Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Niin sitä pitää.
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen! Ei lopu vaan räyhään vielä enemmän Haluatko turpaasi ! Nyt kuule rupesit räyhäämään väärälle ihmiselle! Oon semmonen ihminen, kelle ei niin vaan räyhätäkään! Kyllähän räyhään ja nyt saatana lyön haarukalla ja puren polveen Kuule kohta tulee tupen rapinat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen! Ei lopu vaan räyhään vielä enemmän Haluatko turpaasi ! Nyt kuule rupesit räyhäämään väärälle ihmiselle! Oon semmonen ihminen, kelle ei niin vaan räyhätäkään! Kyllähän räyhään ja nyt saatana lyön haarukalla ja puren polveen
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen! Ei lopu vaan räyhään vielä enemmän Haluatko turpaasi ! Nyt kuule rupesit räyhäämään väärälle ihmiselle! Oon semmonen ihminen, kelle ei niin vaan räyhätäkään!
Vierailija kirjoitti: Vierailija kirjoitti: Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen! Ei lopu vaan räyhään vielä enemmän Haluatko turpaasi !
Vierailija kirjoitti: Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen!
Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen!
Ei lopu vaan räyhään vielä enemmän Haluatko turpaasi !
Nyt kuule rupesit räyhäämään väärälle ihmiselle! Oon semmonen ihminen, kelle ei niin vaan räyhätäkään!
Kyllähän räyhään ja nyt saatana lyön haarukalla ja puren polveen
Kuule kohta tulee tupen rapinat!
Kuulkaas te apinat, nyt tuli tupenrapinat. Josta mä tykkään huonoa ja vetelen vasten kuonoa.
No minä lähden sitten ulos!
Niin... jalkaterätkin tylsyy :(
Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi
Kuulkaas te apinat, nyt tuli tupenrapinat. Josta mä tykkään huonoa ja vetelen vasten kuonoa.