ovatko meksikolaiset naiset pitkiä?
Ei, mutta miehet katsovat ihan muita ominaisuuksia kuin pituutta. Mitä nyt noita pareja olen tuntenut niin veikkaisin että kaupat syntyy koska joillekin meksikolaisnaisille jotka ovat keskivertoa hollantilaisnaista kauniimpia (ei kovin korkea rima) kelpaa varsin hyvin pitkä hollantilaismies vaikkei se mikään kedon komein ole. Eli ruoho taitaa olla molemmille osapuolille vihreämpää aidan toisella puolella.
👍
No jos alle 190cm on ongelma, niin se voi sitten varmaan olla ongelma.
Yli 190 senttisistä moni tykkää lyhyistä tytöistä, mutta osa tykkää myös keskiverroista sekä pitkistä.
Itse tunnen yhden 195cm miehen jonka minimipituus naiselle on 172cm, ja toinen tuttu 193cm sanoi ettei 175cm nainen ole edes pitkä ollenkaan.
Ja siis ylipäätään jos kaipaat maksimaalisen pituuseron tuomaa fyysistä "dynamiikkaa", niin saatat törmätä seinään - kaltaisesi miehet tykkäävät lyhyistä :D Siis miehet, jotka haluavat ap:n tavoin maksimoida pituuseroa.
Tätä en ymmärrä lainkaan. Pituudelleen ei kukaan mahda mitään. Painolle sen sijaan mahtaa. Painosta ei saa mainita mutta pituudesta saa
Miksi mies tekee tällaisen provoaloituksen esiintyen naisena?
Olen 180 cm nainen ja ainakin minulle on sopinut nykyinen 176 cm poikaystäväni. Uskomattoman viehättävä mies. Mutta kukin tyylillään.
Ihan mista vaan.
Minäkin olen 175 cm pitkä nainen. Ja viimeisin avokki oli n. 173 cm pitkä. Ei homma pituuteen kaatunut. Vaan pettämiseen hänen puolelta.
Lyhennä itsesi. Kulje lysyssä, selkä kumarassa, nöyristellen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen nainen omaa pyöreät muodot. Eli on kaarretta ja kumparetta mistä ottaa kiinni. Tekee myös kasvot pehmeämmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisellinen nainen omaa pyöreät muodot. Eli on kaarretta ja kumparetta mistä ottaa kiinni. Tekee myös kasvot pehmeämmiksi.
Tiukka ja muodokas vartalo ja ihrattomat kasvot. Siinä on kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti, mutta en ala rasvaprosenttia sen vuoksi kasvattelemaan, että olisin joidenkin mielestä "naisellisempi".
21 cm, kelpaako?