yhden yön jutun etiketti
Olen hiljattain eronnut pitkästä parisuhteesta ja huomaan olevani ihan uuden asian äärellä.
Rehellisesti sanottuna minua kiinnostaisi kokeilla yhden yön juttuja. Ei mitään vakavaa, vaan läheisyyttä, seksiä ja ehkä vähän sitä tunnetta, että on taas haluttu nainen. Mutta... enhän minä tiedä näistä mitään.
Miten tällaiset jutut oikeasti menevät?
Mennäänkö yleensä aika nopeasti asiaan vai jutellaanko ja vietetään iltaa ensin? Entä aamulla? Kuuluuko kohteliaisiin tapoihin häipyä heti herättyään, vai keitetäänkö kahvit ja vaihdetaan pari sanaa? Monelta olisi sopivaa lähteä? Vai toivooko toinen jo illalla, että poistut heti seksin jälkeen?
Ja sitten yksi asia mietityttää tosi paljon. Miten voi tietää, ettei mies ole varattu? Kysytäänkö sitä vain suoraan ja uskotaan vastaus? Vai onko ihan sinisilmäistä luottaa siihen? Ja pakko kysyä myös tämä: kuinka moni edes välittää, onko toinen varattu vai ei? Minulle sillä olisi merkitystä, en haluaisi olla se toinen nainen edes vahingossa.
Ja entä uusintakierros? Jos kemiat toimivat hyvin, voiko saman ihmisen nähdä uudelleen ilman että siitä tulee parisuhde? Vai rikkooko se jotenkin koko "yhden yön jutun" idean?
Tiedän, että nämä saattavat kuulostaa kokeneiden korvaan hassuilta kysymyksiltä, mutta itse olen ollut niin pitkään yhdessä suhteessa, että koko deittailu- ja yhden yön juttujen maailma on minulle täysin vieras.
Olisi kiva kuulla ihan oikeita kokemuksia. Millaisia kirjoittamattomia sääntöjä tässä maailmassa on? Mikä yllätti
eniten? Ja mitä neuvoja antaisitte vasta eronneelle naiselle.
Kommentit (4)
Mieti ensiksi meille, teille, hotelliin vai pikaisesti jossain. Suurin osa omista pikaisista ei ole jääty yöksi. Ne tosin ovat olleet että on tavattu netin kautta ja tavoitteena rakastelua. Usein on ollut muutaman kerran juttu. Mutta mieti mikä tuntuu sinusta parhaalta ja unohda etiketit. Homma on tietysti myös kulttuuri sidonnainen. Joku tumma mies savannilta voi heti ajatella että minä päällikkö sinä minun.
Pakkohan sinun on luottaa siihen mitä mies sanoo parisuhdestatuksestaan. Jos hän valehtelee, ei se ole millään tavalla sinun vikasi.
Muuten en kauheasti murehtisi etiketistä, koska sellaista ei ole. Oma suositukseni on, että yrittäisit tavalla tai toisella löytää miehiä joista tykkäät muutenkin ihmisinä. Jos keskinäinen huumori toimii ja molemmista tuntuu siltä, että voi rehellisesti puhua kakenlaisista asioista, luulen että kahvitteluista ja mahdollisista uudelleentapaamisista sopiminen käy hyvin luontevasti.
Sinä olet kiva tyttö, vaikka kaipaatkin sitoutumatonta seksiä. Samanlaisia poikiakin on liikkeellä, joten priorisoisin heitä tunteettomien narsistien sijaan.
Eihän se ole yhden yön juttu, jos otat uusinnan. Eihän se sinällään toki haittaa.
Nuot ovat asioita ja kysymyksiä, joita sinkkujen ei tarvitse miettiä.
Menet ulos, isket kiinnostavan miehen ja nait menemään.