Mitä söit lounaaksi?
Mä söin ruisleivän juustolla (ei levitettä) + latte
Kommentit (51)
En vielä mitään. Mietin lähtiskö lounaalle tuohon hotellille, mutta ehkä otan pakkasesta jonkun pizzan vaan niin ei tarvitse kummemmin pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt perunat ja porkkanat. Jauhelihakastike keittojuurespussi siihen sekaan. Mausteina inkivääri, basilika, suola, soijakastike, worcesterkastike, sokeri, rouhittu mustapippuri, sipulijauhe, yleismauste, ruohosipuli
Mikä on yleismauste?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitetyt perunat ja porkkanat. Jauhelihakastike keittojuurespussi siihen sekaan. Mausteina inkivääri, basilika, suola, soijakastike, worcesterkastike, sokeri, rouhittu mustapippuri, sipulijauhe, yleismauste, ruohosipuli
Tuli ehkä vähän oksennusta suuhun.
Refluksi-tautiin on saatavilla apua ja lääkitys.
Tuosta ruuasta oksentaa ilman refluksiakin.
Vuolukanatortilla ja kivennäisvettä. Jälkkäriksi kahvi+suklaakeksejä.
Kaksi kauraleivän palaa. Näissä päällä keijua, metvurstia, paistettua kananmunaa (yhteensä kaksi kananmunaa) ja juustoviipaleet. Juomaksi vettä. Tämä oli siis mun yhdistetty aamupala+lounas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yleismauste?
Eri, mutta.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/santa-maria-78g-yleismauste-mylly/7311311…
Sosekeittoa kaalista ja porkkanasta ja pienen hapankorpun.
- Erja67v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yleismauste?
Santa Marian yleismauste sisältää:
Paprika, mustapippuri, sipuli , sellerinsiemen, valkosipuli, juustokumina, korianteri, inkivääri, cayennepippuri.
Väri paprikasta ja cayennesta. Sopii väriä antamaan vaikka lohkoperunoille.
Sivistyneet ihmiset syövät lounaan arkisin klo 13, viikonloppuisin sitäkin myöhemmin.
Kaupan valmis kanasalaatti ja kylmä lattekahvi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on yleismauste?
Eri, mutta.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/santa-maria-78g-yleismauste-mylly/7311311…
Okei, eli samansorttista mitä itse ostan aina Kreikasta. Aikalailla kaikki mausteet ostan sieltä, helppoja ja kevyitä tuliaisia.
Kohta syödään kasvissosekeittoa ja saaristolaisleipää. Jälkkäriksi vesimelonia ja kirsikoita
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneet ihmiset syövät lounaan arkisin klo 13, viikonloppuisin sitäkin myöhemmin.
Joo siis mua ärsytti kun töissä koko oma työtiimi meni syömään jo klo 11. Siis ihan liian aikaisin :D Toki menin töihin aina viimeisten joukossa (liukuva työaika) ni sekin vaikuttaa. Mut normaali työrytmi on liian aikainen mulle. Voisin töskennellä vaikka 9.30-17.30 ni sais nukkuu ees tarpeeksi :D
Eines metsästäjä leike, salaattia.
Pasta bolognese (rotukarjan lihaa) tomaatti-basilika-pastakastikkeella ja parmesaanilla.
Smoothien, maapähkinävoileivän ja kahvia. Syön ”kunnon ruokaa” sitten vähän myöhemmin.
Grillasin naudan pihvin ja yhden makkaran. Sivussa valkosipulisalaattia.
Vierailija kirjoitti:
Sivistyneet ihmiset syövät silloin kun keho ruokaa tarvitsee, ei ulkopuolisen määrämän kellon aikaan.
Refluksi-tautiin on saatavilla apua ja lääkitys.